Версия за печат

BG-Благоевград

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Община Благоевград, Пл. "Георги Измирлиев" № 1, За: инж.Цветан Попниколов, Р. България 2700, Благоевград, Тел.: 073 884456, E-mail: nikibo@blgmun.com, Факс: 073 884451

Място/места за контакт: Община Благоевград

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.blgmun.com.

Адрес на профила на купувача: www.blgmun.com.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Строителство

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

„Възстановяване на асфалтобетонови улични настилки по уличната мрежа на територията на Община Благоевград”.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

45453000

Описание:

Строителни работи по възстановяване и възобновяване


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Изпълнителят следва да извърши ремонтни строително-монтажни работи по „Възстановяване на асфалтобетонови улични настилки по уличната мрежа на територията на Община Благоевград”, съгласно одобрените количествени сметки. Съгласно количествената сметка: 1. Изкърпване с асфалтобетонова плътна смес – кв.м. = 9970 1.1. Изрязване – фрезоване с пътна фреза 1.2. Натоварване на строителни отпадъци от асфалта 1.3. Превоз на строителни отпадъци от асфалта 1.4. Пръскане с битумна емулсия 1.5. Производство, доставка /превоз/ и полагане на асфалтобетонова плътна смес с дебелина 5 /пет/ см. 2. Производство, превоз и полагане на плътна асфалтобетонова смес – запълване на дупки-тон /премахване на разрушения м-л, битумен разлив, запълване с асфалтова смес и уплътняване/ - тон = 75 3. Доставка и полагане на плътен асфалтоб. тип „А” за износващ пласт – тон = 55

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

262500 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

гр. Благоевград

NUTS:

BG413

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Във възлагане на обществената поръчка могат да участват, като подават оферти, всички български или чуждестранни физически и/или юридически лица, включително техни обединения, които отговарят на изискванията, посочени в Закона за обществените поръчки и обявените изисквания от Възложителя в настоящите указания за участие. Не се предвижда възможност за представяне на варианти в офертите. Всяка оферта следва да съдържа: 1. Списък на документите /Образец № 1/. 2. Документ за регистрация или посочване на ЕИК по чл.23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата. 3. Ценово и техническо предложение за изпълнение на поръчката /по Образец № 2, ведно с Приложение № 1 към „Предлагана цена” за видовете СМР/, отправено от Управителя/изрично упълномощено лице/подписано собственоръчно и подпечатано/. В случай на упълномощаване се прилага пълномощно-оригинал. 4. Единични цени да бъдат изготвени със следните елементи на ценообразуване:4.1.Средна часова ставка - до 2.80 лв. на час;4.2.Допълнителни разходи върху труда до 90%;4.3.Допълнителни разходи върху механизацията до 35%;4.4. Доставно-складови разходи до 8%;4.5. Печалба до 10%; 4.6. Разходни норми -УСН, Билдинг, СЕК. 5. Участникът следва да е изпълнил общо строителство и строителство сходно или еднакво с предмета на поръчката през последните 5 години. Участникът следва през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на заявлението или офертата, да е изпълнил успешно минимум 2 (два) договора, сходни с предмета на поръчката. Доказва се с представяне на Списък - образец № 3: а) строителството, изпълнено през последните 5 години, считано до датата на подаване на заявлението или на офертата, а за строителство, което е еднакво или сходно с предмета на поръчката, и: б) посочване на публичните регистри, в които се съдържа информация за актовете за въвеждане на строежите в експлоатация, която информация включва данни за компетентните органи, които са издали тези актове, стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото и вида на строителството, или б) удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания; удостоверенията съдържат и дата и подпис на издателя и данни за контакт, или в) копия на документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности; За „строителство сходно или еднакво с предмета на поръчката”, възложителят ще приема договори с предмет: изграждане, реконструкция, ремонт или благоустрояване на улична или пътна мрежа. 6. Да притежава собствена или наета механизирана техника за изпълнение на поръчката /доказва се с декларация по образец по чл. 51, ал. 1, т. 9 от ЗОП - Образец №4/, както следва:6.1.Бордова товарна кола до 3 тона-1бр.;6.2. Автосамосвали-2бр.; 6.3. Водоноска до 3 куб.м.-1бр.;6.4. Пътна фреза до 0,5 м.-1бр.;6.5. Фугорезачка -1бр.;6.6. Компресор подвижен -1бр.;6.7. Механична четка-1бр.;6.8. Автогудронатор за битумна емулсия-1бр.;6.9. Ръчна пръскачка за битумна емулсия -1бр.;6.10. Самоходен стоманобандажен вибрационен валяк от 6 до 10 тона-1бр.;6.11. Самоходен пневматичен валяк 10- 15 тона-1бр.;6.12. Малогабаритна техника -1бр. 7. Да притежава собствена или наета работна ръка. Доказва се с декларация по Образец №5, в която се посочва: образованието, професионалната квалификация и професионалния опит на участника и/или на ръководните му служители, включително на лицата, които отговарят за извършването на строителството. 7.1. Стр. инженер по пътно строителство с мин. 5 г. стаж по специалността или стр. техник с мин. 7 г. стаж по специалността -1бр.; !!! Продължава в поле "Допълнително информация"

