Версия за печат

BG-Велико Търново

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Национална агенция за приходите / ТД на НАП Велико Търново, гр. Велико Търново, пл. Център №2, ет.1, стая 106, За: Ваня Парчеа; Румен Радев, Република България 5000, Велико Търново, Тел.: 062 617246; 062 617219, E-mail: v.parcheva@ro04.nra.bg, Факс: 062 625987

Място/места за контакт: пл. Център №2, ет.4, стая 412

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.nap.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://nap.bg/news?id=2512.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Периодична доставка на външни гуми за служебните автомобили на ТД на НАП Велико Търново, офис Видин, офис Враца, офис Габрово, офис Ловеч и офис Плевен при ТД на НАП Велико Търново.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

34351100

Описание:

Външни гуми за леки автомобили


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Максималната стойност по настоящата поръчка не може да надвишава сумата от 7000,00 лева без ДДС

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

7000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Административната сграда на ТД на ТД на НАП Велико Търново, находяща се на адрес гр. Велико Търново, пл. "Център" №2

NUTS:

BG321

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Участниците следва да представят сертификат/и или еквивалентен/ни документ/ти, удостоверяващи качество и произход на автомобилните гумите - предмет на поръчката. Представя се заверено от участника копие. В случай, че необходимите документи са съставени на чужд език, същите следва да бъдат приложени към офертата с превод на български език. Изпълнението на обекта на поръчката ще се изразява в доставка на външни зимни и летни гуми, подробно описани в по вид и количество в Приложение към поканата. Доставката ще се извърши в склада на ТД на НАП Велико Търново - гр. Велико Търново, пл. "Център" №2, след предварителна заявка от координатора по договора, като транспортът е за сметка на изпълнителя. Гаранционният срок срещу производствени дефекти на доставениете гуми следва да е не по-малко от шест месеца. При констатиран дефект в рамките на 30 дни от датата на доставка, съответното изделие се заменя до 5 /пет/ работни дни от датата на изготвяне на констативния протокол. С избрания за изпълнител се сключва писмен договор. Срок за доставка на гумите - 5 /пет/ работни дни от получаване на заявката. За доставените гуми се подписва приемателно - предавателен протокол и се издава фактура. Възложителят извършва плащане по банкова сметка на изпълнителя в срок до 30 дни след извършване на доставката и издаване на фактурата.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

03/04/2015 17:30

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

НАП предоставя пълен достъп по електронен път до Приложение към поканата, съдържащо пълното описание на предмета на поръчката, техническата спецификация, образец на оферта, срокове за изпълнение, условия за сключване на договор, което може да бъде намерено на интернет адреса на възложителя: http://www.nap.bg/, раздел "За НАП", "Профил на купувача". Заседанието на комисията за разглеждане и оценка на получените оферти ще се проведе на 06.04.2015 г. от 11:00 часа в административната сграда на ТД на НАП в гр.Велико Търново на пл. „Център” № 2, стая 210 /заседателна зала/. При отварянето на офертите могат да присъстват участниците и/или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и други лица при спазване на установения ред за достъп до сградата. Легитимирането на присъстващите лица пред комисията се осъществява, както следва: за участниците - лична карта и копие от документ, удостоверяващ представителната власт на лицето /когато участникът е юридическо лице/. В случай, че присъства пълномощник - лична карта и надлежно изрично пълномощно; за представителите на средствата за масова информация - лична карта и документ, удостоверяващ представителството на лицето за съответната медия; за други лица - лична карта.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

03/04/2015