Версия за печат

BG-гр. Тервел

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

ТП ДЪРЖАВНО ЛОВНО СТОПАНСТВО ТЕРВЕЛ към ДП СЕВЕРОИЗТОЧНО ДЪРЖАВНО ПРЕДПРИЯТИЕ Шумен, обл. Добрич, общ. Тервел, гр. Тервел, ул. Св.Св. Кирил и Методий № 10, За: Димитър Жеков Димитров - ръководител счетоводен отдел при ТП ДЛС Тервел, Република България 9450, гр. Тервел, Тел.: 05751 2271, E-mail: terveldds@abv.bg, Факс: 05751 2024

Място/места за контакт: ТП ДЪРЖАВНО ЛОВНО СТОПАНСТВО ТЕРВЕЛ към ДП СЕВЕРОИЗТОЧНО ДЪРЖАВНО ПРЕДПРИЯТИЕ Шумен

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://dlstervel.dpshumen.bg.

Адрес на профила на купувача: http://dlstervel.dpshumen.bghttp://dlstervel.dpshumen.bg/%D0%B4%D0%BE%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%B2%D0%BA%D0%B0-%D0%BD%D0%B0-%D1%85%D1%80%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D1%82%D0%B5%D0%BB%D0%BD%D0%B8-%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B4%D1%83%D0%BA%D1%82%D0%B8-%D0%B7%D0%B0-%D0%B4%D0%B5/.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Периодична доставка чрез покупка на прогнозни количества хранителни продукти ( месо и месни продукти, олио, риба, варива, брашно и тестени продукти, ядки, подправки, плодове, зеленчуци, алкохолни и безалкохолни напитки) за осъществяване на обслужващи дейности при провеждане на организиран ловен туризъм от ТП " ДЛС Тервел" при "СИДП" ДП гр. Шумен за 2015г. по асортимент и прогнозно количество съгласно техническа спецификация, неразделна част от документацията, която е публикувана на сайта на Възложителя- http://dlstervel.dpshumen.bg в раздел " Профил на купувача". Доставките ще се изпълняват по поръчка от Възложителя според нуждите му в момента на заявката до определения максимален финансов ресурс определен от Възложителя. Обявените количества и продукти са прогнозни и ориентировъчни като в тях може да настъпи промяна по преценка и в зависимост от нуждите на Възложителя, но не го обвързват с тяхното пълно усвояване.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

15000000

Описание:

Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Периодична доставка чрез покупка на прогнозни количества хранителни продукти ( месо и месни продукти, олио, риба, варива, брашно и тестени продукти, ядки, подправки, плодове, зеленчуци, алкохолни и безалкохолни напитки) за осъществяване на обслужващи дейности при провеждане на организиран ловен туризъм от ТП " ДЛС Тервел" при "СИДП" ДП гр. Шумен за 2015г. по асортимент и прогнозно количество съгласно техническа спецификация, неразделна част от документацията, която е публикувана на сайта на Възложителя- http://dlstervel.dpshumen.bg, в раздел " Профил на купувача".

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

5000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

административна сграда на ТП „ДЛС Тервел” гр. Тервел, ул. " Св. Св. Кирил и Методий"№ 10

NUTS:

