BG-София

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Университет по архитектура, строителство и геодезия /УАСГ/, гр. София бул: Христо Смирненски № 1, За: инж.Бойко Кияков – Ръководител ССО /за обособена позиция 1 /, инж. Сергей Козловски - ПАБ /за обособени позиции 2 и 3 /, България 1046, София, Тел.: 02 8665043, E-mail: krstanov_zop@uacg.bg, Факс: 02 8665043

Място/места за контакт: гр. София бул: Христо Смирненски № 1

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://uacg.nit.bg.

Адрес на профила на купувача: http://uacg.nit.bg/publichni-pokani/publichna-pokana-za-asansorna-abonamentna-poddrzhka/.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Обектът на поръчката е изпълнението на услуги по ремонт и поддържане на асансьори и включва изпълнението на услуги по абонаментна поддръжка и ремонт на асансьори находящи се в административните сгради на УАСГ - гр.София и Студентските общежития от контингента на УАСГ, подробно описани като количество, местоположение и дейности съгласно приложената към настоящата документация техническа спецификация. Спецификата на поръчката налага обособяването на 3 /три/ обособени позиции, както следва: 2.1. Обособена позиция №1 – „Услуги по абонаментна поддръжка и ремонт на асансьори в Студентски общежития на УАСГ – бл.33Б, бл.34А, бл.34Б, бл.35, бл.36А и 61Б”. 2.2. Обособена позиция №2 -„Услуги по абонаментна поддръжка и ремонт на пътнически, товарни и кухненски асансьори в Нова сграда, Библиотека и Студентски стол на УАСГ‘‘ 2.3. Обособена позиция №3 - „Услуги по абонаментна поддръжка и ремонт на асансьори адаптирани и за хора с увреждания в РЕКТОРАТ и Нова сграда на УАСГ‘‘ Всеки участник с офертата си може да участва за една или повече обособени позиции. Асансьорите обект на поръчката се намират в административните сгради на УАСГ и Студентските общежития на УАСГ , както следва:- за Обособена позиция № 1 – София -1700, Студентски град, блокове №№ 33Б, бл.34А, бл.34Б, бл.35, бл.36А и 61Б ”. - за Обособена позиция № 2 –София- 1046, бул.Хр.Смирненски №1, Ректорат и Нова сграда - за Обособена позиция № 3 – София- 1046, бул.Хр.Смирненски №1, Нова сграда корпус А и корпус Б .

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

50750000

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на асансьори


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Подробно описание на асансьорите които ще бъдат ремонтирани и поддържани са подробно описани като технически характеристики, количество и обеми в приложената към настоящата поканата техническа спецификациия.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

66000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

град София

NUTS:

BG411

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Участник в настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка по реда на чл. 14, ал. 4, т. 2 от ЗОП може да бъде всяко българско и/или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения. Всеки от участниците в процедурата на настоящата поръчка се представлява от управителя/управителите или от други законно определени представители, или от специално упълномощени с нотариално заверено пълномощно лица.Участникът трябва да е вписан в регистъра по чл. 36, ал. 1 от Закона за техническите изисквания към продуктите. За удостоверяване на изискването участника предоставя заверено копие на валидно удостоверение, издадено от Държавната агенция за метрологичен и технически надзор или оправомощени длъжностни лица от Главна дирекция “Инспекция за държавен технически надзор“ за вписване в публичния регистър за изпълнение на дейностите предмет на настоящата поръчка. В случай, че участникът е чуждестранно лице той може да представи валиден еквивалентен документ, издаден от компетентен орган на държава – членка на Европейския съюз или на друга държава – страна по Споразумението за Европейско икономическо пространство. В случай, че участникът ползва подизпълнител/и и някой от подизпълнителите му ще извършва отделни части или видове услуги за поддръжка и ремонт на асансьорните уредби, то този подизпълнител също трябва да представи заверено вярно с оригинала копие от валидно Удостоверение за вписване в регистъра.При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с изискването за регистрация в регистъра по чл. 36, ал. 1 от Закона за техническите изисквания към продуктите се доказва от участника в обединението, който ще изпълни съответната дейност.Всеки участник трябва да има опит в изпълнението на сходни или еднакви с предмета на обществената поръчка услуги през последните 3 /три/ години, считано до датата на подаване на офертата. Участниците предоставят списък на изпълнените в периода услуги, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга. Доказателства за извършената услуга се предоставя съгласно чл. 51, ал. 4 от ЗОП под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата.Забележка: Под "предмет, сходен на предмета на настоящата поръчка" следва да се разбират услуги, свързани с абонаментна поддръжка и ремонт на асансьори.Участникът следва да разполага, към момента на подаване на офертата и за целия срок на изпълнение на договора, с технически лица, с правоспособност съгласно Наредба № 3 от 17.01. 2001 г. за условията и реда за придобиване на правоспособност за упражняване на професията "монтьор по монтиране, поддържане и ремонтиране на асансьори, както следва минимум:- 1 (един) асансьорен монтьор с квалификация първа степен; - 3 (трима) асансьорни монтьори с квалификация втора степен.За удостоверяване на изискването участникът предоставя списък на техническите лица съгласно чл. 51, ал. 1, т. 4 от ЗОП. При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от един или повече от участниците в обединението.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

