ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
Национална агенция за приходите, бул. "Княз Ал. Дондуков" № 52, За: Красимир Чакъров – началник отдел "Управление и развитие на системи", дирекция ИСМБП, Република България 1000, София, Тел.: 02 98593109, E-mail: k.chakarov@nra.bg
Място/места за контакт: ЦУ на НАП, дирекция ИСМБП
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.nap.bg.
Адрес на профила на купувача: http://www.nap.bg/news?id=2477.
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
Предметът на обществената поръчка е „Консултантска услуга, свързана с оказване на помощ при разработка, внедряване и поддръжка на софтуер, включваща: Оказване на съдействие на ИТ екипа на НАП в разработването на нова информационна система (ИС) „Събиране“ (1) при анализ, проектиране и извършване на миграция от действащи нехетерогенни бази в новата информационна система. Разрешаване на проблеми с консистентността на данните при миграция, (2) при организиране на приемателно тестване и внедряване на информационната система; (3) при изготвяне на техническа документация; (4) при внедряване на информационната система. При разработването ИС „Събиране“ ИТ екипа на НАП използва Apache Tapestry с интеграция на jQuery, Hibernate ORM, Oracle BI Publisher и Oracle Database. В разработваната информационна система ще бъде мигрирана информация от БД Oracle, Interbase и MySQL.
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
72266000
Описание:
Консултантски услуги, свързани със софтуерни продукти
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Максимално допустимата стойност за изпълнение на поръчката е до 65 990 лв. без ДДС.
Плащането ще се извърши от ЦУ на НАП по банкова сметка на изпълнителя, в срок до 30 (тридесет) дни след представяне на оригинална фактура и одобрен доклад за извършената работа, подписани от определения координатор за Възложителя.
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
гр. София, ЦУ на НАП, бул. Княз Ал. Дондуков № 52
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Описаната по-горе услуга включва следните дейности:
1. Консултантски услуги по оказване на съдействие при анализ, проектиране и извършване на миграция от действащите нехетерогенни бази в ИС „Събиране“. Разрешаване на проблеми с консистентността на данните при миграция.
Оказване на съдействие на екипа на НАП при:
а) анализ на съществуващи данни в БД Oracle, Interbase, подлежащи на миграция. Изготвяне на документ за миграция на данните;
б) при проверка за пълнота на мигрираните данни;
2. Консултантски услуги по оказване на съдействие при организиране на приемателно тестване и внедряване на ИС „Събиране“.
Оказване на съдействие на екипа на НАП при:
а) изграждане на автоматизирано тестване – Unit тестове и UI Тестове;
б) подготовка на тестови сценарии за провеждане на тестове;
в) провеждане на тестове на натоварването, проверяващи поведението на системата при нормално и при свръхнатоварване;
г) създаване на измерващи и записващи процедури, както и процедури за отчитане на резултатите от теста;
3. Консултантски услуги по оказване на съдействие при изготвяне на техническа документация на ИС „Събиране“.
Оказване на съдействие на екипа на НАП при описанието на:
а) модела на логическата архитектура, модела на данните и информационните потоци на системата;
б) базата данни;
в) технологичната и системна среда;
4. Консултантски услуги по оказване на съдействие при внедряване на ИС „Събиране“.
Оказване на съдействие на екипа на НАП при:
а) изготвяне на план за внедряване;
б) изготвяне на материали за обучение и презентиране на системата;
в) решаване на проблеми с бързодействие в реални условия на работа;
г) отстраняване на непредвидени грешки при реална експлоатация на системата.
Описаните по-горе дейности следва да приключат в срок до 30.06.2015 г.
В срок до 5 работни дни след приключване изпълнението на описаните дейности, ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ се задължава да изготви и представи на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ доклад, който да обхваща постигнатите резултати по всички дейности от обхвата на поръчката и извършената работа, съдържащ описание на констатациите, анализите и препоръките, които ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ е направил по време на изпълнение на консултантската услуга. Към доклада могат да се приложат резултати/документи/препоръки, които са били изготвени по време на работата, ако има такива.
