Версия за печат

BG-София

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

УМБАЛ Света Екатерина ЕАД, бул. Пенчо Славейков 52А, За: Юлия Добрева, България 1431, София, Тел.: 02 9159454, E-mail: jdobreva@uhsek.com, Факс: 02 9159443

Място/места за контакт: Отдел Пазарни проучвания и доставки

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.uhsek.com.

Адрес на профила на купувача: http://www.uhsek.com/puborders.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Строителство

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

„Подмяна на дограма в сградата на Клиника по съдова хирургия и ангиология при УМБАЛ „Света Екатерина“ ЕАД, находяща се на територията на МБАЛ „НКБ“ ЕАД, ул.”Коньовица” №65, гр. София“ :Демонтаж на стара дървена дограма. Доставка и монтаж на 5-камерна ПВЦ дограма със стъклопакет. Обръщане вътрешно (с куфари от гипскартон) и външно (топлоизолация с готова мазилка). Боядисване. Доставка и монтаж на вътрешни и външни первази.Всички описани дейности , наричаме за краткост РСМР по долу в поканата.Срокът за завършване на ремонтните и строително-монтажни работи, е съгласно офертата на участника, но не повече от 90 /деветдесет/ работни дни, считано от датата на предаване на обекта.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

45000000, 45421110

Описание:

Строителни и монтажни работи
Монтажни работи на дограма за врати и прозорци


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Общият размер на максималната прогнозна стойност в обществената поръчка е до 46 000,00 лв. без ДДС, включваща стойността на извършените РСМР, както и други непредвидени разходи в размер на 10%;

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

46000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

„Клиника по съдова хирургия и ангиология ” при УМБАЛ „СВЕТА ЕКАТЕРИНА” ЕАД, разположена на територията на НКБ, с адрес: гр. София, ул. “Коньовица” №65.

NUTS:

