Версия за печат

BG-Раднево

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Мини Марица - изток ЕАД, ул. Георги Димитров №13, За: Минчо Минчев – експерт търговия / Николай Сталев - експерт-сигурност, България 6260, Раднево, Тел.: 0417 833053110; 0417 833053181, E-mail: mincho.minchev@marica-iztok.com, Факс: 0417 83363

Място/места за контакт: отдел Търговски, отдел Сигурност

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.marica-iztok.com.

Адрес на профила на купувача: http://www.marica-iztok.com/aop.php?mode=0.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Предмет на поръчката e изграждане на единна система за контрол на достъпа на лица от външни фирми изпълняващи сключени договори с дружеството на територията на Мини Марица-изток ЕАД, посочена в профила на купувача. Системата за достъп се изгражда върху съществуващата такава в поделенията на възложителя.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

42961100

Описание:

Система за контрол на достъп


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

съгласно Техническата спецификация

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

66000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

DDP територията на възложителя, Рудник Трояново-1, с. Трояново; Рудник Трояново - Север, с. Ковачево; Рудник Трояново-3, с. Медникарово.

NUTS:

BG344

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1. През последните 3 години, считано от датата на подаване на офертата, участниците да са изпълнили поне една доставка/услуга с предмет еднакъв или сходен с предмета на поръчката – доказва се със списък, съгл. чл. 51, ал. 1, т. 1 с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената доставка/услуга - по образец. Доказателство за извършената доставка се предоставя под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за доставката. 2.Участниците да са сертифицирани по ISO 9001:2008 с обхват, включващ и изграждане на системи за контрол на достъп или еквивалент – доказва се с копие на сертификата, придружен с превод на български език. 3. Участниците трябва да разполагат със сервизна база, оборудвана с автомобили с висока проходимост - доказва се с декларация за техническо оборудване, съгл. чл. 51, ал. 1, т. 9 ЗОП, по образец на възложителя. 4. Участниците трябва да разполагат със специалисти, притежаващи квалификационна група по електро-безопасност. Участникът представя декларация съгл. чл. 51, ал. 1, т. 7 ЗОП, в която посочва списък на на лицата, които отговарят за извършването на услугата, с посочване на образованието, квалификационна група по електро-безопасност, професионалния им опит. 5. Изисквания към изпълнението: съгласно техническата спецификация, публикувана в профила на купувача. Гаранционният срок на дейностите не може да бъде по-малък от 12 месеца след датата на въвеждане в експлоатация, гаранционен срок на резервните части - 12 месеца, след влагане. Срок за явяване при рекламация - до 24 часа след уведомлението на Възложителя, срок за отстраняване на констатирани повреди - до 48 часа след уведомяване от страна на Възложителя. При доставка, изпълнителят предоставя следните документи: гаранционна карта; сертификати за качество от производителя или декларация за съответствие от Изпълнителя; фактура - оригинал. 6. Срок за изпълнение на поръчката – до 3 месеца след сключване на договора. 7. Начин на фактуриране и плащане: Плащането се извършва до 30 (тридесет) календарни дни след доставка и въвеждане в експлоатация, срещу представена фактура и двустранно подписан приемо-предавателен протокол, придружен с документи за цялостно изпълнение на предмета на договора в Рудник Трояново-1, с. Трояново; Рудник Трояново - Север, с. Ковачево; Рудник Трояново-3, с. Медникарово. 8. Не се позволява в офертата на участника да се представя повече от един вариант за изпълнение на поръчката. 9. При сключване на договор определеният изпълнител представя документи, издадени от компетентен орган, за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1 от ЗОП (свидетелство за съдимост-оригинал или нотариално заверено копие) и декларации за липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.5 от ЗОП. При наличие на някое от обстоятелствата, Възложителят не сключва договор. 10. Участниците задължително да извършат оглед на съществуващите системи за достъп на територията на Мини Марица-изток ЕАД. За целта следва да се явят на 30.03.2015 г., 10.00 часа, в административната сграда на управлението, гр.Раднево. Лице за контакт относно огледа: Николай Сталев, отдел "Сигурност", тел.: 0417 83305 вътр.31-81. За извършения оглед се представя двустранно подписан протокол в офертата.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

07/04/2015 15:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Офертата е по образец на Възложителя. Източник на финансиране - собствени средства. В срок до 3 календарни дни преди изтичане на срока за получаване на оферти, участниците могат да изискват от възложителя писмено разяснения по публичната покана и приложенията към нея. Въпросите следва да бъдат изпратени на факс: 0417 / 8 33 63. Писмените разяснения ще бъдат публикувани в профила на купувача. С публичното предоставяне на информацията се счита, че всички заинтересовани кандидати и участници са уведомени. Резултатите от работата на длъжностните лица ще бъдат публикувани в профила на купувача.Източник на финансиране: собствени средства. Адрес за подаване на оферта: град Раднево 6260, ул. „Георги Димитров” №13, „Мини Марица-изток” ЕАД, Регистратура на отдел "Търговски", ет.6, стая 609. Офертата трябва да бъде представена в запечатан, непрозрачен плик, на който да е обозначен адреса на подателя и предмета на поръчката.Отварянето на офертите ще се извърши публично на 08.04.2015 г. от 10:00 часа в заседателната зала на Възложителя /административна сграда, партер/. На отварянето могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

06/04/2015