Версия за печат

BG-Ихтиман

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Обединено детско заведение Радост, ул. Шипка №14, За: Виолета Сугарева, Република България 2050, Ихтиман, Тел.: 0724 82327, E-mail: cdg_radost.14@abv.bg

Място/места за контакт: гр. Ихтиман ул. Шипка №14

Интернет адрес/и:

Адрес на профила на купувача: www.ihtiman-obshtina.com.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Доставка на хранителни продукти, съгласно техническа спецификация за нуждите на ОДЗ "Радост" гр.Ихтиман. При изпълнение на поръчката следва да се извърши периодична доставка на хранителни продукти по заявка с посочен асортимент, направен от упълномощено лице от възложителя на детското заведение и доставена в точен час на посочения административен адрес.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

15800000

Описание:

Различни хранителни продукти


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Правят се ежеседмични заявки, съгласно нуждите за детското заведение. Прогнозно количество на продуктите за период от 12 месеца е отразено в спецификацията.Източник на финансиране: от бюджета на ОДЗ "Радост" гр.Ихтиман.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

43000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

гр. Ихтиман ул. Шипка №14

NUTS:

BG412

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Участник в процедурата може да бъде всяко българско или чуждестранно ФЛ или ЮЛ, както и техни обединения, за които не са налице обстоятелствата по чл.47, ал.1,2 и 5 от ЗОП. За осъществяване на настоящата поръчка участниците могат да използват подизпълнители. Когато участникът предвижда подизпълнители изискванията по чл. 47, ал.1,2 и 5 от ЗОП се прилагат и за подизпълнителите. Минимални изисквания: Доказателства за квалификация и технически способности - всеки участник следва да представи данни, удостоверяващи наличието на необходимия потенциал за изпълнение на поръчката, както следва: Участниците следва да са изпълнили минимум 1 (един) договор за доставка на хранителни продукти през последните три години, еднакви или сходни на тези включени в настоящата поръчка за която се участва, считано от датата на подаване на офертата. Договори в процес на изпълнение няма да бъдат разглеждани.; За договорите посочени от участника като договори с предмет, подобен с предмета на настоящата процедура задължително се представят и референции (препоръки) за добро изпълнение на договорите, посочени в списъка.; Участниците следва да разполагат с най – малко 1 (един) собствен или нает обект за производство, търговия на едро и/или дребно за храни, съответстващи на тези включени в настоящата поръчка, за която се участва, регистриран/и в БАБХ-ОДБХ или еквивалентно удостоверение.; Удостоверението/ята следва да бъде/ат придружени с документи доказващи собствеността на обекта/тите /документ за собственост, договор за наем и др./.; Участниците следва да разполагат най-малко с 1 бр. основно и 1 бр. резервно транспортно средство за превоз на хранителни продукти от животински и/или неживотински произход, регистрирани в ОДБХ за храните включени в техническата спецификация.; Удостоверенията да бъдат придружени с документи доказващи собствеността на транспортното средство /талон за регистрация, договор за наем, лизинг и др./ и с валидни към обявената крайна дата за подаване на офертите „Застраховка гражданска отговорност” на транспортните средства, ангажирани в поръчката. Изискването се прилага за всяко транспортно средство. Участникът следва да предостави декларация за разработена и внедрена система за управление безопасността на храните – НАССР или еквивалент, с област на приложение предмета на поръчката.; При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от един или повече от участниците в обединението, с изключение на минималното изискване за въведена система за управление на безопасността на храните - НАССР или еквивалент, като същото изискване се прилага към всяко от лицата, включени в обединението, които ще извършват търговия с хранителни продукти.;

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

03/04/2015 17:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

При изпълнение предмета на поръчката, следва да се спазват изискванията на приложимата европейско законодателство, Закона за храните, Наредбата за изискванията към храните със специално предназначение, Наредбата за изискванията за етикирането и представянето на храните, Наредба № 16 от 28.05.2010 г. за изискванията за качество и контрол за съответствие на пресни плодове и зеленчуци, Наредба № 5 от 25.05.2006 г. за хигиената на храните, Наредба № 9 от 16.09.2011 г. за специфичните изисквания към безопасността и качеството на храните, предлагани в детските заведения и училищата, Наредба № 6 от 10.08.2011 г. за здравословното хранене на деца от 3 до 7 г. в детските заведения; Наредба № 23/17.05.2001г. за условията и изискванията за представяне на хранителната информация при етикирането на храните и други наредби по прилагане на Закона за храните и всички други нормативни актове и разпоредби, гарантиращи качественото изпълнение на предмета на поръчката, и качеството, и годността за консумация на хранителните продукти, предмет на поръчката.; Доставяните хранителни продукти, следва да са придружени със сертификати за качество, произход и годност от производителя, друг изискуем от законодателството на страната документ към датата на доставката или други еквивалентни документи.; Начинът на възлагане е както следва:Количествата на хранителните продукти се заявяват с предварителна заявка до 16:30 всеки четвъртък от страна на Възложителя и следва да бъдат доставени до 8.00 ч. всеки понеделник.; В случай на възникнала спешна необходимост, Възложителят си запазва правото да изисква от Изпълнителя осъществяването на експресни доставки в рамките до 30 (тридесет) минути от заявяването. Изпълнителят няма право да откаже експресната доставка освен в условията на форсмажорни обстоятелства. Ежедневно следва да се доставят заявените количества хляб, прясно и кисело мляко до 8.00ч.; Възложителят си запазва правото да увеличава или намалява количествата според необходимостта на детското заведение.; Не се допускат храни с нарушена цялост на опаковката и с нечетлив надпис.; Изисквания за качество - хранителните продукти, следва да отговарят на БДС или на еквивалентни стандарти, придружени с необходимите сертификати.; Продуктите да са екстра или първо качество.; Срок на годност - остатъчният срок на годност на хранителните продукти към датата на доставката, следва да бъде не по-малък от 80 %.; Не се допускат храни с признаци на развала и изтекъл срок на годност. Документацията за участие може да се получи и офертите могат да се подават в канцеларията на касиер - домакина, І етаж на ОДЗ „Радост”, гр. Ихтиман всеки работен ден от 26.03.2015г. до 17.00ч. на 03.04.2015г. включително; Дата,час и място на отваряне на офертите: 06.04.2015г. от 11:00ч. в канцеларията на касиер-домакина, І етаж в ОДЗ "Радост" в гр. Ихтиман, ул. "Шипка" №14.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

03/04/2015