Версия за печат

BG-Свищов

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Водоснабдяване и Канализаця - Свищов ЕАД, ул. Хемус, № 41, За: Габриела Петкова, Р. България 5250, Свищов, Тел.: 0631 60191, E-mail: vik@svishtov.com, Факс: 0631 60181

Място/места за контакт: Водоснабдяване и Канализаця - Свищов ЕАД

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://vik.svishtov.com/.

Адрес на профила на купувача: http://vik.svishtov.com/?pg=/orders/inv/3.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Предмет на поръчката е доставка на спирателна арматура за нуждите на "В и К - Свищов" ЕАД. Обществената поръчка съдържа 3 обособени позиции: Обособена позиция № 1: “Доставка на шибърни чугунени спирателни кранове с гумени клинове и шишове” Обособена позиция № 2: “Доставка на тротоарен спирателен кран от полимер или чугун шибърен с гумен клин (PN16), за присъединяване към РЕ тръби” Обособена позиция № 3: „Доставка на Вентилни и сферични спирателни кранове PN 10 атм”

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

42131120, 42131270

Описание:

Шибърни кранове
Спирателни кранове


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Възложителят не може за се ангажира с количестава, поради аварийният характер на дейността си. В хода на изпълнение на поръчката количествата на закупената спирателна арматура ще съответства на реалните нужди на Възложителя. Доставките по всяка една от позиции ще се извършват по периодични заявки от страна на Възложителя при възникнали потребности от тях и в зависимост от финансовата му възможност.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

50000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

франко склада на Възложителя, гр. Свищов, ул. Хемус, № 41

NUTS:

BG321

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

В настоящата обществена поръчка може да участва всяко физическо или юридическо лице, както и техни обединения, което отговаря на изискванията на ЗОП и на изискванията на Възложителя. Минималните технически изисквания, на които следва да отговаря участникът в процедурата са, както следва: -Успешно е изпълнил минимум 3 договора, сходни с предмета на настоящата поръчка през последните 3 години (2012, 2013 и 2014год.). Доказва се със списък по чл.51, ал.1 от ЗОП; - Декларации за съответствие, издадени въз основа на валиден сертификат за съответствие на строителния продукт или СЕ декларация, издаден от оторизирано лице съгласно НСИОССП за позиция №1, позиция №2 и позиция №3; - Сертификати за инсталации за нанасяне на епоксидно прахово покритие и сертификати за продукт с епоксидно прахово покритие, издадени от Асоциацията за контрол на качеството на силна антикорозионна защита на арматури и фитинги с прахообразно покритие – GSK (накратко Асоциацията за контрол на качеството GSK).- за позиция №1 и за позиция № 2 при офериране на изделия изработени от чугун; - Сертификат за внедрена система на управление на качеството EN ISO 9001:2008 или еквивалент на производителя. – за позиция №1 и за позиция №2; - Сертификат за внедрена система на управление на качеството EN ISO 9001:2008 или еквивалент на участника; - Гаранция от производителя със срок и условия; оторизиращо писмо от производителя за дейността на изпълнителя - за позиция №1 и за позиция №2; - Каталози на български език или ако в оригинал езикът е различен от български, придружени с превод на български език, с техническите данни на продуктите; - Участникът следва да посочи каталожните номера на предлаганите от него продукти, както и уеб страница на производителя, телефони и e-mail за контакти с него; - Ръководство за монтаж и експлоатация на продуктите на български език с техническите данни на предлаганите продукти или ако в оригинал езикът е различен от български, придружени с превод на български език - за позиция №1 и за позиция №2; - Хигиенна оценка за контакт с питейна вода или санитарно разрешително - за позиция №1, позиция №2 и позиция №3; Кандидатите за изпълнител следва да представят: 1.Представяне на участника – Oбразец № 1 2.Техническо предложение по образец от документацията за участие – Oбразец № 2 3.Ценово предложение по образец от документацията за участие - Oбразец № 3 4.Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП – Oбразец № 4 5.Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 12 от ЗОП – Oбразец № 5 6.Декларация по чл .3, ал. 8 – Oбразец № 6 7.Декларация по по чл.55 , ал.7 от ЗОП, както и за липса на обстоятелството по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП – Oбразец № 7 8.Списък по чл. 51, ал. 1 от ЗОП – Oбразец № 8 Офертата и всички документи, които са част от нея, следва да бъдат представени в оригинал или да са заверени, когато са ксерокопия, с гриф “Вярно с оригинала”, с подпис и печат от лицето/лицата, които представляват Участника, съгласно представените документи за регистрация. Офертата се попълва на български език на компютър, пишеща машина или на ръка, без задрасквания и поправки. Документите и данните в офертата се подписват само от лицата с представителна власт, назовани в регистрацията или удостоверението за актуално състояние и/или изрично упълномощени за това лица, за което се изисква да се представи изрично нотариално заверено пълномощно. Пълномощното трябва да съдържа всички данни на лицата (упълномощен и упълномощител), както и изрично изявление, че упълномощеното лице има право да подпише офертата и да представлява участника в процедурата.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

03/04/2015 16:30

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Допълнителна информация и документация за участие, съдържаща образци и документи, които са неразделна част от настоящата обществена поръчка, възлагана чрез публична покана са публикувани на интернет адреса на "В и К - Свищов" ЕАД в Профила на купувача, радел: Публични покани. Участниците могат да подават оферти всеки работен ден в посоченият срок в Административната сграда на дружеството. Офертите на фирмите кандидати за изпълнители ще бъдат отворени на 06.04.2015 от 13:30 ч. в Административната сграда на дружеството , Заседателна зала , ет. 2. Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

03/04/2015