Версия за печат

BG-Ямбол

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

"Водоснабдяване и канализация" ЕООД, ул. "Д-р Петър Брънеков" № 20, За: Василка Стоянова, Република България 8600, Ямбол, Тел.: 046 661932, E-mail: vik_yambol@abv.bg, Факс: 046 661938

Място/места за контакт: Централно управление на "ВиК" ЕООД гр. Ямбол

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.vik-yambol.com.

Адрес на профила на купувача: http://www.vi-soft.net/vik_yambol/ZopView.aspx?Dosie=40.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Покупка и доставка на канцеларски материали, принтерна и копирна хартия за нуждите на "ВиК" ЕООД гр. Ямбол. Срокът на действие на договора е 12 (дванадесет) месеца, считано от датата на сключването му. Цената е твърда и непроменяема през целия срок на действие на договора. При сключване на договор определеният за изпълнител представя документи, издадени от компетентен орган, за удостоверяване липсата на обстоятелства по чл. 47, ал. 1, т. 1 от ЗОП, освен когато законодателството на държавата, в която е установен, предвижда включването на някое от тези обстоятелства в публичен регистър или предоставянето им служебно на възложителя и декларация за липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 5 от ЗОП.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

30192000, 30197640

Описание:

Принадлежности за офиса
Самокопирна хартия или други видове хартия за копиране


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Поръчката ще се изпълнява чрез периодични доставки в количества, определени по предварителни писмени заявки съобразно нуждите на “ВиК” ЕООД гр. Ямбол. Количествата се определят съобразно текущите заявки на Възложителя, регулярно през срока на действие на договора. Общата цена за изпълнение на поръчката се формира на база на единичните цени съгласно Ценовото предложение на Изпълнителя, по видове и количество заявени стоки и действително изпълнени доставки. Стойността на поръчката се определя в лева, без включен ДДС и не може да надвишава 65 999.99 лева (шестдесет и пет хиляди деветстотин деветдесет и девет лева и 99 ст.) без ДДС.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

66000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Франко търговски обект на Изпълнителя

NUTS:

BG343

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Участниците трябва да предлагат всички видове стоки, включени в предмета на поръчката, съгласно приложена Техническа спецификация. Участниците трябва да разполагат със собствена или наета складова база и/или търговски обект на територията на гр. Ямбол. Участниците посочват във финансовото предложение цени без включен ДДС. Посочените цени трябва да включват всички разходи по доставката. Начин и срок на плащане – по банкова сметка на Изпълнителя в срок не по – малък от 90 (деветдесет) дни от датата на издаване на фактурата.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

24/02/2015 17:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Всички предложения се представят на български език, без зачерквания и поправки. Документ, чийто оригинал е на чужд език, се представя и в официален превод на български език. Всички представени документи следва да бъдат подписани и подпечатани от участника, а всички страници трябва да бъдат номерирани. Всички представени документи, които не са оригинални следва да бъдат подписани, подпечатани и заверени с “Вярно с оригинала”, а в случаите когато участникът представя документ, чийто оригинал не притежава, същият следва да бъде заверен с “Вярно с копието, притежавано от ………..” Офертата трябва да съдържа: 1) Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан и подпечатан от участника; 2) Заявление за участие /Оферта/ - представяне на участника, – попълнен и подписан образец (Приложение № 1), с посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на обществената поръчка; 3) Декларация от участника, че разполага със собствена или наета складова база и/или търговски обект на територията на гр. Ямбол; 4) Каталог на предлаганите артикули; 5) Техническо предложение -по образец; 6) Ценово предложение - по образец. Отварянето на офертите ще се извърши на 25.02.2015г. в 14:00 часа в конферентната зала № 2 на централното управление на "ВиК" ЕООД - Ямбол, ул. "Д-р Петър Брънеков" № 20. Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

23/02/2015