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

Критерии за оценка на предложенията и начин на определяне на тежестта им в комплексната оценка-икономически най-изгодно предложение. Kласирането да се извърши на база следните показатели: Коф. = К1 + К2 Комплексната оценка на всеки участник се получава като сбор от оценките на офертата по двата показателя по формулата: КО = К1 + К2 1.Предлагана цена (К1). Максимален брой точки по този показател – 60. Максималният брой точки получава офертата с предложена най – ниска крайна цена за изпълнение на поръчката. Точките на останалите участници се определят в съотношение към най-ниската предложена крайна цена за изпълнение на поръчката по следната формула: К1 =(най – ниска предложена цена за изпълнение на поръчката)х60 предложена цена от съответния участник От участие се отстранява участник, предложил цена за изпълнение на поръчката по-висока от максималната стойност на осигурения бюджет. Обща прогнозна стойност: 262 500.00 /двеста шестдесет и две хиляди и петстотин/ лева без начислен ДДС или 315 000.00 /триста и петнадесет хиляди/ лева с начислен ДДС. 2. Срок/време за възстановяване на асфалтовата настилка (К2) Офертата на участниците да се оценява по следната формула: К2 = (Срок минимум) х 40 (Срок участник) *** Където „Срок минимум” е най – краткия предложен срок за Срок/време за възстановяване на асфалтовата настилка в часове, а „Срок участник” е предложения от оценявания участник срок/време за възстановяване на асфалтовата настилка в часове. Забележка: Предложението трябва да бъде цяло число! Предложеният срок/време за възстановяване на асфалтовата настилка не може да бъде по-малък от 1 час и по–голям от 12 часа! Срокът тече от уведомяването на Изпълнителя от страна на Възложителя! В случай, че участник е посочил срокове различни от указаните, то неговото техническо предложение няма да бъде оценявано.

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

05/03/2015 17:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

7.2.Квалифицирани работници за пътни работи - 9 бр.;7.3.Охрана на обекта - 1 бр.;7.4.Геодезист на обекта - 1 бр.;7.5.Общи работници - 2 бр. 8. Качеството на влаганите материали се доказва с декларация-Образец №6. Към декларацията се прилагат сертификати за съответствие - същите се представят с подаване на офертата. 9. Участникът следва да извърши оглед на място на терена на строителната площадка/обектите, предмет на поръчката. Доказва се с декларацията за извършен оглед на място-Образец №7 - същата се представя с подаване на офертата. 10. Декларация за съгласие с условията и клаузите заложени в проекта на договора - Образец №8. 11. Участникът следва да представи декларация за запознаване с условията на поръчката /Образец № 9/. 12. Декларации за ангажираност на експертите /Образец № 10/. 13. Проект на договор /Образец № 11/. 14. Пълномощно на лицето, подписващо офертата (когато не е подписана от управляващия участника). 15. Да притежава собствена или наета асфалтова база, или да има валиден договор за доставка на асфалтобетон /асфалтова смес/. Доказва се с документ за собственост/наем на асфалтова база, или с копие от валиден договор за доставка. Съгласно Техническата спецификация на Агенция "Пътна Инфраструктура", общото време за транспорт и полагане на асфалтовата смес не трябва да превишава 60 минути, от които, времето за транспортиране на сместа до обекта не трябва да е повече от 45 минути. При изпълнението на видовете СМР от количествената сметка да използват утвърдените технологии, записани в техническата спецификация на Агенция "Пътна инфраструктура", Наредба № 3/16.08.2010 г. за временна организация и безопасност на движението при извършване на СМР по пътищата и улиците, и изискванията на възложителя, посочени в настоящата публична покана. ================================================================== Допълнителна информация, както и документи, могат да бъдат получени на посочения адрес www.blgmun.com- профил на купувача на интернет страницата на Община Благоевград. Публичната покана както и образците на документи са публикувани на адрес www.blgmun.com- профил на купувача. При изготвяне на офертата всеки участник следва да се придържа точно към обявените изисквания. Всеки един участник има право да представи само една оферта. Към офертата е необходимо да бъдат приложени и всички изискуеми от Възложителя документи. Офертите се получават на адрес: гр. Благоевград, пл. „Георги Измирлиев“ №1, сградата на Община Благоевград-деловодство, в срок до 17:00 ч. на 05.03.2015 г. Офертите ще бъдат отворени на 06.03.2015 г. от 11:00 часа, Зала №101 в сградата на Общинска администрация - гр. Благоевград.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

05/03/2015