Версия за печат

BG-София

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Прокуратура на Република България - главен прокурор, бул. Витоша № 2, Съдебна палата, За: Евгения Кънева, Република България 1000, София, Тел.: 02 8036035, E-mail: ekuneva@prb.bg, Факс: 02 9313834

Място/места за контакт: гр. София, пл. Св. Неделя № 1

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.prb.bg/bg/.

Адрес на профила на купувача: http://www.prb.bg/bg/obshestveni-porchki/elektronni-prepiski/publichna-pokana-po-reda-na-glava-osem-ot-zakona-z/.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

ОТПЕЧАТВАНЕ НА ДНЕВНИЦИ, КНИГИ, РЕГИСТРИ, ПЛИКОВЕ С ЛОГО, ПАПКИ И ДРУГИ МАТЕРИАЛИ ЗА НУЖДИТЕ НА АДМИНИСТРАЦИЯ НА ГЛАВЕН ПРОКУРОР, ВЪРХОВНА КАСАЦИОННА ПРОКУРАТУРА, ВЪРХОВНА АДМИНИСТРАТИВНА ПРОКУРАТУРА, НАЦИОНАЛНА СЛЕДСТВЕНА СЛУЖБА И БЮРО ПО ЗАЩИТА ПРИ ГЛАВНИЯ ПРОКУРОР

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

79810000

Описание:

Услуги по печатане на печатни изделия


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Папка - преписка, 225х320 мм, рисувателен картон, 105 гр./м2 - 51550бр. Опис на пощенски пратки, химизирани, формат А4, 100 листа в кочан - 111 бр. Плик, СЗЛ, С4, 229х324 мм, офсет, къса страна с надписи: Главен прокурор; ВКП; ВАП - 21600 бр. Плик СЗЛ, С5, 160х230 мм, офсет, къса страна с надписи: Главен прокурор; ВКП; ВАП - 23600 бр. Плик СЗЛ, С6, 114х162 мм, офсет, с надписи: Главен прокурор; ВКП; ВАП - 21100 бр. Хартия лен (с воден знак) с лого на ПРБ, формат А4, брой листа - 1900 бр. Тетрадка приложение № 4 към чл. 70, т.4 ППЗЗКИ, формат А5, твърди корици, 100 листа - 10 бр. Тетрадка приложение № 4 към чл. 70, т.4 ППЗЗКИ, формат А5, меки корици, 10 листа - 100 бр. Инвентарни номера - самозалепващи се стикери 3/2 см, по образец - 21500 бр. Стикери самозалепващи 10,5/3,5 см - по 16 бр. на 1 лист формат А4 - по образец (цена за 1 лист = 16 стикера) - 300 бр. Дневник за водене на лични кадрови дела и служебни досиета, формат А4, 100 листа, твърди корици - 2 бр. Дневник за водене на архивни кадрови дела и служебни досиета, формат А4, 100 листа, тъврди корици - 2 бр. Картон - заместител на ЛКД "Движение на делото", формат А4 - 200 бр. Регистър за отчет на експедиционни писма, формат А4, 100 листа, твърди корици - 1 бр. Тетрадка за отпечатани материали от АИС - по образец, формат А5, твърди корици - 20 бр. Дневник за отразяване отказите за достъп до АИС, формат А4, 100 листа, твърди корици - 1 бр. Дневник за кореспонденция, формат А4, 100 листа, твърди корици - 4 бр. Книга за предаване на документи за изпълнение от служителите, формат А4, 150 листа, твърди корици, прошнурована - 10 бр. Регистър за досъдебни производства, формат А4, 200 листа, прошнурован - 1 бр. Регистър за искания за международна правна помощ, формат А4, 200 листа, твърди корици, прошнурован - 1 бр. Регистър за допълнителни искания за международна правна помощ, формат А4, 200 листа, твърди корици, прошнурован - 1 бр. Регистър на постъпленията, формат А4, 200 листа, твърди корици, прошнурован - 3 бр. Дневник за ползване на документи в учрежденския архив, формат А4, 200 листа, твърди корици, прошнурован - 3 бр. Регистър - защита на класифицираната информация, формат А4, 200 листа, твърди корици, прошнурован - 10 бр. Регистър за водене на отчет на документите(входящи, изходящи документи), формат А4, 250 листа, твърди корици, прошнурован - 28 бр. Регистър Назначени експертизи, формат А4, 200 листа, твърди корици, прошнурован - 3 бр. Книга за веществените доказателства, формат 50/35 см, 300 листа, твърди корици, прошнурована - 1 бр. Дневник, формат А4, 200 листа, твърди корици, прошнурован - 2 бр. Регистър за веществените доказателства, формат А4, 200 листа, твърди корици, прошнурован - 2 бр. Дневник за издаване на служебни карти, формат А4, 200 листа, твърди корици, прошнурован - 2 бр.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

