Версия за печат

BG-Раднево

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Мини Марица-изток ЕАД, ул. Георги Димитров №13, За: Даниел Демирев – експерт търговия; Митко Милков – инженер енергетик, България 6260, Раднево, Тел.: 0417 83305/3073/; 0417 83305/3101/, E-mail: ddemireff@marica-iztok.com, Факс: 0417 83363

Място/места за контакт: отдел Търговски, отдел Eлектрооборудване

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.marica-iztok.com.

Адрес на профила на купувача: http://www.marica-iztok.com/bg/public_kof.php.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Изолационната лента за основна изолация е необходима за направа и ремонт на кабелни муфи и кабелни глави на шлангови кабели СН. Технически изисквания и условия за изпълнение на поръчката са посочени в Приложение № 1, което може да бъде намерено в профила на купувача, посочен по-горе. Трябва да се участва за цялостно изпълнение предмета на поръчката.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

31340000

Описание:

Аксесоари с изолация за кабели


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

6000 броя ролки

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

66000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

DDP складова база на възложителя, отдел "Логистика и контрол".

NUTS:

BG344

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1. Изисквания към изпълнението: съгласно технически изисквания и условия за изпълнение - Приложение №1, което може да бъде намерено в профила на купувача, посочен по-горе в настоящата публична покана. 2. Срокове и начин на изпълнение на поръчката: 24 (двадесет и четири) месеца от датата на сключване на договоp или до достигане на стойността от 66 000 лв. без ДДС. При достигане на посочената максимална стойност договора се прекратява. Срок за изпълнение на конкретна заявка: до 21 (двадесет и един) календарни дни от изпращането й. Начин на заявяване: Заявка от отдел „Логистика и контрол". 3. Условията на плащане: до 30 (тридесет) календарни дни след датата на всяка доставка, по банков път, на база двустранно подписан приемо-предавателен протокол и представена фактура-оригинал. 4. Участниците да представят с офертата си следните документи: Участниците, които са само доставчици, да са упълномощени от производителя да го представляват (удостоверява се с копие на пълномощно или договор, с официален превод на български език). Производителят на лентите да притежава валиден сертификат по ISO 9001:2008 или еквивалентен (доказва се с копие на сертификата, с превод на български език). Каталози от производителя на лентите с параметрите на материалите, на които да са отбелязани конкретните изделия с които ще се участва в поръчката. 5. Не се позволява в офертата на участника да се представя повече от един вариант за изпълнение на поръчката. 6. При сключване на договор определеният изпълнител представя документи, издадени от компетентен орган, за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1 от ЗОП (свидетелство за съдимост - оригинал или нотариално заверено копие) и декларации за липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.5 от ЗОП. При наличие на някое от обстоятелствата, Възложителят не сключва договор.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

25/03/2015 15:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Офертата е по образец на Възложителя. В срок до 3 календарни дни преди изтичане на срока за получаване на оферти, участниците могат да изискват от възложителя писмено разяснения по публичната покана и приложенията към нея. Въпросите следва да бъдат изпратени на факс: 0417 / 8 33 63. Писмените разяснения ще бъдат публикувани в профила на купувача. С публичното предоставяне на информацията се счита, че всички заинтересовани кандидати и участници са уведомени. Резултатите от работата на длъжностните лица ще бъдат публикувани в профила на купувача. Адрес за подаване на оферта: град Раднево 6260, ул. „Георги Димитров” №13, „Мини Марица-изток” ЕАД, Регистратура на отдел "Търговски", ет.6, стая 609. Източник на финансиране: собствени средства. Офертата трябва да бъде представена в запечатан, непрозрачен плик, на който да е обозначен адреса на подателя и предмета на поръчката. Отварянето на офертите ще се извърши публично на 26.03.2015 г. от 09:30 часа в заседателната зала на Възложителя /административна сграда, партер/. На отварянето могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

24/03/2015