Версия за печат

BG-София

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

УМБАЛ Света Екатерина ЕАД, бул. Пенчо Славейков 52А, За: Юлия Добрева, България 1431, София, Тел.: 02 9159454, E-mail: jdobreva@uhsek.com, Факс: 02 9159443

Място/места за контакт: Отдел Пазарни проучвания и доставки

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.uhsek.com.

Адрес на профила на купувача: http://www.uhsek.com/puborders.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Доставки на канцеларски материали и офис принадлежности за нуждите на УМБАЛ Света Екатерина ЕАД , подробно описани в 126 / сто двадесет и шест / броя номенклатурни единици , посочени в Приложение № 1 към Предложение за изпълнение на поръчката / Образец Б / и прогнозни количества за срок от 12 / дванадесет / месеца .Повече информация за обекта на поръчката може да се получи на Интернет страницата на възложителя: www.uhsek.com

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

39263000

Описание:

Офис принадлежности


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Съгласно Приложение 7 към публичната покана - публикувано на Интернет страницата на възложителя: www.uhsek.com

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

40000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Място на извършване на доставката: УМБАЛ Света Екатерина ЕАД, гр. София, бул.Пенчо Славейков №52А, Стопански склад.

NUTS:

BG411

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1. Канцеларските материали и офис принадлежности, трябва да са произведени съгласно действащите нормативни изисквания за качество и международни стандарти със съответната маркировка и дата на производство; 2. Канцеларските материали и офис принадлежности, които ще се доставят трябва да са придружени от сертификати за качество и/или сертификати за произход, издадени от акредитирани институции или агенции за управление на качеството ( за стоките за които е приложимо);3. Видът, размерите и опаковките на предложените канцеларски материали и офис принадлежности, трябва да отговарят напълно на минималните изисквания посочени в Приложение № 1 към Предложение за изпълнение на поръчката / Образец Б /;4.Участникът , който прави предложението , следва да предостави мостри за стоките по всичките 126 / сто двадесет и шест / номенклатурни единици;4.1.Мострите трябва да бъдат предоставени в оригинални опаковки, до крайният срок за получаване на офертите.Върху опаковката на мострите трябва да има : обозначен номера, съответстващ на поредния номер на номенклатурната единица от Приложение № 1 към Предложение за изпълнение на поръчката / Образец Б /, каталожен номер (за стоките за които е приложимо), производител и да е поставен фирмен знак на участникът, който прави предложението;4.2.За номенклатурни единици № 4 и № 5 да бъдат предоставени мостри по 16 броя батерии, за изпитания за издръжливост при работа на медицинската апаратура и оборудване, за която се използват. 4.3.Мострите се предават в Стопански склад при УМБАЛ Св. Екатерина ЕАД , гр. София, бул. Пенчо Славейков 52А , до крайният срок за подаване на офертите;5.Срокът за доставяне на канцеларските материали и офис принадлежности , трябва да бъде до 24 часа, след получаване на писмена заявка от упълномощено от Възложителя лице; Пълен достъп до публ. покана и вс-ки приложения са на сайта на Възл.www.uhsek.com

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

25/03/2015 16:30

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

1.Минималните изисквания към участниците,изискваните от тях документи и образците на документи са публикувани на посочения в поканата адрес на профила на купувача: http://www.uhsek.com/puborders.2.Други изисквания:2.1. Начин на плащане - с платежно нареждане по банковата сметка на Продавача, до 60 дни след представяне на приемо – предавателен протокол за извършена доставка и издадена фактура;2.2.Лицето, което прави предложението може да подаде само една комплексна оферта за участие в процедурата. Лицето трябва да подаде комплексна оферта за всичките 126 броя / сто двадесет и шест/ номенклатурни единици.2.3. Възлож. ще сключи писмен договор за изпълн.на предмета на поръчката, с определения за изпълн.участник.2.4. Договорът за обществена поръчка се сключва с участник, определен за изпълнител, който при подписване на договора:2.4.1. изпълни задължението по чл. 47, ал. 10 от ЗОП, като представи документите от съответните компетентни органи за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т.1 от ЗОП /в оригинал или нотариално заверен препис/;2.4.2. представи декларация за липсата на обст -ва по чл. 47, ал.5 от ЗОП, съгласно образец;2.4.3.представи декларация по чл. 4, ал. 7 и по чл. 6, ал. 5 от ЗМИП, съгласно образец; 2.4.4. представи декларация по чл. 6, ал. 2 от ЗМИП, съгласно образец ;2.4.5.Представи гар-я за изпълн-е на дог-ра в размер на 3 % от ст-та на дог-ра в лв. без ДДС.3.Офертата трябва да съдържа най-малко следното:3.1.Данни заюридическото лице.3.2.Док-нти удостоверяващи техн.възможности на у-ка.3.3.Ценово предложение с Прилож. №1 към него;Цените да бъдат в български лева.4.Офертата трябва да бъде представена в запечатан непрозрачен плик, който съдържа три отделни запечатани непрозрачни и надписани плика:4.1 Плик№1 с надпис “Документи за подбор”, в който се поставят изискваните от Възлож. д-ти, отнасящи се до критериите за подбор на участниците, съгласно публ. покана:4.1.1.Оферта, изготвена по образеца от публ.покана (Образец-А) /на хартиен носител/;4.1.2. Данни за юридическото лице;4.1.3. Документи и инф-я за доказване на изискванията по т. VII от публ.покана.4.1.4. Документи и инф-я за доказване на изискванията по т.VIII от публ.покана.4.1.5.Док-ти и информация за доказване на изискванията по т. X от публ. покана;.4.2.Плик №2 с надпис Предложение за изпълнение на поръчката,който съдържа: Техническо предложение на участника за изпълнение на поръчката образец-Б /на хартиен носител/, изготвено по приложения в публичната покана образец, подписано от законния представител на участника и подпечатани от участника.Върху плик №2 следва да се посочи и наименованието на участника;4.3.Плик №3 с надпис “Предлагана цена”, който съдържа ценовото предложение на участника /на хартиен и магнитен носител/ с приложение №1 към образец-В, изготвени по приложените в публичната покана образци, подписани от законния представител на участника и подпечатани от участника. Върху плик № 3 следва да се посочи и наименованието на участника;.4.4.Срок на валидност на комплексната оферта - 60 дни от датата на подаване.5.Място и срок за получаване на офертата:5.1. Място за получаване на офертата: гр, София, бул. „Пенчо Славейков" №52 А в деловодството на болницата, ет.4. 5.2.Срок за получаване на офертата:7 работни дни и започва да тече от деня, който следва деня на публикуването на поканата в профила на купувача.6. Срок за валидност на поканата-7 работни дни, считано от деня, следващ деня на публикуването на поканата в профила на купувача.7.Място и дата на отваряне на офертите: 26.03.2015 г., 10,00 ч. Място: Зала №1, партерен етаж на болницата.Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват у-ците в п-рата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

25/03/2015