Версия за печат

BG-Благоевград

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Община Благоевград, пл. "Георги Измирлиев" № 1, За: инж. Румен Еленков, Р. България 2700, Благоевград, Тел.: 073 867779, E-mail: nikibo@blgmun.com, Факс: 073 884451

Място/места за контакт: Община Благоевград

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.blgmun.com.

Адрес на профила на купувача: www.blgmun.com.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

„Поддръжка на уличното осветление на територията на Община Благоевград“

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

50000000

Описание:

Услуги по ремонт и поддръжка


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Изпълнителят следвада извърши поддръжка на 6554 бр. лампи, съгласно обхвата на поръчката, за срок от 1 (една) година Прогнозна стойност: 63 500.00 лева без ДДС или 76 200 лева с ДДС. осигурен финансов ресурс от възложителя, който не може да се надвишава.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

63500 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

общ. Благоевград

NUTS:

BG413

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Във възлагане на обществената поръчка могат да участват, като подават оферти, всички български или чуждестранни физически и/или юридически лица, включително техни обединения, които отговарят на изискванията, посочени в Закона за обществените поръчки и обявените изисквания от Възложителя в настоящите указания за участие. Не се предвижда възможност за представяне на варианти в офертите. Всяка оферта следва да съдържа: 1. Административни сведения за участника./Попълва се образец №1/ 2. Ценово и техническо предложение за изпълнение на поръчката /по Образец № 2, отправено от Управителя/изрично упълномощено лице/подписано собственоръчно и подпечатано/. В случай на упълномощаване се прилага пълномощно-оригинал. 3. Участникът следва да е изпълнил да е изпълнил успешно минимум 2 (два) договора, сходни или еднакви с предмета на поръчката през последните 3 години, считано от датата на подаване на заявлението или на офертата. Доказва се с представяне на Списък по образец №7, в който се посочват услугите, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателства за извършените услуги. Доказателството за извършената услуга, посочена в списъка, се предоставя под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата. За „услуги сходни или еднакви с предмета на поръчката”, възложителят ще приема договори с предмет: общо поддържане на улично/външно обществено осветление. 4. Да притежава собствена или наета механизирана техника за изпълнение на поръчката /доказва се с декларация по образец по чл. 51, ал. 1, т. 9 от ЗОП - образец №3/, както следва: 4.1. Товарен автомобил до 3.5 тона-1бр.; 4.2. Автовишка-1бр.; 4.3. Агрегат-1бр.; 4.4. Заваръчен апарат/електрожен-1бр.; 4.5. Ударно-пробивна машина/бормашина/-1бр. 4.6. Ъглошлайф-1бр. 5. Да притежава собствена или наета работна ръка. Доказва се с декларация по образец №4, в която се посочва: образованието, професионалната квалификация и професионалния опит на участника и/или на ръководните му служители, включително на лицата, които отговарят за извършването на строителството. 5.1. Електроинженер с минимум 5 г. стаж по специалността или електротехник с минимум 7 г. стаж по специалността -1бр.; 5.2. Ел. монтьори-6бр. 6. Участникът следва да извърши оглед на място на обектите, предмет на поръчката. Доказва се с декларацията за извършен оглед на място-Образец №5 - същата се представя с подаване на офертата. 7. Декларация за съгласие с условията и клаузите заложени в проекта на договора - Образец №6.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