BG332

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1. Ограничения при допускане на кандидатите – до участие не се допускат кандидати, които не отговарят на условията на чл.47 ал.1, 2 и ал.5 от ЗОП и нямат регистриран обект за производство или за търговия с храни по чл. 12, ал.2 от ЗХ. 2. Отстраняването на участниците от процедурата: при изготвяне на офертата не е изпълнил обявените от възложителя условия, е представил е непълна и/или не съответстваща на изискванията на Възложителя оферта. 3. Квалификационни изисквания към изпълнителите – изпълнител може да бъде всяко физическо лице или търговец по смисъла на Търговския закон, както и техни обединения, което има регистриран обект за производство или за търговия с храни по чл. 12, ал.2 от ЗХ. 4. Срокове и място за изпълнение на обществената поръчка : - срок на доставка- не повече от 1 астрономически час, считано от дата на депозиране на заявка от Възложителя. - краен срок на договора – 31.12.2015 г., или до изчерпване на финансовия ресурс - срок на валидност на предложението- 30 дни от крайната дата за депозиране на оферти. - място на доставка: административна сграда на ТП „ДЛС Тервел” - гр.Тервел, обл.Добрич, ул. „Св. Св. Кирил и Методий” № 10 5. Условия и начин на финансиране – Финансиране от стопанската дейност на стопанството. Стойността на доставката се заплаща в левове по банков път или в брой в 30 (тридесет) дневен срок след издаване на данъчна фактура. Данъчна фактура се издава след съставяне на стокова разписка или еквивалентен документ, подписан от двете страни в два екземпляра. Дължимите суми са в лева, платими по банков път с платежно нареждане, съгласно условията на договора 6. Срок на валидност на предложенията – 30 дни от крайната дата за депозиране на оферти 7. Предложения за участие в процедурата се приемат в деловодството на ТП „ДЛС Тервел” гр.Тервел, обл.Добрич, ул. „Св.Св.Кирил и Методий“ № 10 всеки работен ден от 9.00 до 16.30 часа , в срок до 27.02.2015г. в запечатан, непрозрачен плик с ненарушена цялост върху който участникът посочва предмета на поръчката, за която участва, адрес за кореспонденция, телефон (по възможност и факс), както и електронен адрес. Комуникацията между страните ще се извършва по ел. път. 7. Офертата на участника следва да съдържа всички документи по чл. 101в от ЗОП : 7.1. Административни сведения за кандидата, който прави предложението 7.2. Заверено копие на документ за регистрация, а когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец посочва единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, 7.3. Удостоверение за регистрация по чл. 12, ал.2 от Закона за храните на складовото и/или хладилното помещение, обхващащо всички групи храни по настоящата процедура издадено от Областната дирекция по безопасност на храните или съответно РЗИ 7.4. Техническо предложение за изпълнение на изискванията по чл.101б, ал.1, т.3 от ЗОП ( по образец) публикуван на сайта - http://dlstervel.dpshumen.bg 7.5. Финансово предложение в съответствие с образеца , публикуван на сайта - http://dlstervel.dpshumen.bg, Ценовото предложение не може да надхвърля прогнозната стойност , посочена от възложителя в настоящата покана 7.6. Подписан и подпечатан на всяка страница проект на договор. 7.7.Каталог на предлаганите от участника хранителни продукти и напитки 7.8. Декларации по чл. 47 от ЗОП ( по образец)- 2бр. 8. Условия за сключване на договор с избрания изпълнител: Преди подписване на договор за възлагане на обществена поръчка участникът, определен за изпълнител е длъжен да представи документи от съответните компетентни органи за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 от ЗОП и декларация по чл. 47, ал. 5 от ЗОП

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

Критерии за оценка е предложена най-ниска обща цена за извършване на доставка на посочените в приложената към документацията спецификация по количество и асортимент на месо и месни продукти, олио, риба, варива, брашно и тестени продукти, ядки, подправки, плодове и зеленчуци. Цената на предложението трябва да е без ДДС и да се определи на базата на приложените към документацията образец на финансово предложение. Цените в предложението на кандидата да включват всички разходи на Изпълнителя по изпълнението на доставката.

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

27/02/2015 16:30

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Допълнителна информация за поръчката, вкл. приложени образци, може да бъде намерена на интернет сайта на " СИДП" ДП гр. Шумен http://dlstervel.dpshumen.bg в раздел " Профил на купувача" Отварянето на офертите ще се извърши на 04.03.3015 г. от 11.00 ч. в сградата на възложителя на адрес гр. Тервел, ул. " Св. Св. Кирил и Методий"№ 10

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

27/02/2015