Версия за печат

BG-БУРГАС

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

ОУ НАЙДЕН ГЕРОВ - ГР.БУРГАС, МЕДЕН РУДНИК УЛ.ВЪСТАНИЧЕСКА 38, За: СИЛВИЯ СПАСОВА, БЪЛГАРИЯ 8009, БУРГАС, Тел.: 056 852256, E-mail: ou.ngerov@gmail.com

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: ou-ngerovbg.com.

Адрес на профила на купувача: ou-ngerovbg.com.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

„Доставка на храна в готов за консумация вид по предварителни заявки за учениците в ОУ ”Найден Геров” - гр. Бургас, по обособени позиции, както следва: Обособена позиция 1: „Доставка на храна в готов за консумация вид, индивидуално опакована – тип “закуска”, за учениците от 1-4 клас в ОУ ”Найден Геров” - гр. Бургас. Очакваната стойност на поръчката за периода на доставките - от 01.04.2015 г. до 31.12.2015 г. е в размер на 14 019,75 лв. с ДДС. Стойността е изчислена на база 381 ученика или при единична цена на закуската в размер на 0,45 лв. с ДДС Обособена позиция 2: „Доставка на храна в готов за консумация вид, – тип “обяд”, и съответно количество хляб за учениците на целодневна организация в ОУ”Найден Геров” гр. Бургас. Очакваната стойност на поръчката за периода на доставките - от 01.04.2015 г. до 31.12.2015 г. е в общ размер на 24 948 лв. с ДДС, от които - 2 376 лв. с ДДС за сметка на ОУ ”Найден Геров” - гр. Бургас и 22 572 лв. с ДДС за сметка на хранещите се ученици. Стойността е изчислена на база 120 ученика за периода от 01.04.2015 г. до 31.12.2015 г. или при единична цена на обяда в размер на 2,10 лв. с ДДС, от които 0,20 лв. с ДДС за сметка на ОУ ”Найден Геров” - гр. Бургас и 1.90 лв. с ДДС за сметка на хранещите се ученици.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

15000000

Описание:

Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Обособена позиция 1: „Доставка на храна в готов за консумация вид, индивидуално опакована – тип “закуска”, за учениците от 1-4 клас в ОУ ”Найден Геров” - гр. Бургас. Очакваната стойност на поръчката за периода на доставките - от 01.04.2015 г. до 31.12.2015 г. е в размер на 14 019,75 лв. с ДДС. Стойността е изчислена на база 381 ученика или при единична цена на закуската в размер на 0,45 лв. с ДДС Обособена позиция 2: „Доставка на храна в готов за консумация вид, – тип “обяд”, и съответно количество хляб за учениците на целодневна организация в ОУ”Найден Геров” гр. Бургас. Очакваната стойност на поръчката за периода на доставките - от 01.04.2015 г. до 31.12.2015 г. е в общ размер на 24 948 лв. с ДДС, от които - 2 376 лв. с ДДС за сметка на ОУ ”Найден Геров” - гр. Бургас и 22 572 лв. с ДДС за сметка на хранещите се ученици. Стойността е изчислена на база 120 ученика за периода от 01.04.2015 г. до 31.12.2015 г. или при единична цена на обяда в размер на 2,10 лв. с ДДС, от които 0,20 лв. с ДДС за сметка на ОУ ”Найден Геров” - гр. Бургас и 1.90 лв. с ДДС за сметка на хранещите се ученици.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

38968 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

БУРГАС

NUTS:

BG341

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Изисквания за изпълнението на поръчката: Видовете храни предвидени за доставка са описани в Спецификация 1 и Спецификация 2 , съдържащи съответна информация за вида на храната и хранителните продукти и калкулация. Приготвяната и доставяна храна трябва да отговаря на следните изисквания: - Да е висококачествена, пълноценна и безопасна, като отговаря на всички изисквания на националното и европейското законодателство в тази насока; - Да се приготвя в обекти, регистрирани по чл. 12 от Закона за храните; Да е приготвена от хранителни продукти, които отговарят на изискванията, предвидени в Закона за храните и свързаните с него подзаконови нормативни актове; - Да отговаря на изискванията, посочени в Наредба № 37/21.07.2009 на Министерство на здравеопазването за здравословното хранене на учениците; - Да отговаря на изискванията, посочени в Наредба № 9/16.09.2011 г. на Министерство на земеделието и храните за специфичните изисквания към безопасността и качеството на храните, предлагани в детските заведения и училищата; - Да отговаря на изискванията, посочени в Наредба № 23/19.07.2005 г. за физиологичните норми за хранене на населението на Министерство на здравеопазването; - Да отговаря на изискванията на Наредба № 5 за хигиената на храните от 25.05.2006 на Министерство на земеделието и храните. - Доставяната храна следва да бъде приготвяна съгласно сборника рецепти за ученическо столово хранене, издателство Техника, 2012 г., одобрен с писмо № 74-01-73/28.06.2012 г. на МЗ и да се спазват изискванията за съответната възрастова група на учениците. - Храната и хранителните продукти следва да бъдат приготвени в кухня-майка, регистрирана в Областната дирекция по безопасност на храните по реда на чл.12 от Закона за храните. Храната и хранителните продукти се доставят от изпълнителя на определеното за целта място на територията на ОУ „Найден Геров” - гр. Бургас. Изпълнителят съставя седмично меню с предлаганата от него топла храна. Доставката на закуските се извършва ежедневно, по писмена заявка на възложителя, подадена до изпълнителя до 12.00 ч. на предходния работен ден. Доставката на обяда се извършва ежедневно, по писмена заявка на възложителя, подадена до изпълнителя до 8.30 ч. на текущия работен ден. Заявката включва информация за вида, количеството и разпределението на храната за доставяне. Заявената храна се доставя по следния график: - закуска – сутрин от 8, 00 часа до 9, 00 часа - обяд – от 11, 30 до 12,00 ч.; Закуските следва да бъдат индивидуално опаковани по подходящ начин, в опаковка за еднократна употреба и разпределена според заявката на възложителя. Същата се предава на определените за целта служители на възложителя със съставения за нея сертификат за качество /търговски документ за храни от животински произход/. За предаването се съставя двустранен приемо-предавателен протокол. На всяко пето число от месеца, изпълнителят представя на възложителя отчет /сборна ведомост/ за доставената храна, съдържащ меню по дати и стойността на доставената храна, както и фактура за дължимата сума за плащане. Стойността на опаковката, разходите за опаковането на храната и транспортните разходи за доставка се включват в предложените от участника единични цени на храните. Обядът се доставя в готов вид, индивидуално опакован в количество съответстващо на заявката на възложителя в термо кутии за съхранение с необходимия брой пласмасови прибори . Изпълнителят предава на представителя на възложителя сертификат за качество /търговски документ за храни от животински произход/ за доставената храна. На всяко пето число от месеца, изпълнителят представя на възложителя отчет /сборна ведомост/ за доставената храна, съдържащ меню по дати и стойността на доставената храна, както и фактура за дължимата сума за плащане. Транспортните разходи за доставка се включват в предложените от участника единични цени на храните. Всеки участник има право да представи оферта за всички или за отделни обособени позиции .

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

30/03/2015 16:30

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Документацията е достъпна на сайта http://ou-ngerovbs.com. При попълването и окомплектоването на документацията участниците следва да съблюдават условията посочени в заданието.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

30/03/2015