ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
РАЙОННА ЗДРАВНООСИГУРИТЕЛНА КАСА, ул. Демокрация №44, вхБ, За: д-р Сашо Христов Котев, РБългария 2500, Кюстендил, Тел.: 078 559700, E-mail: kiustendil@nhif.bg, Факс: 078 559733
Място/места за контакт: гр. Кюстендил, ул. Демокрация №44, вхБ
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.nhif.bg.
Адрес на профила на купувача: http://www.nhif.bg/web/guest/506.
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
Доставка на електроматериали, железария и резервни части за поддръжка на стопанския инвентар в РЗОК - Кюстендил
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
31680000, 31530000, 31531000, 31300000, 44520000, 44411000
Описание:
Електрически принадлежности и аксесоари
Части за лампи и осветителни уреди
Осветителни крушки
Изолирани жици и кабели
Брави, ключове и панти
Санитарни изделия
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Доставките се извършват периодично по заявени количества при възникнала необходимост, съобразно нуждите на възложителя
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Доставката на електроматериали, железария и резервни части трябва да се извършва в сградата на РЗОК гр. Кюстендил на адрес ул. „Демокрация“ №44, вх.Б
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
1.Доставките следва да се осъществяват по подадена от възложителя заявка. Със заявката възложителят определя вида и количеството на конкретната доставка.
2. След получаване на писмена заявка от възложителя, в която са определени вида и количеството на конкретната доставка, изпълнителят с осигурен собствен транспорт следва да достави заявените материали на адреса на възложителя и на цената, съгласно ценовото предложение.
3.За артикули, които не са посочени в ценовото предложение, същите се доставят на цени, които са актуални към момента на закупуването им в обекта на изпълнителя
4.При извършване на доставките, изпълнителят следва да доставя ел. материали, железария и резервни части за поддръжка на стопанския инвентар, които напълно съответстват на техническата спецификация на възложителя.
5.Стоките предмет на договора следва да отговарят на европейските стандарти за качество и гаранционен срок не по-малък от посочения от производителя.
6.Материалите и резервните части да се доставят в срок от 2/два/ дни или 48ч. от момента на подаване на заявкта от възложителя.
7.Доставените стоки следва да бъдат с опаковки, обозначения, сертификати или декларации за съответствие, съобразно изискванията на българското законодателство.
8. Рекламации:
8.1. В случай на поява на скрит фабричен дефект (при правилна експлоатация и съхранение), Изпълнителят се задължава в рамките на 2 (два) работни дни след уведомяването от Възложителя да изпрати свой представител, който да установи рекламацията и да извърши замяната незабавно.
8.2. В случай на рекламация за количествени несъответствия и видими фабрични дефекти, констатирани с двустранно подписан протокол, Изпълнителят извършва замяна в рамките на 2 (два) работни дни.
9. За всяка извършена доставка се изготвя и подписва приемо-предавателен протокол в два екземпляра от длъжностни лица на Изпълнителя и упълномощен представител на Възложителя. В протокола се отразяват вида и количеството на доставените артикули. Протоколът е основание за издаване на фактура от Изпълнителя и определя нейното съдържание.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
1.Офертите се представят всеки работен ден от 8,15 до17,00 ч. до обявения срок в деловодството на Районна здравноосигурителна каса на адрес :гр. Кюстендил, ул. "Демокрация" №44, вх.Б , лично, чрез куриерска фирма или по пощата чрез известие за доставяне.
2.Неразделна част от настоящата публична покана са утвърдените от Възложителя Технически изисквания и указания за офериране и Приложения №№1,2,3,4,5,6,7,8 и 9, които са на разположение на оферентите на посочения в раздел I на поканата интернет адрес в профила на купувача.
3. Отварянето на офертите ще се извърши при условията на чл.101г, ал.3 от ЗОП на 24.03.2015 г. от 13,00 часа в сградата на РЗОК гр. Кюстендил, ул. "Демокрация" №44, вх.Б, заседателна зала.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: