Версия за печат

BG-Дупница

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Община Дупница, пл. Свобода № 1, За: Иван Бучов - Директор Дирекция ОФД, България 2600, Дупница, Тел.: 0701 59229, E-mail: admin_dupnitsa@dupnitsa.bg, Факс: 0701 59257

Място/места за контакт: На горепосочения адрес

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.dupnitsa.bg.

Адрес на профила на купувача: https://e-obp.eu/bp/Document/%7B70128BB6-32E7-4376-B3CE-E40DDCE28E5A%7D.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Предмет на възлагане на настоящата поръчка е: „Изработка и доставка на вертикална сигнализация и полагане на хоризонтална пътна маркировка на територията на Община Дупница“ по две обособени позиции. Първа обособена позиция: “Изработване и доставка на вертикална сигнализация” - 10 000 / десет хиляди /лв. без ДДС Втора обособена позиция: “Освежаване на съществуващата и полагане на нова хоризонтална сигнализация” - 56 000 / петдесет и шест хиляди / лв. без ДДС

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

34992200, 34922100

Описание:

Табели за пътна сигнализация
Пътна маркировка


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Съгласно Техническата спецификация

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

66000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Община Дупница

NUTS:

BG415

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Офертата се изготвя в съответствие с нормативните разпоредби и с изискванията на Възложителя, посочени в настоящата документация. Невъзможността участникът да предостави цялата изискана информация или представи оферта, неотговаряща на условията, посочени от Възложителя в документацията за участие, при всички случаи води до отстраняване му. При изготвяне на офертата участникът трябва да се придържа към Публичната покана и Специфичните изисквания и указания за изготвянето на офертата. До участие в обществената поръчка се допускат всички български и чуждестранни физически и юридически лица, както и техни обединения. Документ за учредяване на обединението (заверено копие), когато участникът е обединение, което не е юридическо лице. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице: посочването на ЕИК и информацията по чл. 56, ал. 1, т. 1, б. „а“ от ЗОП се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението; Офертата се подава на български език. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или обединение на чуждестранни физически и/или юридически лица, посочения в чл. 56, ал. 1, т. 1 от ЗОП документ се представя в официален превод на български език, а документите по чл. 56, ал. 1, т. 5, доказващи техническите възможности и/или квалификация по чл. 51 от ЗОП, които са на чужд език, се представят и в превод на български език. „Официален превод” е превод, извършен от преводач, който е вписан в списък на лице, което има сключен договор с Министерство на външните работи на Република България за извършване на официални преводи. Всички разходи за подготовка и участие в обществената поръчка са за сметка на участника. Всяка оферта следва да съдържа следното: Оферта; Списък на всички документи, съдържащи се в офертата, подписан и подпечатан от участника /представляващия; Административни сведения за участника; Посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата; Договор или споразумение за учредяване на обединението (нотариално заверено копие), когато участникът е обединение, което не е юридическо лице; Технически възможности и квалификация на участника: Списък на три договора за услуги сходни с предмета на поръчката, изпълнени през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга по смисъла на чл. 51, ал. 4 от ЗОП. Под сходен предмет следва да се разбира:За първа обособена позиция “Изработване и доставка на вертикална сигнализация” – изработка и/или доставка на вертикална пътна маркировка, За втора обособена позиция “Освежаване на съществуващата и полагане на нова хоризонтална сигнализация” – полагане на нова и/или освежаване на стара хоризонтална маркировка Копие на Сертификат за съответствие на светлоотразителното фолио към материала на произвежданите пътни знаци и Сертификат за всички използвани материали;Български държавен стандарт БДС 1517:2006 “Знаци пътни, форми, размери, символи, цветове и шрифтове” /за първа обособена позиция/. Участникът да разполага с валиден Сертификат за оценка на боята и перлите, с които ще изпълни поръчката, издаден от лицензиран орган и в съответствие с продукти съгласно БДС EN 1871:2004 или еквивалент. Участникът следва да докаже опит по изпълнение на минимум един договор за услуга сходни с предмета на поръчката, изпълнени през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата. Продължава в допълнителна информация:

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

06/04/2015 17:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Участникът да има Сертификат за съответствие на светлоотразителното фолио към материала на произвежданите пътни знаци и Сертификат за всички използвани материали;Български държавен стандарт БДС 1517:2006 “Знаци пътни, форми, размери, символи, цветове и шрифтове” /за първа обособена позиция/. Участникът да разполага с валиден Сертификат за оценка на боята и перлите, с които ще изпълни поръчката, издаден от лицензиран орган и в съответствие с продукти съгласно БДС EN 1871:2004 или еквивалент. Декларация по образец за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т.1 и ал. 5 от ЗОП. Декларация за приемане условията в проекта на договора по образец. Гаранцията за изпълнение е в размер на 3% от общата стойност на договора без ДДС и се внася от изпълнителя най-късно към момента на подписване на договора. Изпълнителят сам избира формата на гаранцията. Предложение за изпълнение на изискванията на Възложителя за изпълнение на поръчката по чл. 101в, ал. 1, т. 2 от ЗОП – трябва да бъде изготвена съобразно образец Ценово предложение - по образец, подава се в отделен непрозрачен плик с надпис “Ценово предложение”. Участниците предоставят ценовите си предложения, а именно приложение едновременно на хартия и на електронен носител /попълнена таблица в Word/. При различие между съдържанието на хартиения и електронния носител се взима под внимание хартиения носител. Срок на валидност на офертата – 90 / деветдесет / календарни дни от крайния срок за получаване на офертите. Участникът следва да представи оферта. Същата се представя в запечатан непрозрачен плик от участника или от упълномощен от него представител - лично или по поща с препоръчано писмо с обратна разписка - до крайния срок за получаване на офертите. Върху плика участникът посочва предмета на поръчката, адрес за кореспонденция, телефон и по възможност факс и електронен адрес. Офертите се подават на адрес: гр. Дупница, пл. „Свобода“ № 1, Деловодство. Отварянето на постъпилите оферти е публично на основание чл. 101 г. , ал. 3 от ЗОП и ще се състои на 07.04.2015 г. от 10:00 часа в "Кръгла зала", ет. 4 в административната сграда на Община Дупница, пл. "Свобода" № 1

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

06/04/2015