Критерий за възлагане: Икономически най – изгодна оферта. Комисията оценява постъпилите предложения в съответствие с предварително обявените условия, критерий и показатели за оценка. Коф. = К1 + К2 +К3 К1Размер на предложената цена Максимална тежест - 40 К2Срок/време за започване и възстановяване на осветленито Максимална тежест – 20 К3График за извършване на огледи и събиране на информация Максимална тежест - 40 К – Предложена цена Офертата на участниците се оценява по следната формула: К1 = най-ниска предложена цена х 40 цена на участника Където „най -ниска предложена цена” е най-ниската предложена стойност за поддръжка за целия период на изпълнение на поръчката измежду всички участници, а „цена на участника” е стойността за извършване на дейностите по поддръжка за целия период на изпълнение на поръчката, посочена в предложението. Забележка! В случай че участник е посочил цена за изпълнение, която надвишава осигуреният от възложителя финансов ресурс, то неговото предложение няма да бъде оценявано и ще бъде отстранен от участие във възлагането. К2 - Срок/време за реакция и възстановяване на осветлението, изчислява се по следната формула: К2 = К2.1. + К2.2. К2 включва два подпоказателя: 2.1.Срок/време за реакция за започване възстановяване на осветлението. максимален брой точки 10. К2.1 = (Срок минимум) х 10, (Срок участник) Забележка: Предложението на участниците трябва да бъде цяло число! Където „Срок минимум” е най – краткия предложен срок/време за реакция за започване възстановяване на осветлението, а „Срок участник” е предложения от оценявания участник срок/време за реакция за започване възстановяване на осветлението. Предложеният от участниците срок/време за реакция за започване възстановяване на осветлението не може да бъде по-дълъг от 45(четиридесет и пет) минути и по-кратък от 15 (петнадесет) минути. Посочване на срокът/времето от участниците трябва да бъде в цяло число. 2.2. Срок/време за възстановяване на осветлението. максимален брой точки 10. К2.2 = (Срок минимум) х 10, (Срок участник) Където „Срок минимум” е най – краткия предложен срок/време за възстановяване на осветлението, а „Срок участник” е предложения от оценявания участник срок/време за възстановяване на осветлението. Предложеният от участниците срок/време за възстановяване на осветлението не може да бъде по-дълъг от 12 (дванадесет) часа и по-кратък от 1 (един) час. Посочване на срокът/времето от участниците трябва да бъде в цяло число. Забележка! В случай че участник е предложил срокове за изпълнение различни от указаните, то неговото техническо предложение няма да се оценява и ще бъде отстранен от участие във възлагането. К3 -График за извършване на огледи и събиране на информация- максимален брой точки -40. Изготвяне на график за извършване на периодични огледи нощно време, събиране на информация за изгорели лампи и дефекти, възникнали при останалите елементи на техническата инфраструктура. Представеният график се оценява по следния начин: 1.Пълно съответствие на графика предложен от участника с изградената на територията на община Благоевград мрежа на улично осветление, брой на осветителните тела и останалите елементи на техническата инфраструктура и тяхното разположение на територията на общината – мах. брой точки-40. 2.Частично/непълно съответствие на графика предложен от участника с изградената на територията на община Благоевград мрежа на улично осветление, брой на осветителните тела и останалите елементи на техническата инфраструктура и тяхното разположение на територията на общината -брой точки-15. 3.Пълно несъответствие на графика предложен от участника с изградената на територията на община Благоевград мрежа на улично осветление, брой на осветителните тела и останалите елементи на техническата инфраструктура и тяхното разположение на територията на общината –участникът не получава точки по този показател.

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

19/02/2015 17:30

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Допълнителна информация! Допълнителна информация, както и документи, могат да бъдат получени на посочения адрес www.blgmun.com- профил на купувача на интернет страницата на Община Благоевград. Публичната покана както и образците на документи са публикувани на адрес www.blgmun.com- профил на купувача. При изготвяне на офертата всеки участник следва да се придържа точно към обявените изисквания. Всеки един участник има право да представи само една оферта. Към офертата е необходимо да бъдат приложени и всички изискуеми от Възложителя документи. Офертите се получават на адрес: гр. Благоевград, пл. „Георги Измирлиев“ №1, сградата на Община Благоевград-деловодство, в срок до 17:30 ч. на 19.02.2015 г. Офертите ще бъдат отворени на 20.02.2015 г. от 11:00 часа, Зала №101 в сградата на Общинска администрация - гр. Благоевград. Приложение: 1. Образец на АОП за публична покана. 2. Образци на документи-Предложение за изпълнение на поръчката. 3. Проект на договор за услуга. 4. Указания и изисквания към участниците за подготовка на офертата, реда и условията за възлагане на поръчка с Техническо задание.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

19/02/2015