13500 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

гр. София

NUTS:

BG411

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

За всички артикули се изисква представяне на единична мостра, а когато артикул съдържа повече от един лист, е достатъчно мострата да съдържа само 1 лист от съответния артикул. Изискуемите мостри следва да бъдат предоставени в подходяща опаковка към офертата на участника с надпис „Мостра“. Мострите на избрания за Изпълнител участник се задържат от Възложителя, като по силата на сключения договор Изпълнителят се задължава да предоставя същите по вид и качество артикули. Мострите на останалите участници се връщат в срок от пет работни дни от сключване на договора. Участникът, определен за изпълнител, следва да представи отпечатаните артикули съгласно месечната заявка на Възложителя, опаковани в пакети. Участниците в процедурата могат да се запознаят с образци от артикулите за отпечатване на адрес – гр. София, бул. „Витоша“ No 2, Съдебна палата, във времето от 09.00 до 12.00 и от 13.00 до 16.30 часа в периода от 21.03.2015 г. до 30.03.2015 г. след предварителна заявка на телефон 0886816749 – Николай Костадинов. При изпълнение на поръчката трябва да бъдат използвани висококачествени материали и мастила, отличаващи се с добра покривност и безвредност, с оглед избягването на алергии или други взаимодействия при служителите. 1. Срок за изпълнение на поръчката Срокът за изпълнение на поръчката е 12 месеца от датата на подписването на договора за възлагане на поръчката. 2. Срок за изпълнение на заявките Количествата и видът на необходимите артикули се определят се в направена от Възложителя заявка. Изпълнителят е длъжен да отпечата и достави заявените от възложителя количества и вид артикули в срок не по-малко от 5 работни дни, считано от датата на получаване на заявката от страна на Изпълнителя. Заявките ще се подават по електронна поща, по факс или на хартиен носител. Участникът, определен за Изпълнител, следва да осигури възможност за приемане на заявки всеки работен ден от 09.00 часа до 17.00 часа. 3. Количество и вид Количествата и видът на необходимите артикули се определят се определят в направената от Възложителя заявка. 4. Място на доставка на отпечатаните артикули Участникът, определен за изпълнител, следва да достави отпечатаните артикули, опаковани в пакети, на адреса на Прокуратурата на Република България: гр. София, бул. „Витоша“ № 2, Съдебна палата. Цената за изпълнение на договора е определена в лева без включен ДДС и не подлежи на завишение през периода на изпълнението. Цената по изпълнението на договора се изплаща по банков път, по сметка на Изпълнителя. Начин на плащане –в срок до 10 (десет) работни дни след подписване на двустранен приемо-предавателен протокол за съответната доставка.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

31/03/2015 17:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Начин на финансиране - бюджетни средства от бюджета на Прокуратурата на Република България. Офертата на участника съдържа: Данни за лицето, което прави предложението: посочване на единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документите по тази точка се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението. При участници обединения - копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият; 2. Техническо предложение за изпълнение на поръчката 3. Ценово предложение 4. Попълнен образец на оферта с посочен срок на валидност 5. Пълномощно на лицата, подписали офертата, в случай, че представителната им власт произтича от пълномощното. 6. Документите, посочени в раздел V от Приложението към публичната покана - Изисквания към участниците, в случай че Възложителят е поставил такива. Съдържанието на офертата се представя в запечатан непрозрачен и надписан плик, на адрес: гр. София, бул. Витоша № 2, Съдебната палата, партер, стая 79, „Информационен център“ на Прокуратурата на Република България, Регистратура на главен прокурор. Отварянето на офертите се извършва при условията на чл. 68, ал. 3 от ЗОП. Дата, час и място на отварянето на офертите: 01.04.2015г. от 10.00 ч., гр. София, пл. „Света Неделя“ № 1, Администрация на главния прокурор, ет. 4.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

30/03/2015