ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
„Възстановяване на хоризонтална пътна маркировка по уличната мрежа на територията на община Благоевград”
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
45453000
Описание:
Строителни работи по възстановяване и възобновяване
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Изпълнителят следва да извърши ремонтни строително-монтажни работи по „Възстановяване на хоризонтална пътна маркировка по уличната мрежа на територията на община Благоевград”.
1. Напречна пътна маркировка – кв.м = 11 300
2. Надлъжна пътна маркировка – кв.м = 8 600
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Във възлагане на обществената поръчка могат да участват, като подават оферти, всички български или чуждестранни физически и/или юридически лица, включително техни обединения, които отговарят на изискванията, посочени в Закона за обществените поръчки и обявените изисквания от Възложителя в настоящите указания за участие.
Не се предвижда възможност за представяне на варианти в офертите.
Всяка оферта следва да съдържа:
1. Списък на документите /Образец № 1/.
2. Документ за регистрация или посочване на ЕИК по чл.23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата.
3. Ценово и техническо предложение за изпълнение на поръчката /по Образец № 2, ведно с Приложение № 1 към „Предлагана цена” за видовете СМР/, отправено от Управителя/изрично упълномощено лице/подписано собственоръчно и подпечатано/. В случай на упълномощаване се прилага пълномощно-оригинал.
4. Единични цени да бъдат изготвени със следните елементи на ценообразуване:4.1. Средна часова ставка - до 2.80 лв. на час; 4.2. Допълнителни разходи върху труда до 90%;4.3. Допълнителни разходи върху механизацията до 35%;4.4. Доставно-складови разходи до 8%;4.5. Печалба до 10%;4.6. Разходни норми -УСН, Билдинг, СЕК.
5. Участникът следва да е изпълнил общо строителство и строителство сходно или еднакво с предмета на поръчката през последните 5 години. Участникът следва през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на заявлението или офертата, да е изпълнил успешно минимум 2 (два) договора с предмет, сходен или еднакъв с предмета на настоящата поръчка. Доказва се с представяне на Списък - образец № 3:
а) строителството, изпълнено през последните 5 години, считано до датата на подаване на заявлението или на офертата, а за строителство, което е еднакво или сходно с предмета на поръчката, и:
б) посочване на публичните регистри, в които се съдържа информация за актовете за въвеждане на строежите в експлоатация, която информация включва данни за компетентните органи, които са издали тези актове, стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото и вида на строителството, или
б) удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания; удостоверенията съдържат и дата и подпис на издателя и данни за контакт, или
в) копия на документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности;
За „строителство сходно или еднакво с предмета на поръчката”, възложителят ще приема договори с предмет: изграждане, ремонт, поддръжка на хоризонтална пътна маркировка и др. елементи, свързани с организацията и безопасността на движението.
6. Да притежава собствено или наето техническо оборудване за изпълнение на поръчката /доказва се с декларация по образец по чл. 51, ал. 1, т. 9 от ЗОП - Образец №4/, както следва:6.1. Маркировъчна машина с пътно маркировъчно оборудване -1бр.; 6.2.Компресор за премахване на прах и др. свободни м/ли от повърхността - 1 бр.;6.3.Шаблони за стрелки и символи-1бр.; 6.4.Бордова товарна кола до 3 тона-1бр.;6.5. Пътни знаци Г7, Г8 върху преносими стойки (С26)-6 бр.;6.6. Конуси (С2) -250 бр.;
6.7. Бариера (С3.1)-2 бр.;6.8. Въже с червени флагчета(С3.2) -1 бр.;6.9. Ограничителна табела (С.4) -2 бр.;6.10. Табели с направляващи стрелки (С6) и (С7) -2 бр.;6.11. Облекло с ярък цвят и светлоотразителни ленти-по 1 бр.
7. Да притежава собствена или наета работна ръка. Доказва се с декларация по Образец №5, в която се посочва: образованието, професионалната квалификация и професионалния опит на участника и/или на ръководните му служители, включително на лицата, които отговарят за извършването на строителството. Продължава в поле Допълнителна информация
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
Икономически най-изгодна оферта
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
Комисията оценява постъпилите предложения в съответствие с предварително обявените условия, критерий и показатели за оценка.
Критерият за оценка в настоящата поръчка е ”икономически най-изгодна оферта”.
