ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
"Доставка на четци за лични документи във връзка с въвеждане на система за регистрация на събития по хоспитализация и дехоспитализация на пациенти за нуждите на УМБАЛ „Свети Георги” ЕАД"
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
35126000
Описание:
Баркод четци
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Съгласно Техническата спецификация - Приложение №1 от документация - публикувана в профила на купувача на интернет адрес: http://unihosp.prozop.com/?q=page&idd=index&porachkaid=20150209jMYW2277954
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
УМБАЛ “Свети Георги ЕАД, гр. Пловдив, бул. "Пещерско шосе" №66, бул "Васил Апролов" №15а
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
1. Идентификационни данни за лицето, което прави предложението с прилагане на ЕИК или на копие от регистрационен документ за създаване на юридическо лице ведно с удостоверение за актуално състояние от съответния публичен регистър във формата на копие, заверено от участника с неговия подпис и печат.
2. Техническо предложение за изпълнение на поръчката съдържащо:
2.1. Срок за доставка– не повече от 10 дни, от получаване на заявката.
2.2. Гаранционен срок – не по-малко от 12 месеца.
Участниците следва да предложат срок за отстраняване при възникнала повреда от техническо естество;
2.3. Приложена Декларация за безусловно съгласие за сключване на договор за обществена поръчка при условията на проекта на договор.
2.4. Посочване на производител, марка и модел на предлаганите четци за лични документи, придружени с инструкции за употреба на български език, включително волеизявление, че се предлагат фабрично нови четци;
2.5. Техническа спецификация (описание) на четците, съответстващи на описанието и обема, зададени от възложителя.
2.6. Изисквани сертификати за качество:
• ISO 9001:2008
• ISO 27001:2005
2.7. Гаранционно обслужване:
• Минимум дванадесет месеца безплатен гаранционен срок;
• Реакция при проблем от техническо естество ;
3. Ценово предложение съдържащо:
3.1. Предложена единична цена за устройство с включена доставка.
3.2 Плащането се извършва по банков път, въз основа на издадена фактура, не по-рано от 30 дни, като авансово заплащане не се допуска.
4. Доставките на четците се изпълняват в срок не по-голям от 10 (десет) дни от получаване на от получаване на заявката.
5. Разходите свързани с правилното функциониране на апаратурата и техническата й изправност, като сервизна поддръжка, профлактика, ремонти и доставка на необходимите за работа на техниката консумативи са за сметка на участника, който е длъжен да ги осигурява за целия гаранционен срок.
6. Срок на валидност на офертата – не по малък от 30 календарни дни, считано от крайната дата за подаване на офертите.
7. Стойността на поръчката не може да надхвърля 66 000 лв. без ДДС.
8. Декларация за съгласие с проект на договор.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Неразделна част от настоящата публичната покана са Приложение № 1 Техническа спецификация, Приложение № 2 Проект на договор, които са достъпни на Профила на купувача http://unihosp.prozop.com/?q=page&idd=index&porachkaid=20150209jMYW2277954.
Датата, часът и мястото на отваряне на офертите са: на 23.02.2015г. от 08:00 часа в административната сграда на УМБАЛ „Свети Георги” ЕАД – Пловдив, бул. „Пещерско шосе” №66.
Отварянето на офертите ще се извърши при условията по чл.68, ал.3 от ЗОП.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: