Версия за печат

BG-гр. Шумен

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

ВиК - Шумен ООД, пл. Войн № 1, За: Дарина Недева, РБългария 9700, гр. Шумен, Тел.: 054 800666, E-mail: dnedeva@vik-shumen.net, Факс: 054 872428

Място/места за контакт: гр. Шумен, пл. Войн № 1

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.vik-shumen.net/.

Адрес на профила на купувача: http://www.vik-shumen.net/index.php?option=com_content&view=category&id=48&Itemid=156.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

„Доставка на ферихлорид за нуждите на прeчиствателна станция за отпадъчни води на „ВиК – Шумен” ООД гр. Шумен

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

24312122

Описание:

Ферихлорид


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Ориентировъчно 100 т.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

35000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

гр. Шумен

NUTS:

BG333

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Ферихлоридът и гаранционният срок за съхранение и експлоатация да отговарят на БДС EN (ТС ПЛМ – 24) или еквивалентни европейски или международни стандарти (ЕС №231-729-4, CAS №7705-08-0). Възложителят разполага с 4 броя цистерни, с обем 25 м3 всяка, в които ферихлорида е необходимо да бъде прехвърлен чрез специализирания транспорт на изпълнителя. Изисквания по доставката на ферихлорид, предмет на поръчката: - Всяка доставка се извършва по количество, вид и спецификации, обективирани в периодични писмени заявки на Възложителя; - Транспортирането на ферихлорида трябва се доставя на разтвор със специализиран транспорт на Изпълнителя; - Доставките се извършват от Изпълнителя, за негова сметка след писмени заявки на Възложителя до площадката на Пречиствателна станция за отпадъчни води гр. Шумен, с адрес: гр. Шумен, местност „Якова” от землището на гр. Шумен. - Доставките да се придружават с Удостоверение за съответствие, съгласно Закона за техническите изисквания към продуктите и Закона за изменение и допълнение на Закона за техническите изисквания към продуктите; - Срок за доставка: не по-дълъг от 3 /три/ календарни дни, считано от датата на заявка. Участниците, следва да отговарят на изискванията на чл. 47, ал. 5 от ЗОП; Участниците трябва да представят: - сертификати ISO 9001:2008 на производителите на предлаганият ферихлорид; - декларация за съответствие за предлаганият ферихлорид с всички нормативно изискуеми сертификати в съответствие със Закона за техническите изисквания към продуктите и нормативната уредба; - Ако кандидатът не е производител, да представи документ, че е оторизиран дистрибутор за Република България. Оторизацията да е най-малко със срока на обществената поръчка, 12 месеца, ориентировъчен период през 2015 и 2016 години; - Гаранционен срок за съхранение и експлоатация от производителя на предлагания ферихлорид; - Декларация за наличие на складова/ производствена база и на специализирана автоцистерна, позволяваща удобен и безопасен превоз, товаро - разтоварни работи и съхранение, запазващо експлоатационните свойства на продукта – коагулиране на преработваната отпадъчна вода и утайки на ПСОВ гр. Шумен Офертата трябва да съдържа: - Административни данни за участника - образец № 1 от документацията; - Нотариално заверено пълномощно за представителство /ако офертата не е подписана от законния представител на участника/; - Попълнено техническо предложение (техническа оферта) - образец № 2 от документацията.Техническото предложение се подписва от представителя на участника, подпечатва с печата на участника и се посочва дата на изготвянето му. Непопълването на части от техническата оферта или промяната й води до отстраняване на участника от процедурата; - Доказателства за производство или дистрибуция със срок на валидност, не по-малък от срока на действие на договора – 1 година; - Ценова оферта - образец № 3 Участникът попълва образеца, като посочва единична цена без ДДС за тон. Предложените цени следва да са в български лева, записани цифром и словом. Непопълването на части от ценовата оферта или промяната й води до отстраняване на участника от процедурата; - Декларация за участие на подизпълнители при изпълнение на поръчката - образец № 4 от документацията; - Декларация за приемане клаузите на проекта на договора от документацията -образец № 6 от документацията; - Декларация за конфиденциалност по чл. 33, ал. 4 от ЗОП (когато е приложимо) – образец 8 от документацията.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

- цена - тежест 90% - срок на доставка - тежест 10%

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

14/04/2015 16:30

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Отваряне на офертите – на 15.04.2015 ч. в 14.00 часа в сградата на управлението с адрес гр. Шумен, пл. Войн №1. Възложителят сключва договор за изпълнение на поръчката с участника, класиран на първо място; - Договорът включва задължително всички предложения на участника, определен за изпълнител. Страните по договора не могат да го променят или анексират; - В срок до десет работни дни от получаване на писмото за възлагане на поръчката участникът, определен за изпълнител, е длъжен да представи следните документи: - Документ от съответните компетентни органи за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1 от ЗОП. Когато участникът, определен за изпълнител предвижда участие на подизпълнители при изпълнение на поръчката, те също трябва да представят гореописаният документ. - Декларация за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 5 от ЗОП - образец № 7 от документацията

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

09/04/2015