Версия за печат

BG-Русе

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Община Русе, пл. Свобода, 6, За: Никола Кибритев - тел. 0882935722 и 082520529; Моника Петрова - младши експерт, отдел Обществени поръчки, тел.: 082 881 710, България 7000, Русе, Тел.: 082 881710, E-mail: mayor@ruse-bg.eu, Факс: 082 506649

Място/места за контакт: Община Русе

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.ruse-bg.eu.

Адрес на профила на купувача: http://www.ruse-bg.eu/bg/zop/516/index.html.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

ИЗГОТВЯНЕ НА ОБСЛЕДВАНИЯ ЗА УСТАНОВЯВАНЕ НА ТЕХНИЧЕСКИТЕ ХАРАКТЕРИСТИКИ, СВЪРЗАНИ С ИЗИСКВАНИЯТА ПО ЧЛ. 169 АЛ. 1, Т. (1 - 5) И АЛ. 2 ОТ ЗУТ ЗА ЦЕЛИТЕ НА НАЦИОНАЛНАТА ПРОГРАМА ЗА ЕНЕРГИЙНА ЕФЕКТИВНОСТ НА МНОГОФАМИЛНИ ЖИЛИЩНИ СГРАДИ

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

71251000, 71620000, 71630000, 71314300

Описание:

Архитектурни услуги по измервания и заснемания на сгради
Услуги, свързани с анализи
Услуги по технически изпитвания и контрол
Консултантски услуги по ефективност на електрически системи


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Максимално допустимата стойност на настоящата поръчка е – 66 000,00 (шестдесет и шест хиляди) лв. без ДДС (79 200 (седемдесет и девет хиляди и двеста) лв. с ДДС). Срок на изпълнение - Срокът за изпълнение на поръчката е до 31.12.2015 г. и започва да тече от датата на сключване на договора с избрания Изпълнител.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

66000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Община Русе

NUTS:

BG323

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Квалификационни изисквания - Участникът следва да представи валидно удостоверение, удостоверяващо правото му да съставя технически паспорти, съгласно чл. 176в, ал. 1-3 от ЗУТ. Участникът следва да разполага с екип от правоспособни специалисти по следните части: Архитектура; Конструкции; Електро; ОВК; ВиK; ПАБ. Когато обследването се извършва от консултант в състава на екипа задължително се включват физически лица, упражняващи технически контрол по част „Конструктивна”. Участникът трябва да разполага и да представи: oСправка-декларация на физическите лица, които имат необходимите познания и умения за оценка на съществените характеристики на строежа по чл. 169, ал. 1 от ЗУТ, придружени с автобиографии; Участниците следва да познават техническите нормативни актове, техническите спецификации на основните строителни продукти, необходими за проверката на съществените изисквания към строежите по чл. 169, ал. 1 от ЗУТ, стандартизираните методи за изпитване и измерване, необходими за оценка на експлоатационните характеристики на обследваната сграда. При участник чуждестранно физическо или юридическо лице се представят еквивалентни документи в зависимост от държавата, в която са установени. Участникът трябва да е изпълнил поне една услуга, сходна или еднаква с предмета на поръчката през последните три години, считано от датата на подаване на офертата. Участникът трябва да представи списък на услугите, които са еднакви или сходни с предмета на поръчката, изпълнени от участника през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършените услуги. Доказателството за извършената услуга се предоставя под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата. Участникът следва да разполага с екип от ключови експерти, както следва: КЕ 1 Строителен инженер - висше образование, образователно квалификационна степен „Магистър“, специалност ПГС/ССС; валидно удостоверение за ППП; минимум 5г. професионален опит по специалността; КЕ 2 Архитект - висше образование, образователно квалификационна степен „Магистър“, специалност архитектура ; валидно удостоверение за пълна проектантска правоспособност /ППП/; минимум 5 г. професионален опит по специалността; КЕ 3 Електроинженер - висше образование, образователно квалификационна степен „Магистър“, електроинженер; валидно удостоверение за ППП; минимум 5г. професионален опит по специалността; КЕ 4 Инженер в областта на отоплението, вентилацията и климатизацията на сгради и системи за поддържане на микроклимата в сгради - висше образование, образователно квалификационна степен „Магистър“, специалност отопление, вентилация и климатизация; валидно удостоверение за ППП; минимум 5 г. професионален опит по специалността; КЕ 5 Инженер ВиК - висше образование, образователно квалификационна степен „Магистър“, валидно удостоверение за ППП; минимум 5 г. професионален опит по специалността; КЕ 6 Инженер пожарна безопасност - висше образование, образователно квалификационна степен „Магистър“, валидно удостоверение за ППП; минимум 5 г. професионален опит по специалността; В състава на екипа съгл.чл.176в от ЗУТ задължително се включват физически лица, упражняващи технически контрол по част „Конструктивна”, които отговарят на изискванията на чл.142 ал.10 от ЗУТ. За доказване на посочените изисквания участникът представя: Справка – декларация на правоспособните физически лица, включени в екипа, който ще отговаря за изпълнението на поръчката. Справката трябва да бъде придружена с доказателства, че ключовите експерти отговарят на посочените от Възложителя изисквания по отношение на техния опит и квалификация чрез представяне на професионални автобиографии, подписани от съответните лица. (Вж. Изискванията към участниците, посочени в Документацията за участие в поръчката, достъпна в Профила на купувача в сайта на Възложителя).