Критерий за оценка – икономически най-изгодна оферта по ценови показатели. Ценовото предложение на участника следва да бъде изготвено в съответствие с приложените образци. Ценовите предложения за Обособена позиция 1 ще се оценяват съгласно приложената методика: Всички оферти, които отговарят на предварително обявените от Възложителя условия и бъдат допуснати до разглеждане, ще бъдат оценявани по критерия “икономически най-изгодна оферта” при следните показатели за определяне на комплексната оценка (КО): 1. Коефициент за цената на таксата за аварийно дежурство К1 (Максимум 20 т.) Показателят “К1” се получава по следния начин: К1=А1/Аi х 20 A1= Най-малката такса от всички участници; Аi =таксата на i-тия участник; “20” е тежестта на показателя К1 в определяне на комплексната оценка 2. Коефициент за средна цена на труд, за ремонтни дейности, извън таксата за аварийно дежурство К2. (Максимум 60 т.) Показателят “К2” се получава по следния начин: К2=B1 / Bi х 60 B1=Най-ниска средна цена от ценоразписите за труд на всички участници; Вi = Средна цена на i-тия участник; “60” е тежестта на показателя К2 в определяне на комплексната оценка 3. Коефициент за ценообразуващи показатели К3. (Максимум 10 т.) Показателят “К3” се получава по следния начин: К3 = Кчс+Кдр+Кдср+Кп, където Показателя Кчс е за часова ставка, а оценката се получава по формулата: Кчс = ЧС мин / ЧС участник х 2.5 където: “ЧСмин” е най-ниската предложена часова ставка от участник; “ЧС участник” е предложената часова ставка от съответния участник. “2.5” е тежестта на показателя Кчс в определяне на оценката на показател К3 Показателя Кдр е за допълнителните разходи върху труд и технически средства в проценти, а оценката се получава по формулата: Кдр = ДР мин / ДР участник х2.5 Където: «ДР мин» е най-ниския процент за допълнителни разходи върху труд и технически средства предложен от участник; «ДР участник» е процента за допълнителни разходи върху труд и технически средства от съответния участник. “2.5” е тежестта на показателя Кдр в определяне на оценката на показател К3 Показателят Кдср е за доставно-складови разходи в проценти, а оценката се получава по формулата: Кдср = ДСР мин / ДСР участник х 2.5 Където: «ДСР мин» е най-ниския процент за доставно-складови разходи предложен от участник; «ДСР участник» е процента за доставно-складови разходи предложен от съответния участник. “2.5” е тежестта на показателя Кдср в определяне на оценката на показател К3 Показателя Кп е за план печалба в проценти, а оценката се получава по формулата: Кп = П мин / П участник х 2.5 Където: «П мин» е най-ниския процент печалба предложен от участник; «П участник» е предложения процент печалба предложен от съответния участник “2.5” е тежестта на показателя Кп в определяне на оценката на показател К3 4. Коефициент за ‘’Предложението за изпълнение на поръчката’’ К4. (Максимум 10 т.) Показателят “К4” се получава по следния начин: К4=Di/D1 х 10 D1=Предложение оценено с максималния брой точки от всички участници; Di=Брой точки за предложението на i-тия участник; “10” е тежестта на показателя К4 в определяне на комплексната оценка Ценовите предложения за Обособена позиция 2 и Обособена позиция 3 ще се оценяват по критерий – '' най – ниска такса за месечна поддръжка ''.

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

02/04/2015 16:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Прогнозната стойност на поръчката е 66 000 лв. (шестдесет и шест хиляди) лева без ДДС, която се явява и максимална обща стойност за офериране от участниците при подаване на оферта. Максимално допустимата цена за изпълнение на поръчката за срока на действие на договора не може да надвишава следните максимални стойности по обособени позиции: -за Обособена позиция 1 - не повече от 30 000 /тридесет хиляди/ лева без ДДС за целия срок на договора. -за Обособена позиция 2 - не повече от 27 000 /двадесет и седем хиляди /лева без ДДС за целия срок на договора. -за Обособена позиция 3 - не повече от 9 000 /девет хиляди / лева без ДДС за целия срок на договора. В това число се включват дължимите абонаментни такси и стойността на вложените резервни части, материали и консумативи. Оферти, съдържащи ценови предложения над посочените максимални стойности по поканата, в т.ч. и по отделните обособени позиции няма да бъдат разглеждани и ще се приемат като несъответстващи на изискванията на възложителя. Срокът за изпълнение по всяка от обособените позиции е до 24 месеца от влизане в сила на договора. Условия и начин на плащане: Услугите по настоящата публична покана ще се заплащат на определения за изпълнител в срок до 20 календарни дни по банков път, по сметка на изпълнителя след представяне на оригинална фактура и акт /протокол/ за извършената услуга. Забележка: Оферта, която не отговаря на изискванията за участие или в нея липсват един или няколко от изисканите от Възложителя документи, се отхвърля и не се разглежда, като участникът не може да я коригира допълнително и да добавя липсващи или неправилно попълнени документи. Нястоящото не изключва правоприложението на чл. 68, ал.11 от ЗОП. Участникът, които не отговаря на някое от изискванията на Публичната покана, указанията и образците за участие, ще бъде отстранен от участие в процедурата. Източник на финансиране: Собствен бюджет. Подадените оферти ще се отворят публично на 03 април 2015 год. от 10.00 ч. в Малка заседателна зала на УАСГ с адрес: гр. София, бул. „Христо Смирненски”1, Ректорат, ет.2.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

02/04/2015