При изпълнение на дейностите от настоящата поръчка, представляващите ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и подизпълнителите лица и лицата, включени в Списъка на екипа, ангажиран с изпълнение на договора се задължават:
да опазват и да не разгласяват пред трети лица съдържанието на документацията, която е станала известна при изпълнението на тази поръчка, без писменото съгласие на Възложителя, с изключение на случаите, когато са задължени по закон за това;
да опазват и да не разгласяват пред трети лица съдържанието на данъчна и осигурителна информация, лични данни и друга защитена информация, която е станала известна при изпълнението на тази поръчка;
да опазват и да не разгласяват пред трети лица информация, която е станала известна при изпълнението на тази поръчка относно вътрешни правила и процедури, структура, начин на функциониране на НАП, комуникации, мрежи и информационни системи на НАП;
да спазват политиката и процедурите за информационна сигурност, вътрешните правила за достъп до сградата и режим на работа на НАП;
да спазват всички процедури и изисквания на НАП за работа в информационната инфраструктура на НАП.
В рамките на изпълнение на поръчката работният език е български.
В случай, че е необходим превод от и на български език за изпълнение на някоя от дейностите, той се осигурява от изпълнителя за негова сметка.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Изисквания за участие: 1. Лицата подават оферти, съобразно изискванията на Възложителя описани в Приложение № 2 - Описание на предмета на поръчката, технически спецификации и изисквания към изпълнението 2. Подаването на офертите се
извършва в посочения от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ срок.3. Срок на валидност на офертите - 120 дни от датата на изтичане на срока за получаване на офертите; 4. Всяка от офертите следва да съдържа следната информация:• данни за лицето, което прави предложението, включително Единен идентификационен код (ЕИК), съгласно чл. 23 от Закона за Търговския регистър (когато участникът е българско юридическо лице или едноличен търговец)/ данни за регистрацията, съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен, в случай че е чуждестранно лице/ данни за документ за самоличност, когато участникът е физическо лице; • Заверено копие на договора за създаване на обединението и документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият - когато участникът е обединение, което не е юридическо лице (в случай, че в договора за създаване на обединението не е посочен представляващия); • Списък на лицата които ще отговарят за изпълнението на услугата (екипа на участника), съставен и подписан от участника; • Списък на извършените услуги (съгласно приложения образец), съставен и подписан от участника; • Доказателства за извършени услуги (съгласно приложения образец); • Заверено копие на валиден сертификат за внедрена система за управление на качеството или еквивалентен; • Декларация за съгласие с проекта на договор (съгласно приложения образец);
• Декларация за правоотношението на участника/член на обединение с лицата включени в Списъка на лицата които ще отговарят за изпълнението на услугата; • Декларация по чл. 3, т. 8 и чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици (съгласно приложения образец); • Декларация по чл. 6, ал. 2 от ЗМИП (съгласно приложения образец); • Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 6 от ЗОП, за липса на обстоятелства по чл. 55, ал. 7 и чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП (съгласно приложения образец). • Техническо предложение за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на възложителя (съгласно приложения образец). • Предлагана цена (съгласно приложения образец).
ИЗИСКВАНИЯ КЪМ УЧАСТНИЦИТЕ: Минималните изисквания към участниците са посочени в раздел ІV от Изисквания за участие - Приложение № 2 към Публичната покана.
Офертата, ведно с изискуемите документи се подава в запечатан непрозрачен плик, придружен с писмо с опис на съдържанието на плика, посочване на изходящия номер на поканата, наименованието на обществената поръчка, за която се отнася, и наименованието на участника, което да позволи завеждането му в деловодната система и поставяне на входящ номер, без разпечатване на плика.
НАП предоставя достъп по електронен път до Приложенията към поканата: Описание на предмета на поръчката, технически спецификации и изисквания към изпълнението, Изисквания за участие, съдържащо и изискванията към лицата и условията за сключване на договор; Образци на: Техническо предложение, Предлагана цена, 4 бр. декларации и Списъци на екипа от експерти, ангажиран с изпълнение на договора и на извършените услуги; Проект на договор ведно с приложение № 4 на адрес: http://www.nap.bg, раздел "Профил на купувача", „Публични покани".
Отварянето на офертите е публично и ще се проведе в 14:00 часа в първия работен ден след изтичане на посочения в настоящатата покана срок за получаване на оферти, в административната сграда на ЦУ на НАП, бул."Княз Ал.Дондуков" № 52.
Съгласно чл.68 ал.3 от ЗОП на отварянето на офертите могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: