Версия за печат

BG-Раднево

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Мини Марица - изток ЕАД, ул. Георги Димитров №13, За: Виолета Куртева – експерт търговия / Емил Колев - инженер - механик, България 6260, Раднево, Тел.: 0417 833053028; 0417 833053068, E-mail: violeta.kurteva@marica-iztok.com, Факс: 0417 83363

Място/места за контакт: отдел Търговски, отдел Механооборудване

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.marica-iztok.com.

Адрес на профила на купувача: http://marica-iztok.com/bg/public_kof.php.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Предмет на поръчката e доставка на инженерни пластмаси за плъзгащи лагери, съгласно Техническа спецификация на възложителя, посочена в профила на купувача.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

19520000

Описание:

Пластмасови продукти


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Тръба ф480 х ф400 L=1000 mm - 10 бр. Тръба ф350 х ф270 L=1000 mm - 10 бр. Тръба ф120 х ф70 L=1000 mm - 10 бр.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

21900 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

DDP складова база на възложителя, отдел "Логистика и контрол".

NUTS:

BG344

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1. През последните 3 години, считано от датата на подаване на офертата, участниците да са изпълнили поне една доставка с предмет еднакъв или сходен с предмета на поръчката – доказва се със списък на доставките, съгл. чл. 51, ал. 1, т. 1 с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената доставка - по образец. Доказателство за извършената доставка се предоставя под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за доставката. 2. Изисквания към изпълнението: съгласно техническата спецификация, публикувана в профила на купувача. Гаранционният срок на изделията не може да бъде по-малък от 12 месеца след датата на доставка. Срок за явяване при рекламация - до 36 часа след предявяването, срок за отстраняване - до 30 дни след предявяване на рекламацията. При доставка, изпълнителят предоставя следните документи: сертификат за качество от производителя, съдържащ най – малко следната информация: материал, коефициент на триене по шлайфана стомана, твърдост по Shore Скала D, якост на опън, работна температура (постоянна), точка на топене. 3. Срок за изпълнение на поръчката – до 60 дни след сключване на договора. 4. Начин на фактуриране и плащане: Плащането се извършва до 30 (тридесет) календарни дни след доставка, срещу представена фактура и двустранно подписан приемо-предавателен протокол. 5. Не се позволява в офертата на участника да се представя повече от един вариант за изпълнение на поръчката. 6. При сключване на договор определеният изпълнител представя документи, издадени от компетентен орган, за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1 от ЗОП (свидетелство за съдимост-оригинал или нотариално заверено копие) и декларации за липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.5 от ЗОП. При наличие на някое от обстоятелствата, Възложителят не сключва договор.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

30/03/2015 15:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Офертата е по образец на Възложителя. В срок до 3 календарни дни преди изтичане на срока за получаване на оферти, участниците могат да изискват от възложителя писмено разяснения по публичната покана и приложенията към нея. Въпросите следва да бъдат изпратени на факс: 0417 / 8 33 63. Писмените разяснения ще бъдат публикувани в профила на купувача. С публичното предоставяне на информацията се счита, че всички заинтересовани кандидати и участници са уведомени. Резултатите от работата на длъжностните лица ще бъдат публикувани в профила на купувача.Източник на финансиране: собствени средства. Адрес за подаване на оферта: град Раднево 6260, ул. „Георги Димитров” №13, „Мини Марица-изток” ЕАД, Регистратура на отдел "Търговски", ет.6, стая 609. Офертата трябва да бъде представена в запечатан, непрозрачен плик, на който да е обозначен адреса на подателя и предмета на поръчката.Отварянето на офертите ще се извърши публично на 31.03.2015 г. от 14:30 часа в заседателната зала на Възложителя /административна сграда, партер/. На отварянето могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

30/03/2015