Коф. = К1 + К2 + К3
К1 Размер на предложената цена Максимална тежест -55
К2 Срок за изпълнение на поръчката Максимална тежест – 25
К3 Гаранционен срок Максимална тежест – 20
Критерии за оценка на предложенията и начин на определяне на тежестта им в комплексната оценка-икономически най-изгодно предложение. Kласирането се извършва на база следните критерии:
1. К – Предложена цена
Офертата на участниците за всяка една от позициите се оценява по следната формула:
К1 = най-ниска предложена цена х 55
цена на участника
*** Където „най -ниска предложена цена” е сумата от предложените стойности за всяко СМР (крайна цена за изпълнение на обекта), а „цена на участника” е сумата от предложените стойности за всяко СМР (крайна цена за изпълнение на обекта), посочена в предложението.
2. К2 – Срок за изпълнение на поръчката
Офертата на участниците да се оценява по следната формула:
К2 = (Срок минимум) х 25,
(Срок участник)
Където „Срок минимум” е най – краткия предложен срок за изпълнение в календарни дни, а „Срок участник” е предложения от оценявания участник срок за изпълнение в календарни дни.
Предложеният срок за изпълнение не може да бъде по-малък от 70 /седемдесет/ календарни дни и не по – голям от 140 /сто и четиридесет/ календарни дни! Предложеният срок за изпълнение на поръчката следва да бъде цяло число!
В случай, че участник е посочил срокове различни от указаните, то неговото техническо предложение няма да бъде оценявано.
3. К3 – Гаранционен срок за изпълнението на поръчката
Офертата на участниците да се оценява по следната формула:
К3 = (Срок участник) х 20,
(Срок максимум)
Където „Срок максимум” е най – дългият предложен гаранционен срок в месеци, а „Срок участник” е предложения от оценявания участник гаранционен срок в месеци.
Минимално Предложеният гаранционен срок трябва да е съгласно Наредба № 2, чл.20, ал.4, максимално предложеният гаранционен срок не трябва да надвишава два пъти минимума съгласно Наредба № 2, чл.20, ал.4
В случай, че участник е посочил срокове различни от указаните, то неговото техническо предложение няма да бъде оценявано.
Забележка: Срокът за изпълнение започва да тече от датата на получаване на писмена заявка от Изпълнителя.
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Продължение от полето "Изисквания за изпълнение на поръчката"- виж!
7.1.Строителен инженер с професионален опит минимум 5 г. или строителен техник с професионален опит минимум 7 г. -1 бр.;
7.2.Квалифицирани работници за пътна маркировка -5 бр.;7.3.Водач на маркировъчна машина с пътно маркировъчно оборудване - 1 бр.;7.4.Общи работници -2бр.
8. Качеството на влаганите материали се доказва с декларация-Образец №6. Към декларацията се прилагат сертификати за съответствие - същите се представят с подаване на офертата.
Когато за пътна маркировка се използват акрилатни бои с органичен разредител, студени пластици, термоплатици или готови пътни маркировки, те трябва да отговарят на ТС на производителя и изискванията посочени в „ТС – АПИ”.
9. Участниците да са сертифицирани по стандарти ISO 9001:2008 и ISO 14001:2004 или еквивалент на тях, с обхват включващ предмета на поръчката. – Представят се заверени от участника копия на валидни сертификати.
10. Декларация за съгласие с условията и клаузите заложени в проекта на договора - Образец №7.
11. Участникът следва да представи декларация за запознаване с условията на поръчката /Образец № 8/.
12. Декларации за ангажираност на експертите /Образец № 9/.
13. Проект на договор /Образец № 10/.
14. Пълномощно на лицето, подписващо офертата (когато не е подписана от управляващия участника).
===================================================================
Допълнителна информация, както и документи, могат да бъдат получени на посочения адрес www.blgmun.com- профил на купувача на интернет страницата на Община Благоевград. Публичната покана както и образците на документи са публикувани на адрес www.blgmun.com- профил на купувача. При изготвяне на офертата всеки участник следва да се придържа точно към обявените изисквания. Всеки един участник има право да представи само една оферта. Към офертата е необходимо да бъдат приложени и всички изискуеми от Възложителя документи.
Офертите се получават на адрес: гр. Благоевград, пл. „Георги Измирлиев“ №1, сградата на Община Благоевград-деловодство, в срок до 17:00 ч. на 01.04.2015 г.
Офертите ще бъдат отворени на 02.04.2015 г. от 11:00 часа, Зала №101 в сградата на Общинска администрация - гр. Благоевград.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: