Версия за печат

BG-София

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Министерство на правосъдието, ул. Славянска № 1, За: Надежда Костадинова, Република България 1040, София, Тел.: 02 9237533, E-mail: n_kostadinova@justice.government.bg, Факс: 02 9813445

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.justice.government.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://profile.mjs.bg/7e8d8119e0ed457e0d9771bb37c1cf72.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

„Упражняване на строителен надзор, инвеститорски контрол и контрол по безопасност и здраве в процеса на строителство, както и съставяне на технически паспорт за строеж „Изграждане пристройка на топла връзка между обособените части на първия етаж, вътрешно преустройство и ремонт на част от съществуващата сграда за нуждите на административен съд – Видин”, за имот – част от триетажна административна сграда със сутерен, находящ се в гр.Видин, ул.“Цар Симеон Велики“ №3“

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

71520000

Описание:

Строителен надзор


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Конкретните дейности са описани в Техническата спецификация за изпълнение на поръчката – Приложение № 1.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

33333 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

гр. Видин

NUTS:

BG311

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Съгласно чл.101в, ал.1 от ЗОП участниците представят оферта, съдържаща следните документи: 1.Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан и подпечатан от участника – свободен текст. 2.Техническо предложение - по образец. 3 Представяне на участника Представяне на административни сведения за участника, което включва посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата.- по образец. 4. Изрично пълномощно, ако офертата се подава от пълномощник, а не от законовия представител на участника (оригинал или нотариално заверено копие). 5.Декларация по чл.47, ал.1, т.1, б. а-д и ал. 5 от ЗОП – по образец. 6.Декларация за съгласие за участие като подизпълнител/и, ако участникът предвижда подизпълнители - по образец. 7.Списък на услугите, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга. 8.Застрахователна полица по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ за упражняване на дейността на строителен надзор, със срок на валидност за срока на договора и лимит по чл. 5, ал. 4, т. 3 от Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството – копие, заверено от участника. 9.Декларация-списък на правоспособните физически лица, които участникът ще използва за изпълнение на обществената поръчка, включително координатор по безопасност и здраве, които отговарят за изпълнението на услугата, съобразен с основния списък към лиценза/удостоверението и списъка с разширения състав, ако има такъв, чрез които ще се изпълняват услугите, обект на настоящата обществена поръчка. Не се допуска смяна на лицата от екипа, без разрешение на Възложителя. За всеки експерт да се приложи декларация, че съответния специалист ще бъде на разположение за срока на изпълнение на договора за обществената поръчка. Продължава в раздел допълнителна информация.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

26/02/2015 17:30

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

10.Всички лица упражняващи строителен надзор от екипа на участника трябва да са вписани в основния или разширения Списък на квалифицирания персонал, приложен към лиценза или удостоверението нa дружеството в съответствие с изискванията на Наредбата за условията и реда за издаване на лицензи на консултанти за оценяване на съответствието на инвестиционните проекти и/или упражняване на строителен надзор /Приета с ПМС № 247 от 31.10.2003 г., обн., ДВ, бр. 99 от 11.11.2003 г., в сила от 1.01.2004 г./. 11. Лиценз или удостоверение за упражняване на дейностите по чл. 166, ал. 1, т. 1 от ЗУТ, при условията на чл. 166, ал. 2 от ЗУТ и Наредбата за условията и реда за издаване на лицензи на консултанти за оценяване на съответствието на инвестиционните проекти и/или упражняване на строителен надзор, придружен със списък (неразделна част от лиценза или удостоверението) на правоспособните физически лица - копие заверено от участника. - Ако инвеститорския контрол се упражнява от лица, които не са включени в списъка към Лиценза, то следва да се приложи отделен списък за посочените лица – подписан от участника. 12. Декларации, че не съществуват правопрепятстващи обстоятелства, съгласно чл.166, ал. 3 от ЗУТ – по образец. 13 Заверено копие на сертификат EN ISO 9001:2008 или еквивалент, за внедрена система за управление на качеството, издадено от органи, установени в други страни членки на Европейския съюз, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване качеството с предметен обхват, сходен с предмета на поръчката. 14. Декларация от участника, с която гарантира, че ще изпълни своите задължения съгласно чл. 168 от ЗУТ, при спазване изискванията на всички нормативни документи, стандарти, нормали, правилници и наредби, действащи в Република България и касаещи, строителството и строителните материали - в офертата по образец. 15.Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от Закона за обществените поръчки; 16.Декларация по чл. 33, ал. 4 от Закона за обществените поръчки; 17.Декларация по чл. 55, ал. 7 от Закона за обществените поръчки; 18.Декларация от участника за срока на изпълнение на поръчката – в офертата по образец. 19.Декларация от участника за срока на валидност на офертата – в офертата по образец. 20.Декларация от участника, че изпълнението на поръчката ще бъде извършено в пълно съответствие с Техническата спецификация - Приложение № 1 и Описание предмета на поръчката, неразделна част от него – Приложение № 2. 21.Декларация по чл. 3, т. 8 и чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим – по образец; 22.Декларация за ангажираност на експертите – по образец; 23.Ценово предложение - по образец. Офертата трябва да се представи в запечатан непрозрачен плик лично или от упълномощено по надлежния ред лице, в деловодството на Министерство на правосъдието, ул. Славянска № 1, или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка или чрез куриерска служба всеки работен ден до крайния срок за получаване на оферти, oт 9:00 до 17:30 часа. Върху плика се посочва наименование на поръчката, адрес за кореспонденция, телефон и по възможност факс и електронен адрес. Публичната покана, образците на документи и техническото задание са публикувани на следния електронен адрес: http://profile.mjs.bg/7e8d8119e0ed457e0d9771bb37c1cf72 При постъпване на въпроси по документацията от заинтерисовани лица, отговорите на същите ще бъдат публикувани в сайта на МП на горепосоченият електронен адрес.Офертите се отварят на 27.02.2015 г.от 14:00 часа в заседателната зала в сградата на Министерство на правосъдието, ул."Славянска" №1. Подробни указания за оформянето на офертата, както и образци на документите, са публикувани в профила на купувача на Министерство на правосъдието на следния електронен адрес:http://profile.mjs.bg/7e8d8119e0ed457e0d9771bb37c1cf72.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

26/02/2015