BG411

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Изисквания за изпълнението на РСМР : При изпълн. на РСМР, следва да се спазват техн. норм. актове по изпълнението, документирането и приемането на строителството, съгласно ЗУТ и следните наредби към него: Наредба №1/30.07.2003 г., Наредба №2 от 31.07.2003 г. за въвеждане в експлоатация на строежите в Р България и мин.гаранц. срокове за изпълнени РСМР, съоръжения и строителни обекти, изд. от министъра на регионалното развитие и благоустройството;Наредба № 3 от 31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството, издадена от министъра на регионалното развитие и благоустройството, както и всички действащи в Република България нормативни актове.2.Качество на ПВЦ дограмата и материалите за строителния процес – Участникът представя сертификати за произход и качество от производителя на ПВЦ дограмата ( БДС EN 477: 2003 или еквивалентен) и влож.строит. материали (продукти) и съответната техн. док-ция, удостоверяваща съответст. им с действ.норм.изис-я и стандарти.3.Преди попълване и остойностяване на количествено-стойностната сметка, всеки участник е длъжен да направи оглед на съответния обект. Посещението на обекта се извършва всеки работен ден от 14:00 до 16:00 часа в периода от 30.03.2015 г. до 01.04.2015 г. и след предвар.уговорен час с упълном. лице на Възл-ля инж. Н. Цачев,тел. 02 9159757. 4.Да се съобразява спецификата на съотв-я обект и възможността за работа в притеснени условия, при изискв.макс.кратки срокове, без прекъсване на работния процес в болницата.5.Ремонтът на една стая да продължава макс.3 кален.дни.6.При изпълн.на РСМР, следва да се спазват стриктно всички норми от действ.прав-к по труд, безопасност и ППЗ.Отваряем-та на дограмата да позволява измиване от външн. страна, включ.на неотваряемите части /Отваряемите части да са с макс.р-р /. Новата дограма да е съобразена с констр.на съществуващите прозорци.7.Начин на измерване и док-ване на кол.изпълнени РСМР:ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ одобрява само работи и/или част от работи завършени от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и изпъл. съобразно спец-ята и одобр. мат-ли, отговарящи на кач-ните изискв.и стандартите. Работите к/то се покриват или се вграждат в следв. операции подлежат на межд.одобрение. В такива случаи ИЗП-ЛЯТ е длъжен да поиска одобрение преди да закрие така изпълн.работи, за което се съставя двустр. пр-кол. Само изцяло завършената и одобрена работа може да се актува за плащане.Всички прикл. операции се предават на ВЪЗЛ-ЛЯ с двустр. пр-кол, в к/то се описват обема на действ. изпълн. дейности, кач-вото и кол-то на извърш. работа и вложените мат-ли, съотв. на изпъл-то с договореното, както и дали са спазени дог-те срокове. Предаването на приключилите операции става по следната процедура: 1.ИЗПЪЛН.отправя към ВЪЗЛОЖ.покана за приемане на изпъл-те дейности. ВЪЗЛОЖ.осигурява присъствие на легитимен пр-л. Пок. се счита за искане за извършв.на инспекция за одобрение.При приемане на изработеното, ВЪЗЛОЖ. следва да одобри или да издаде инстр. за отстр. на дефекти или отклонения. Такива инстр.следва да се изпъл. в срок не по-късно от 5 раб.дни. Работата няма да бъде приета, нито одобрена за плащане, докато всички дефекти не бъдат отстранени, съобразно изискванията на ВЪЗЛОЖ. Одобренията от ВЪЗЛОЖ. не освобождават ИЗПЪЛН.от дог.му зад-я до края на гар-я период. 2.Извършените дей-ти се приемат с подп. на конст.ППП.3.Неявяв.на предст. на ВЪЗЛОЖ. в деня и часа за приемане, посоч.в поканата на ИЗПЪЛН., се счита за приемане без забележки на извърш. работа и е осн-е за плащане. Конст.протокол се подписва от явилите се и упълном. лица.Недостатъците се отстр. от ИЗПЪЛН.за негова сметка и той дължи неустойка за забава, когато поради отстраняването им просрочва графика.При уст-ване на некачествено изпълн.на ПВЦ дограмата, РСМР или влагане на некачествени материали ВЪЗЛОЖ. има право да иска от ИЗПЪЛН.поправяне (замяна) на ПВЦ дограмата и на работата в даден от него подходящ срок. Пълен достъп до публ.покана и всички приложения са на сайта на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ www.uhsek.com.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

Критерий за оценка на събраните оферти: икономически най-изгодна оферта, оценявано по следните показатели: а) „най-благоприятна цена в лева без ДДС” , с тежест 70 точки; б) „време за реакция при повреда в рамките на гаранционните срокове”, с тежест 25 точки; в) „срок за изпълнение на поръчката“, с тежест 5 точки; Методиката за определяне на относителната тежест на показателите в компл-та оценка на офертата е следната:Оценката по показателя „най-благоприятна цена в лева без ДДС ” се определя по следната формула:К1 = ННПОС х 70 / ПОС, където:ННПОС - най-ниска предложена обща стойност за изпълнение на РСМР в лв. без ДДС, с вкл. 10 % други непредвидени разходи; ПОС -предложена обща стойност за изпълнение на РСМР в лв. без ДДС, с вкл. 10 % други непредвидени разходи от участника.2.Оценката по показателя „време за реакция при повреда в рамките на гаранционните срокове ”, се определя по следната формула:К2 = ВРП min x 25 / ВРП i, където ВРПmin - минимално предложено време за реакция, при повреда в рамките на гаранционните срокове; ВРП i – предложено време за реакция при повреда в рамките на гаранцонните срокове от участника.Времето за реакция при повреда в рамките на гаранционните срокове не може да е по-малко от 1 /един/ час и следва да е кръгло число.3.Оценката по показателя „срок за изпълнение на поръчката“, се определя по следната формула: К3 = СИmin х 5/СИ i,където: СИmin – Минималният срок за изпълнение на поръчката предложен от участниците;СИ i – Срок за изпълнение на поръчката предложен от участника;Срокът за изпълнение на поръчката не може да надвишава 90 /деветдесет/ работни дни.Комплексната оценка на офертите се определя по следния начин:КО = К1 + К2 + К3 ;Комплексната оценка е в точки с максимална стойност 100.