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

1.Предлагана цена (ПЦ) - 30т. 2.Методология и организация за изпълнение на поръчката (ПМ) - 70 т.

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

30/03/2015 17:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

ДА

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Допълнителна информация и документи, свързани с поръчката могат да бъдат получени на посочения адрес на възложителя, както и друго: Възложителят извършва плащанията за изпълнените дейности от договора, съгласно приетата от него оферта на изпълнителя, съгласно РЗП на възложените за обследване обекти, както следва: •Авансово плащане – в размер на 35% от стойността за извършване на техническото обследване на възложената/е жилищна/и сграда/и; •Окончателно плащане – остатъка от договорената сума след приспадане на отпуснатото авансово плащане за извършване на техническото обследване на възложената/е жилищна/и сграда/и. Всички плащания се извършват с платежно нареждане по банкова сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ в срок до 30 (тридесет) календарни дни след представена от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ оригинална фактура и двустранно подписан приемо-предавателен протокол. Съответната фактура се издава в срок до 5 (пет) календарни дни, считано от датата на заверка от оторизиран представител на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ на представените документи. Съответната фактура трябва да бъде издадена на Сдружението на собствениците, за което се извършва предметът на обществената поръчка. Изискванията за качество са подробно описани в Документацията за участие, която е достъпна в официалния сайт на Възложителя, в раздел Профил на купувача. Съдържание на офертите: Всяка оферта задължително трябва да съдържа следните документи и когато е приложимо те да са попълнени в съответните образци предоставени от Възложителя: • Списък на приложените документи; • Данни за лицето, което прави предложението: посочване на ЕИК, управляващо лице, координати за връзка, телефон, факс, адрес и лице определено за координатор по изпълнението; • Оферта (Образец 1); • Техническо предложение за изпълнение предмета на поръчката (Образец 2); • Ценово предложение /ценовото предложение на участника не трябва да надхвърля прогнозната стойност на поръчката/ - (Образец 3); • Справка-декларация, съдържаща списък на услугите с предмет еднакъв или сходен с предмета на поръчката (Образец 4); • Справка-декларация, съдържаща списък на правоспособните лица и ключови експерти в екипа за изпълнение предмета на поръчката (Образец 5); • Автобиография на предложените експерти (Образец 6); • Декларация за използване на подизпълнител/и (Образец 7); • Декларация за съгласие за участие като подизпълнител в поръчката (Образец 8). Когато определен документ не е приложим, то това се посочва в списъка на приложените документи като се изписва „неприложимо“ и съответният документ не се прилага към офертата на участника. Офертата се депозира в „Център за информационно и административно обслужване”, в сградата на Община Русе на адрес град Русе, пл. Свобода №6. Образците към настоящата поръчка са на разположение на участниците на адреса на Профила на купувача – http://www.ruse-bg.eu/bg/zop/516/index.html Съдържанието на офертата се представя в запечатан непрозрачен плик, върху, който се посочва: наименованието на участника, адрес за кореспонденция, телефон, факс, е-mail, описание на поръчката, съгласно раздел ІІ от настоящата публична покана. Офертата и всички документи, които са част от нея, следва да бъдат представени в оригинал или да са заверени, когато са ксерокопия, с гриф „вярно с оригинала”, печат и подпис на лицето, представляващо участника. Документите и данните в офертата се подписват само от лица с представителни функции, назовани в регистрацията или удостоверението за актуално състояние и/или упълномощени за това лица, за което следва да се приложи нотариално заверено пълномощно за изпълнение на такива функции. • Срокът за подаване на офертите е ………………………. • Срокът на валидност на офертите е 90 календарни дни. Отваренето и разглеждането на офертите ще се проведе на публично заседание на 31.03.2015 г. в 15 ч. в сградата на Община Русе с адрес пл. Свобода 6,ет.3, Заседателна зала.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

30/03/2015