Версия за печат

BG-София

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Център за контрол и оценка на качеството на училищното образование, бул. Цариградско шосе № 125, бл. 5, ет. 2, За: Мариана Господинова, Инна Бенева, България 1303, София, Тел.: 02 9705611; 02 9705629, E-mail: ckoko@mon.bg, Факс: 02 8702062

Място/места за контакт: бул. Цариградско шосе № 125, бл. 5, ет.2

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.ckoko.bg.

Адрес на профила на купувача: www.ckoko.bg.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Предоставяне и поддръжка на техника под наем за провеждане на държавни зрелостни изпити за учебна година 2014/2015 г. (общо за срок от 6 месеца) – в това число 5 бр. сървъри, 60 бр. компютри за провеждане на автоматизирано оценяване, 2 бр. непрекъсваеми токозахранващи устройства за сървърно оборудване; комуникационно оборудване и архивираща техника.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

48000000

Описание:

Софтуерни пакети и информационни системи


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

• сървъри с минимални параметри 2 x Xeon 6C E5-2620 95W 2.0GHz/1333MHz/15MB или еквивалентни, 2x8GB RAM, 8x300GB HS 2.5’ SAS HDD, RAID controller SR M5110e или еквивалентен, DVD-RW, резервирано захранване 2x550W, Rack-mountable, гаранционна поддръжка на място в режим 7x24 и 2 часа време за отстраняване на повреда или подмяна на оборудване, с инсталиран софтуер за виртуализация (CITRIX XENSERVER Enterprise edition или еквивалентен), архивиращ софтуер (PHD Virtual backup for CITRIX Gold или еквивалентен) – 5 броя; • непрекъсваеми токозахранващи устройства за сървърно оборудване (UPS 5000 VA – Rack-mountable) – 2 броя; • компютри за провеждане на автоматизирано оценяване с минимални параметри Core i3-3225 (3.30GHz,3MB,55W,S1155) или еквивалентни, INTEL HD Graphics 4000 iH77 или еквивалентна, 4GB DDR3, 2xUSB3.0,VGA, DVI, HDMI, 500GB SATA III, конектори за мишка и клавиатура PS/2, 4xUSB2.0, Gigabit Ethernet, 300W active PFC, клавиатура и optical/laser mouse. Монитор 20/21.5 FullHD DVI или HDMI. Инсталиран Dual Boot Windows/Linux и софтуер за отдалечено управление на сървърни конзоли, захранване мин. – 60 броя; • комуникационно оборудване: - комуникационен шкаф 27U 800x1000 + вентилаторен блок с термостат – 2 броя; - 4 port KVM Switch 19" Rack mount with USB cables – 2 броя; - Switch 24-port 10/100/1000 Gigabit Switch – 4 броя; • архивираща техника: - iSCSI (IP SAN) 8TB RAID 50 Backup NAS – 2 броя;

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

66000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

София, България

NUTS:

BG411

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

I. Изисквания към техническите възможности и/или квалификацията на участниците - документи и информация: 1. Документ (заверено от участника копие от удостоверение, лиценз или друго еквивалентно), по преценка на участника, удостоверяващ дейности, свързани с предмета на поръчката.; 2. Подписан от участника списък с услугите по образец, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата. В списъка се посочват стойностите, датите и получателите заедно с доказателства за извършените услуги. Доказателството за извършената услуга се предоставя под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата. Списъкът се представя по образец № 5, приложен към настоящата документация. 3. Списък по образец № 7 за техника, с която участникът разполага за изпълнение на обществената поръчка. 4. Заверено от участника копие на ISO 9001:2008 5. Подписана от участника декларация по образец № 6 с технически лица, които ще отговарят за извършването на услугата. II. Изисквания към съдържанието на офертата: 1. Представяне на участника – попълнено съгласно образец № 1, приложен към документацията за участие; 2.Техническо предложение - попълнено съгласно образец № 2, приложен към документацията за участие; 3.Ценово предложение - попълнено съгласно образец № 3, приложен към документацията за участие; 4.Копие от удостоверение за актуално състояние или единен идентификационен код /ЕИК/ съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец. Когато участникът в процедурата е чуждестранно юридическо лице се представя съответен еквивалентен документ, съобразно националното му законодателство, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която е установен. Документът следва да е представен в официален превод съгласно т. 16а на Параграф 1, ДР от ЗОП. Документите следва да бъдат издадени не по-рано от три месеца преди датата на представянето им; Когато участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, следва да се представи документ/споразумение за учредяване на обединението /оригинал или нотариално заверено копие/. Участниците в обединението трябва да определят едно лице, което да представлява обединението за целите на поръчката. 5.Декларация за приемане клаузите на проекта на договор - попълнена съгласно образец № 4, приложен към документацията за участие; 6.Доказателства за техническите възможности и/или квалификация на участника съгласно посоченото в т. 2.2 от документацията за участие.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

07/04/2015 17:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

В ценовото предложение участниците следва да посочат стойност на изпълнение на услугата (обща цена без ДДС и с ДДС). В техническото предложение участниците посочват в какъв срок могат да извършат услугата. Този срок не може да бъде по – дълъг от 5 (пет) дни, от датата на сключване на договор. Офертите се подават в запечатан непрозрачен плик от участника или от упълномощен от него представител лично или по пощата с обратна разписка, респ. куриер в деловодството на Център за контрол и оценка на качеството на училищното образование гр. София 1113, бул. „Цариградско шосе“ № 125, бл. 5, ет. 2, стая 209. Върху плика се посочва: - Предмета на поръчката, за която се участва; - Наименование на участника, адрес за кореспонденция, телефон и по възможност факс и електронен адрес. Всяка оферта трябва да съдържа посочените по-горе образци на документи. Непредставянето на някой от документите посочени в "Изисквания за изпълнение на поръчката" от раздел III на поканата води до отстраняване на участниците. Техническото задание, проектът на договора, както и цитираните по-горе образци са публикувани в интернет страницата на възложителя, в раздел "Профил на купувача". Срокът на валидност на офертата е 90 /деветдесет/ календарни дни, считано от крайния срок за подаване на оферти, определен в публичната покана за обществената поръчка.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

07/04/2015