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

03/04/2015 16:30

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

1.Минималните изисквания към участниците,изискваните от тях документи и образците на документи са публикувани на посочения в поканата адрес на профила на купувача: http://www.uhsek.com/puborders.2.Други изисквания:2.1.Лицето, което прави предложението може да подаде само една оферта за участие в процедурата. 2.2. Възлож. ще сключи писмен договор за изпълн.на предмета на поръчката, с определения за изпълн.участник.2.3. Договорът за обществена поръчка се сключва с участник, определен за изпълнител, който при подписване на договора:2.3.1. изпълни задължението по чл. 47, ал. 9 от ЗОП, като представи документите от съответните компетентни органи за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т.1 от ЗОП /в оригинал или нотариално заверен препис/;2.3.2. представи декларация за липсата на обст -ва по чл. 47, ал.5 от ЗОП, съгласно образец;2.3.3.представи декларация по чл. 4, ал. 7 и по чл. 6, ал. 5 от ЗМИП, съгласно образец; 2.3.4. представи декларация по чл. 6, ал. 2 от ЗМИП, съгласно образец ;2.3.5.Представи гар-я за изпълн-е на дог-ра в размер на 3 % от ст-та на дог-ра в лв. без ДДС.3.Офертата трябва да съдържа най-малко следното:3.1.Данни заюридическото лице.3.2.Док-нти удостоверяващи техн.възможности на у-ка.3.3.Ценово предложение с Прилож. №1 към него;Цените да бъдат в български лева.4.Офертата трябва да бъде представена в запечатан непрозрачен плик, който съдържа три отделни запечатани непрозрачни и надписани плика:4.1Плик № 1 с надпис “Документи за подбор”, в който се поставят изискваните от Възложителя документи, отнасящи се до критериите за подбор на участниците, съгласно публична покана, а именно:4.1.1. Оферта, изготвена в съответствие с образеца от публичната покана (Образец-А) /на хартиен носител/.4.1.2. Данни за юридическото лице.4.1.3. Документи и информация за доказване на изискванията по т. 6 от публичната покана.4.1.4. Документи и информация за доказване на изискванията по т. 8 от публичната покана.4.1.5Декларация за съгласие за участие като подизпълнител /оригинал/ - по образеца, приложен към публичната покана, попълнена и подписана от представляващият и управляващ подизпълнителя – Приложение №9 към публичната покана.4.2.Плик №2 с надпис Предложение за изпълнение на поръчката,който съдържа:4.2.1. Техническо предложение на участника за изпълнение на поръчката образец-Б /на хартиен носител/, изготвено по приложения в публичната покана образец, подписано от законния представител на участника и подпечатани от участника.Върху плик №2 следва да се посочи и наименованието на участника;4.2.1.Декларация по чл.33, ал.4 от ЗОП, съгласно приложения към публичната покана образец З . 4.3.Плик №3 с надпис “Предлагана цена”, който съдържа ценовото предложение на участника /на хартиен и магнитен носител/ с приложение №1 към образец-В, изготвени по приложените в публичната покана образци, подписани от законния представител на участника и подпечатани от участника. Върху плик № 3 следва да се посочи и наименованието на участника;.4.4.Срок на валидност на офертата - 60 дни от датата на подаване.5.Място и срок за получаване на офертата:5.1. Място за получаване на офертата: гр, София, бул. „Пенчо Славейков" №52 А в деловодството на болницата, ет.4. 5.2.Срок за получаване на офертата:7 работни дни и започва да тече от деня, който следва деня на публикуването на поканата в профила на купувача.6. Срок за валидност на поканата-7 работни дни, считано от деня, следващ деня на публикуването на поканата в профила на купувача.7.Място и дата на отваряне на офертите: 06.04.2015 г.,10,00 ч. Място: Зала №1, партерен етаж на болницата.Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват у-ците в п-рата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

03/04/2015