Версия за печат

BG-Гълъбово

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Община Гълъбово, бул. "Република" № 48, За: Нела Петрова, РБългария 6280, Гълъбово, Тел.: 0418 68901, E-mail: stoianov.sekretar@gmail.com, Факс: 0418 64194

Място/места за контакт: Директор "АПО и ФСД"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.galabovo.org.

Адрес на профила на купувача: www.galabovo.org/porychki/561.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

„Предоставяне на консултантска и техническа помощ на сдруженията на собствениците на многофамилни жилищни сгради на територията на град Гълъбово за подготвянето и подаването на изискуемите документи във връзка с Националната програма за енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради“

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

71315200

Описание:

Консултантски услуги, свързани със сгради


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Предоставяне на консултантска и техническа помощ на собствениците на самостоятелни обекти в 10 /десет/ многофамилни жилищни сгради на територията на Община Гълъбово за подготовка и подаване на изискуемите документи във връзка с Националната програма за енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради. Консултантска и техническа помощ във връзка с учредяване на Сдружения на собственици и подготовка на целия пакет от необходими документи ще се окаже по отношение на собствениците на самостоятелни обекти в следните допустими по Програмата многофамилни жилищни сгради: 1.Блок № 20 – град Гълъбово, кв. „Съединение” – брой самостоятелни обекти в сградата – 60 броя 2.Блок № 21 – град Гълъбово, кв. „Съединение” – брой самостоятелни обекти в сградата – 60 броя 3. Блок № 37 – град Гълъбово, кв. „Строител” – брой самостоятелни обекти в сградата – 96 броя 4. Блок № 38 – град Гълъбово, кв. „Строител” – брой самостоятелни обекти в сградата – 96 броя 5.Блок № 39 – град Гълъбово, кв. „Строител” – брой самостоятелни обекти в сградата – 96 броя 6. Блок № 43 – град Гълъбово, кв. „Строител” – брой самостоятелни обекти в сградата – 72 броя 7. Блок № 44 – град Гълъбово, кв. „Строител” – брой самостоятелни обекти в сградата – 72 броя 8. Блок № 45 – град Гълъбово, кв. „Строител” – брой самостоятелни обекти в сградата – 72 броя 9. Блок № 47 – град Гълъбово, кв. „Строител” – брой самостоятелни обекти в сградата – 72 броя 10. Блок № 49 – град Гълъбово, кв. „Строител” – брой самостоятелни обекти в сградата – 55 броя Посочената прогнозна стойност е без включено ДДС.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

60000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

на територията на град Гълъбово, посочените административни адреси на сградите и в сградата на общинска администрация Гълъбово;

NUTS:

BG344

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Участникът, самостоятелно или съвместно, трябва да е изпълнил през последните 3 години, считано от датата на подаване на офертата, най-малко една услуга, еднаква или сходна с предмета на настоящата поръчка. Под сходни с предмета на настоящата поръчка услуги се разбира услуги, свързани с: осигуряване на дейности поконсултиране и/или техническа помощ на публични или частни организации, свързани с реализирането на дейности по програми за безвъзмездна помощ, подготовка и/или окомплектоване на документи за кандидатстване и/или изпълнение на схеми за безвъзмездна финансова помощ. Документите, с които се доказва: - Списък по чл.51, ал.1, т.1 от ЗОП по образец – Образец №8 - Доказателства по чл. 51, ал. 4 ЗОП. 2.2. Участникът трябва да има внедрена система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалентна с обхват, сходен с предмета на поръчката Документи, с които се доказва: Копие от валиден документ за сертификация по стандарт ISO 9001:2008 или еквивалентен с обхват сходен с предмета на поръчката. Възложителят приема на основание чл. 53, ал. 4 ЗОП и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството. 2.3. Изпълнителят трябва да осигури за целия период на изпълнение на обществената поръчка екип от експерти, притежаващи необходимата професионална квалификация и опит, съответстващи на спецификата на поръчката. Минималният състав на експертния екип на участника трябва да включва следните ключови експерти: 1. Ръководител екип - Висше образование, образователно-квалификационна степен „магистър” или еквивалентна образователна степен, придобита в чужбина; - минимум 2 години опит и/или да е участвал в предоставянето на минимум 1 услуга като ръководител на екип по предоставяне на услуги, сходни с предмета на поръчката. 2. Ключов Експерт „Юрист“ - Висше образование, образователно-квалификационна степен „магистър” или еквивалентна образователна степен, придобита в чужбина, по специалност „Право”; - минимум 3 години професионален опит по специалността. Участниците могат да включат в екипа си и неключови експерти с цел оптимално обезпечаване с човешки ресурс на обема от дейности и задачи, планирани по настоящата обществена поръчка. Документи, с които се доказва професионален опит и квалификация: • Декларация – списък на експертите, които участникът ще използва за изпълнение на поръчката по образец – Образец №9, в който се посочват образованието, професионалната квалификация и професионалния опит на лицата, включени в екипа от експерти на участника; • Ключовите експерти, попълват Декларация за липса на обстоятелства по чл.8, ал.8, т.2 от ЗОП и за ангажираност на експерт по образец – Образец №10. Всички експерти следва да са декларирали своята наличност за времето заизпълнение на поръчката и ангажираност с реализацията на дейностите, включени в предмета й. Предложеният екип от ключови експерти на участника, трябва да отговаря на подробно описаните изисквания към ключовите експерти и да е съобразен с функциите и отговорностите на тези експерти, посочени в Техническата спецификация. Забележка: Когато участникът е обединение или консорциум, изискванията за технически възможности и/или квалификация се отнасят общо за участниците в обединението/консорциума. Информацията следва да бъде представена съгласно изискванията на чл.56, ал.3, т.2 от ЗОП. Участникът може да докаже съответствието си с изискванията за технически възможности и/или квалификацията с възможностите на едно или повече трети лица (свързани предприятия или други лица, независимо от правната връзка на участника с тях, включително посочените подизпълнители). В тези случаи, освен документите, определени от Възложителя за доказване на съответните възможности, участникът представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на трети лица. 3.Срок на валидност на офертите Офертите на участниците се считат за валидни за срок от 90 (деветдесет) календарни дни,

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

1. Показател „Комплексна техническа оценка” с тежест 70 %; 2. Показател „Комплексна финансова оценка” с тежест 30%. Фактори на влияние на комплексната техническа оценка Точки 1. Анализ и организация на работата за изпълнение на дейностите по обществената поръчка – ТО1 40 2. Методи и инструменти за изпълнение на дейностите - ТО2 30 3. Срок за реакция при подготовка на дейностите, считано от датата на възлагане на конкретна дейност – ТО3 30 Всичко: 100

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

23/02/2015 17:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Методиката за оценка, показателите за оценка, както и указанията към участниците са подробно описани в документацията за участие.Отварянето на офертите ще се извърши на 24.02.2015 г от 10:00 часа в административната зала на Община Гълъбово - партерен етаж. Отварянето на офертите ще се извършва по реда и условита на чл. 68, ал. 3 от ЗОП.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

23/02/2015