Версия за печат

BG-София

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Министерство на отбраната, ул. Дякон Игнатий № 3, За: Лазар Узунов, Република България 1092, София, Тел.: 02 9220654, E-mail: l.uzunov@mod.bg, Факс: 02 9515169

Място/места за контакт: Дирекция Инвестиции в отбраната

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://pp.mod.bg.

Адрес на профила на купувача: http://pp.mod.bg/IO/.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Абонаментна поддръжка на водогрейни котли във военните общежития "Средец" и "Май" гр. София, военно общежитие гр. Стара Загора и военно общежитие гр. Казанлък за срок от 5 години.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

50720000

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на котли за отопление


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Абонаментна подръжка на 4 броя водогрейни котли, както следва: 1.Водогреен котел De Ditrich, тип GT 515 EX, горелка De Ditrich, тип G 43-3SQ, фабричен номер № 077828; 2. Водогреен котел De Ditrich, тип GT 515 EX, горелка СUENOD, тип 13000976C-RD-000298,фабричен номер № 077403; 3. Водогреен котел De Ditrich, тип GT 337, горелка De Ditrich, тип G 303-3N, фабричен номер № 1877465; 4. Водогреен котел DemradMK Jetstream MD 8, горелка Riello Gulliver BS 4D, фабричен номер № 100002 Максималната стойност на поръчката, без включено ДДС не може да надвишава сумата от 33 350 лева.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

33350 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Военни общежития "Средец" и "Май" гр. София, бул. "Монтевидео" № 21А, военно общежитие гр. Стара Загора, ул. "Одринска епопея" № 3 и военно общежитие гр. Казанлък, ул. "Вожели" № 1.

NUTS:

BG411

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1. Офертата от участника се представя в запечатан непрозрачен плик или от упълномощен от него представител лично или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка. Върху плика участникът посочва адрес за кореспонденция, телефон и по възможност факс и електронен адрес.Офертата на участника трябва да отговаря на изискваният посочени в техническата спецификация № ТСГ73.1489.13 и проекта на договор. Пликът с офертата следва да съдържа следните документи: 1.1. Оферта - Приложение № 1; 1.2. Ценово предложение - Приложение № 3. Ценовото предложение се поставя в плика с офертата. 1.3. Техническо предложение за изпълнение на поръчката, следва да съответства на изискванията посочени в Техническа спецификация ТСГ73.1489.13. и в проекта на договора. Всеки участник изготвя техническо предложение, което се поставя в плика с офертата. 1.4. Административни данни на участника – Приложение № 5. 1.5. Декларация за срока на валидност на офертата (минимум 60 дни) - свободен текст. 1.6. Декларация по чл. 3, т. 8 и чл. 4 от ЗИФОДРЮПДРС. - Приложение № 2. 1.7. Декларация за приемане условията на договора-Приложение № 8. 1.8. Удостоверение за извършваната дейност, съгласно чл. 36 от Закона за техническите изисквания към продукта. 1.9. Деклараци, че участникйт отговаря на изискванията на т.3.2 от ТСГ 73.1498.13. 2. Участникът, определен за изпълнител преди подписване на договора следва да представи: 2.1. Документи издадени от компетентен орган, за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал.1, т.1 от ЗОП, съгласно чл. 101е, ал. 2, т. 1 от ЗОП. 2.2. Декларация за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 5 от ЗОП - Приложение № 7. 2.3. Гаранция за изпълнение на договора в размер на 5% от стойността му. Определеният изпълнител избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Същата може да бъде представена под формата на банкова гаранция (оригинал), със срок на валидност 30 дни след крайния срок на изтичане на договора или копие на документ за внесена парична сума, преведена по сметката на дирекция "Финанси" - МО, Българска Народна банка, гр. София, пл. "Александър I" № 1, IBAN: BG96 BNBG 9661 3300 1522 01.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

01/04/2015 17:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Начин на плащане при изпълнение на договора. Плащането ще се извърши с платежно нареждане по банков път, в срок до 30 (тридесет) дни след представяне в дирекция „Инвестиции в отбраната” на следните документи: - фактура (оригинал), подписана от представител на Изпълнителя и представител на Възложителя; - протокол (оригинал) за извършената дейност, подписан от представител на Изпълнителя и представител на Възложителя. Публичната покана и приложенията № 1; 2; 3; 4; 5; 6; 7 и 8 към нея могат да бъдат изтеглени от профила на купувача в сайта на Министерството на отбраната. Офертите за участие се представят в дирекция Инвестиции в отбраната на адрес: гр. София, ул. „Иван Вазов” № 12, ет. 5 от 9:30 до 12:00 часа и от 13:00 до 17:00 часа с краен срок 10 (десет) работни дни, след публикуване на публичната покана в Портала за обществените поръчки на АОП и в Профила на купувача на Интернет-страницата на Министерството на отбраната. Офертите ще бъдат отворени два дни след изтичането на крайния срок за подаването им, от 14:00 часа в дирекция "Инвестиции в отбраната", адрес: гр. София, ул. "Иван Вазов" № 12, ет. 5.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

01/04/2015