Версия за печат

BG-София

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Център за контрол и оценка на качеството на училищното образование, бул. Цариградско шосе № 125, бл. 5, ет .2, За: Мариана Господинова, Инна Бенева, България 1113, София, Тел.: 02 9705611; 02 9705629, E-mail: ckoko@mon.bg, Факс: 02 8702062

Място/места за контакт: бул. Цариградско шосе № 125, бл. 5, ет. 2

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.ckoko.bg.

Адрес на профила на купувача: www.ckoko.bg.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Отпечатване на изпитни материали за прием след VІІ клас и на свитъци за белова и листове за отговор на задължителните и по желание държавни зрелостни изпити (ДЗИ) за сесия август-септември на учебна година 2014/2015”

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

22000000

Описание:

Печатни материали и свързани с тях продукти


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

1. Прогнозен тираж за печат на изпитните материали за прием след VII клас – около 281 600 броя общо, разпределени на четири тиража от около 70 400 броя всеки, поотделно за всеки учебен предмет и вид изпитен материал (свитъци за белова по български език и литература, свитъци за белова по математика, лист за отговори по български език и литература и лист за отговори по математика). 2. Прогнозен тираж на изпитните комплекти за задължителни и по желание ДЗИ за сесия август-септември 2015 г. – в рамките на 14 000 броя. От тях, около 10 500 броя с обем от 12 страници на всеки комплект за следните учебни предмети – български език и литература, математика, история и цивилизация, география и икономика и философски цикъл и около 3 500 броя с обем от 8 страници на всеки комплект за следните учебни предмети – физика и астрономия, химия и опазване на околната среда, биология и здравно образование, английски език, руски език, немски език, испански език, френски език и италиански език.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

59900 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

България, София

NUTS:

BG411

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

I. Изисквания към техническите възможности и/или квалификацията на участниците - документи и иформация: 1.Документ (заверено от участника копие от удостоверение, лиценз или друго еквивалентно), по преценка на участника, удостоверяващ дейности, свързани с отпечатване на документи, предназначени за оптическо четене, т.нар. OCR технология, която дава възможност за разпознаване на прочетената информация и идентифициране на даден продукт. 2.Подписан от участника списък с услугите по образец, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата. В списъка се посочват стойностите, датите и получателите заедно с доказателства за извършените услуги. Доказателството за извършената услуга се предоставя под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата. Списъкът се представя по образец № 5, приложен към документацията за участие. 3.Декларация по образец № 7 за печатарски машини и оборудване, с което участникът разполага за изпълнение на обществената поръчка. 4.Документ (заверено от участника копие от удостоверение, сертификат, лиценз или друго еквивалентно), по преценка на участника, удостоверяващ дейности, свързани с отпечатване на документи, гарантиращ поверителност, цялостност и наличност на информацията. 5.Подписан от участника списък по образец № 6 с технически лица, които ще отговарят за извършването на услугата. II. Изисквания към съдържанието на офертата: 1.Представяне на участника – попълнено съгласно образец № 1, приложен къмдокументацията за участие; 2.Техническо предложение - попълнено съгласно образец № 2, приложен към документацията за участие; 3.Ценово предложение - попълнено съгласно образец № 3, приложен към документацията за участие; 4.Копие от удостоверение за актуално състояние или единен идентификационен код /ЕИК/ съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец. Когато участникът в процедурата е чуждестранно юридическо лице се представя съответен еквивалентен документ, съобразно националното му законодателство, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която е установен. Документът следва да е представен в официален превод съгласно т. 16а на Параграф 1, ДР от ЗОП. Документите следва да бъдат издадени не по-рано от три месеца преди датата на представянето им; Когато участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, следва да се представи документ/споразумение за учредяване на обединението /оригинал или нотариално заверено копие/. Участниците в обединението трябва да определят едно лице, което да представлява обединението за целите на поръчката. 5.Декларация за приемане клаузите на проекта на договор - попълнена съгласно образец № 4, приложен към документацията за участие; 6.Доказателства за техническите възможности и/или квалификация на участника съгласно посоченото в т. 2.2 отдокументацията за участие.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

03/04/2015 17:30

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

В ценовата оферата участниците следва да посочат стойност на изпълнение на услугата (обща цена без ДДС и с ДДС). В техническата оферта участниците посочват в какъв срок могат да извършат услугата. Участниците посочват в офертите си в какъв срок, могат да извършат услугата. Този срок не може да бъде по – дълъг от 7 (седем) дни, за изпитните материали за VII клас, но не по-късно от 27.04.2014 г., и по-дълъг от 5 (пет) дни за ДЗИ сесия август-септември 2015 г., но не по-късно от 14.08.2015 г. Офертите се подават в запечатан непрозрачен плик от участника или от упълномощен от него представител лично или по пощата с обратна разписка, респ. куриер в деловодството на Център за контрол и оценка на качеството на училищното образование гр. София 1113, бул. „Цариградско шосе“ № 125, бл. 5, ет. 2, стая 209. Върху плика се посочва: - Предмета на поръчката, за която се участва; - Наименование на участника, адрес за кореспонденция, телефон и по възможност факс и електронен адрес. Всяка оферта трябва да съдържа посочените по-горе образци на документи. Непредставянето на някой от документите посочени в "Изисквания за изпълнение на поръчката" от раздел III на поканата води до отстраняване на участниците. Техническото задание, проектът на договора, както и цитираните по-горе образци са публикувани в интернет страницата на възложителя, в раздел "Профил на купувача". Срокът на валидност на офертата е 90 /деветдесет/ календарни дни, считано от крайния срок за подаване на оферти, определен в публичната покана за обществената поръчка. Постъпилите предложения ще бъдат отворени в 14:00 часа на 03.04.2015 г. в сградата на Център за контрол и оценка на качеството на училищното образование гр. София 1113, бул. „Цариградско шосе“ № 125, бл. 5, ет. 2, стая 208.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

03/04/2015