Версия за печат

BG-Ямбол

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Община Тунджа, пл. Освобождение №1, За: Галина Иванова - началник отдел Обществени поръчки, Р. България 8600, Ямбол, Тел.: 046 684305, E-mail: contracts@tundzha.net, Факс: 046 661574

Място/места за контакт: отдел Обществени поръчки, ет. 3, стая 309

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.tundzha.net.

Адрес на профила на купувача: http://www.tundzha.net/profil-na-kupuvacha/150-publichni-pokani/3146-dostavka-na-nova-spetzializirana-tehnika-za-nuzhdite-na-obshtina-tundzha-kakto-sledva-5-broya-motorni-kosi-5-broya-motorni-kosachki-3-broya-motorni-trioni-1-broi-motoren-svredel-i-1-broi-motorna-metla.html.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Предмет на обществената поръчка е „Доставка на нова специализирана техника за нуждите на община „Тунджа”, както следва: 5 броя моторни коси, 5 броя моторни косачки, 3 броя моторни триони, 1 брой моторен свредел и 1 брой моторна метла”. Изпълнението на поръчката има за цел да се подобри наличната материално-техническа база и да се повиши капацитета на машинният парк на Община “Тунджа” чрез закупуването на специализираната техника, която ще се използва за поддържането на обществени зелени площи разположени на територията на община „Тунджа”.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

16310000, 16311000, 16160000, 16600000

Описание:

Косачки
Косачки за тревни площи
Различни видове градинарско оборудване
Специализирани машини с употреба в селското или горското стопанство


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Доставката включва техника подробно описана в Технически спецификации, неразделна част от документацията за обществената поръчка.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

12308 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставката на техниката ще се извърши на адрес: гр.Ямбол, ул.”Русе” № 16.

NUTS:

BG343

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1. Участие в настоящата обществена поръчка може да вземе всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения, отговарящи на условията посочени в Закона за обществените поръчки и обявените изисквания от Възложителя в документацията за участие. 2. Участникът да притежава технически възможности и ресурси за изпълнение на поръчката. Към офертата следва да бъдат приложени следните документи: Административни данни за лицето по чл.101в, ал.1, т.1 от ЗОП/оригинал/ - Образец №1- с посочен срок за валидност на офертата, не по-малък от 60 дни.; Списък на доставките, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните 3 години, считано от датата на подаване на офертата/оригинал/ - Образец № 2. Минимални изисквания:Участникът следва да е изпълнил не по-малко от 2 /две/ доставки еднакви или сходни с предмета на поръчката през последните 3 години до датата, определена за получаване на офертите, като доказателство за извършената доставка се представя под формата на: удостоверение, издадено от получателя на доставката или от компетентен орган или посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за доставката.* Под „доставка еднаква или сходна с предмета на поръчката” навсякъде в настоящата документация, където е употребен този израз, следва да се разбира „Доставка на специализирана техника с употреба в селското или горското стопанство”;Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 6 от ЗОП/оригинал/ - Образец № 3.; Декларация по чл. 56, ал.1, т. 8 от ЗОП /оригинал/ - Образец №4; Декларация за съгласие за участие като подизпълнител /оригинал/ - попълва се Образец № 4а;* Лице, което участва в обединение или е дало съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник не може да представя самостоятелна оферта.; Договор/споразумение за създаване на обединение за участие в обществената поръчка - копие, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението – и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващия;. Декларация от всички членове на обединението/консорциума - попълва се Образец №5.; Декларация по чл. 3, т. 8 и чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици /оригинал/- Oбразец № 6; Декларация по чл.6, ал.2 от Закона за мерките срещу изпиране на пари/оригинал/ - Oбразец №7 ; Техническо предложение/оригинал/ - Образец №8; Декларация по чл.33, ал. 4 от ЗОП /оригинал/ - попълва се образец №9.* Декларацията по чл. 33, ал. 4 от ЗОП не е задължителна част от офертата, като същата се представя по преценка на всеки участник и при наличие на основания за това; Ценово предложение/оригинал/ - Образец №10. Максимално допустимата предложена стойност е до размера на посочената прогнозна стойност. В случай, че ценовото предложение надхвърля максимално допустимата прогнозна стойност то не се оценява от комисията. Офертата следва да се представи в запечатан непрозрачен плик лично или от упълномощен представител в Деловодството на Община „Тунджа”. Върху плика се посочва пълното наименование и адрес за кореспонденция на участника, телефон и по възможност факс и електронен адрес, както и наименованието на поръчката, а именно: „Доставка на нова специализирана техника за нуждите на община „Тунджа”, както следва: 5 броя моторни коси, 5 броя моторни косачки, 3 броя моторни триони, 1 брой моторен свредел и 1 брой моторна метла”. Представените образци в документацията за участие и условията, описани в тях са задължителни за участниците. Продължава в Допълнителна информация......

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

07/04/2015 11:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Продължение от раздел "Изисквания за изпълнение на поръчката"......... Всички образци и документи, съдържащи се в офертата следва да са подписани от лицето, представляващо участникът в настоящата обществена поръчка. Когато офертата (или някой документ от нея) не е подписана от управляващия и представляващ участника съгласно актуалната му регистрация, се представя пълномощно на лицето, подписващо офертата (оригинал). Пълномощното следва да съдържа всички данни на лицата (упълномощен и упълномощител), както и изрично изявление, че упълномощеното лице има право да подпише офертата и да представлява участника в обществената поръчка. Желаещите да получат документацията за участие, могат да направят това до 11:00 часа на 07.04. 2015г. в административната сграда на община „Тунджа”, отдел „Обществени поръчки, ет.3, стая 309. Документацията е публикувана в профила на купувача http://www.tundzha.net/profil-na-kupuvacha.html, от където може да бъде изтеглена. Отварянето на офертите ще се извърши от назначена от Възложителя комисия на 07.04.2015 г. от 15:00 ч. в заседателната зала на община „Тунджа”, пл. „Освобождение” 1, гр. Ямбол. Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в обществената поръчка или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето. Присъстващите представители на участниците представят документ за самоличност или пълномощно. * Възложителят не приема за участие и връща незабавно на участниците оферти, които са представени след изтичане на крайният срок или са в не запечатан, прозрачен или в плик с нарушена цялост. * Участници не представили задължителните образци за участие или други изискуеми документи, или не отговарящи на условията в документацията съобразно изискванията на ЗОП и Възложителя, не се оценяват от комисията.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

07/04/2015