Версия за печат

BG-Дупница

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Териториално поделение Държавно горско стопанство Дупница, ул. Саморанска № 35, За: Десислава Иванова, РБългария 2600, Дупница, Тел.: 0701 51380, E-mail: dldupnica@abv.bg

Място/места за контакт: ТП ДГС Дупница

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.uzdp.bg/bg/orders_new/order/3.

Адрес на профила на купувача: http://www.uzdp.bg/bg/orders_new/order/3.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

„Изработка и доставка на формуляри по ЗГ,ЗЛОД и други необходими бланки по задание на ТП „ДГС Дупница”

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

22820000

Описание:

Формуляри


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

съгласно приложено задание

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

1090 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

ТП ДГС Дупница

NUTS:

BG415

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Участник може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо лице /ФЛ/ или юридическо лице /ЮЛ/, както и техните обединения. Когато участникът е обединение /участниците в обединението следва да представят документ – договор /споразумение помежду си, в който задължително се включва представляващия обединението. Споразумението трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че: - Всички членове на обединението са отговорни, заедно и поотделно, за изпълнение на договора - Е определен член на обединението, който е упълномощен да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението; - Всички членове на обединението са задължени да останат в него за целия период за изпълнение на договора. Не се допускат промени в състава на обединението след подаване на офертата; - Участниците в обединението трябва да определят едно лице, което да представлява обединението за целите на поръчката . Лицето, което участва в обединение или е дало съгласие и фигурира, като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта. В процедурата за възлагане на настоящата услуга едно ФЛ или ЮЛ може да участва само в едно обединение. 6.2. До участие в процедурата се допускат само участници, отговарящи на изискванията на ЗОП и настоящата публична покана 6.3. Участникът изготвя оферта за участие в настоящата процедура по приложени образци, като при изготвянето им следва да се съобрази с всички изисквания, записани в публичната покана. 6.4. Всички разходи за подготовката и участието в процедурата са за сметка на участника. 7. Подготовка на офертата. 7.1. Участникът трябва да се запознае с всички указания и условия в настоящата публична покана. 7.2. Офертата следва да отговаря на всички изисквания, посочени в публичната покана и да бъде оформена съгласно приложените образци – приложения. Условията в образците от публичната покана са задължителни за участниците и не могат да бъдат променяни от тях. 8. СЪДЪРЖАНИЕ НА ОФЕРТАТА- Предложената от участниците оферта следва да съдържа следните документи : 8.1. Оферта по образец /съдържаща и списък на документите/ подписан от участника- Приложение №1; 8.2. Административни сведения – Приложение №2 към настоящите условия; 8.3. Документи за идентификация на участника в съответствие с чл. 56, ал. 1, т. 1 от ЗОП /копие заверено от кандидата/, това са копие от документа за регистрация или единен идентификационен код, съгласно чл.23 от Закона за търговски регистър, когато участникът е ЮЛ или ЕТ, копие от документа за самоличност, когато участникът е ФЛ. Когато участникът е обединение, участниците в обединението следва да представят документ – договор /споразумение помежду си, в който задължително се включва представляващия обединението. 8.4.Техническо предложение-Приложение №3; Предложените от участниците формуляри и бланки следва да съответстват на образците утвърдени от ИАГ, МЗХ и другите компетентни органи. 8.5. Финансово предложение – Приложение №4 /поставя се в отделен запечатан и непрозрачен плик с надпис „предлагана цена”/

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

14/04/2015 16:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Реда на възлагане е определен съгласно заповед № 48/ 21.01.2015 г на Директора на ЮЗДП ДП, , с която директорът на ТП ДГС Дупница е оправомощен да организира и проведе настоящата публична покана и да избере изпълнител за услугата.Разглеждането, оценяването и класирането на офертите ще се състои на 15.04.2015 г. от 10:00 часа. Могат да присъстват представители на участниците или нотариално упълномощени от тях лица. Неприсъствието на представители на участниците или нотариално упълномощени от тях лица не е основание за прекратяване или отлагане на разглеждането на офертите и отварянето на ценовите предложения.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

14/04/2015