Версия за печат

BG-Раднево

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Мини Марица изтокЕАД, ул.Георги Димитров - №13, За: Росица Димитрова – експерт Търговия /инж.Емил Колев - инженер - механик, България 6260, Раднево, Тел.: 0417 83305/3109/; 0417 83305/3068/, E-mail: r_dimitrova@marica-iztok.com, Факс: 0417 83363

Място/места за контакт: отдел „Търговски”, отдел „Механооборудване”

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.marica-iztok.com.

Адрес на профила на купувача: http://www.marica-iztok.com/bg/public_kof.php.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Предмет на поръчката е доставката и монтажа на устройства за безконтактно почистване на замърсена гумено-транспортна лента / за ГТЛ 1800 - 20 броя и за ГТЛ 2250 - 8 броя/, движеща се върху барабан. Посочените количества са ориентировъчни. Същите ще се използват за целите на класирането - за формиране на общата стойност на спецификацията. По процедурата Възложителят ще сключи договор със стойност до общата стойност на спецификацията, като в рамките на тази обща стойност Възложителят може да променя количества по отделни видове устройства. Техническите параметри и характеристики и изискванията към предмета и условията за изпълнение на поръчката са съгласно Техническата спецификация публикувана в профила на купувача и настоящата покана.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

43100000

Описание:

Минно оборудване


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

устройство за почистване на ГТЛ 1800 - 20 броя устройство за почистване на ГТЛ 2250 - 8 броя

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

59000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

DDP склад на Възложителя в гр.Раднево - отдел Логистика и контрол, съгласно Инкотермс 2010

NUTS:

BG344

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1. Изисквания към участниците: През последните три години участниците да са изпълнили поне една доставка и монтаж на устройства, еднакви или сходни с устройствата по предмета на поръчката – доказва се по реда на чл. 51, ал.1, т.1 от ЗОП, със списък на дейностите, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената доставка и монтаж. Доказателството за извършената дейност се представя под формата на удостоверение, издадено от получателя. Удостоверението трябва да кореспондира с посочената от участника информация. 2. Изисквания към изпълнението: съгласно Техническата спецификация, публикувани в профила на купувача. Офертата трябва да съдържа всички посочени видове и количества устройства по предмета на процедурата. 3. Краен срок за изпълнение: до 12 месеца, считано от датата на подписване на договор до достигане на общата му стойност в зависимост от това, кое от събитията настъпи по-рано. Изпълнението ще става чрез поръчки-спецификации, в които се посочват видовете и количествата на заявените изделия. Поръчките се изпращат по факс или с писмо от Изпълнителите от страна на Възложителя – рудник "Трояново 1" - с.Трояново, рудник "Трояново Север" - с.Ковачево и рудник "Трояново 3" - с.Медникарово. Срок за изпълнение на всяка отделна поръчка – 30 (тридесет) календарни дни от получаването й от Изпълнителя. 4. Начин на фактуриране и плащане: Плащането се извършва до 30 (тридесет) календарни дни след датата на приемане на изделията, срещу представена фактура-оригинал и двустранно подписан приемо-предавателен протокол, удостоверяващ, че Изпълнителят е изпълнил всичките си задължения. Фактурата се приема след подписване на приемо-предавателния протокол. 5. Не се позволява в офертата на участника да се представя повече от един вариант за изпълнение на поръчката. 6. При сключване на договор определеният изпълнител представя документи, издадени от компетентен орган, за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1 от ЗОП (свидетелство за съдимост-оригинал или нотариално заверено копие) и декларации за липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.5 от ЗОП. При наличие на някое от обстоятелствата, Възложителят не сключва договор.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

01/04/2015 15:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Финансирането е със собствени средства. Офертата е по образец на Възложителя. В срок до 3 календарни дни преди изтичане на срока за получаване на оферти, участниците могат да изискват от възложителя писмено разяснения по публичната покана и приложенията към нея. Въпросите следва да бъдат изпратени на факс: 0417 / 8 33 63. Писмените разяснения ще бъдат публикувани в профила на купувача. С публичното предоставяне на информацията се счита, че всички заинтересовани кандидати и участници са уведомени. Резултатите от работата на длъжностните лица ще бъдат публикувани в профила на купувача. Адрес за подаване на оферта: град Раднево 6260, ул. „Георги Димитров” №13, „Мини Марица-изток”ЕАД, Регистратура на отдел "Търговски", ет.6, стая 609. Офертата трябва да бъде представена в запечатан, непрозрачен плик, на който да е обозначен адреса на подателя и предмета на поръчката.Отварянето на офертите ще се извърши публично на 02.04.2015 г. от 9:00 часа в заседателната зала на Възложителя /административна сграда, партер/. На отварянето могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

01/04/2015