Версия за печат

BG-Раднево

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

"Мини Марица - изток" ЕАД, ул. "Георги Димитров" №13, За: Виолета Тотева – експерт търговия / Динко Бинев – инвеститорски контрол, отдел «Инвестиции», България 6260, Раднево, Тел.: 0417 83305/3023/; 0417 83305/3369/, E-mail: v_toteva@marica-iztok.com, Факс: 0417 83363

Място/места за контакт: отдел „Търговски”, отдел „Инвестиции”

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.marica-iztok.com.

Адрес на профила на купувача: http://www.marica-iztok.com/bg/public_kof.php.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Строителство

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

„Изпълнение на СМР на обект: „Тръбни водостоци по трасето на ГЛТ 1202, ВГЛТ 2002, ГЛТ 1203 и ВГЛТ 2003 в рудник „Трояново-1“ по II насипищен хоризонт на рудник „Трояново-север ”– реф.№ 013/2015г. - ПП

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

45240000

Описание:

Строителни и монтажни работи на хидротехнически съоръжения


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

съглсно количествената сметка и работния проект

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

246995 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

в рудник "Трояново-1" по II насипищен хоризонт на рудник „Трояново-север ”

NUTS:

BG344

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1. Срок за изпълнение на поръчката – до 6 календарни месеца след подписване на Протокол обр. 2 за отриване на строителната площадка и определяне на строителна линия и ниво. Датата, на която изтича времетраенето на строителството е датата на съставяне Констативен акт за установяване годността за приемане на изпълнените работи. 2. Начин на фактуриране и плащане: Разплащането ще се извършва по банков път,както следва: а) междинно плащане – 90% от извършените и отчетени СМР през един календарен месец, до 30 дни, считано от датата на издаване на фактура от Изпълнителя, на основание подписан двустранен протокол между упълномощени представители на Възложителя и Изпълнителя за извършените СМР през отчетния месец. Двустранните протоколи за отчитане на извършените видове СМР се представят за фактуриране и разплащане, като приложение на „Сметка-опис” (по образец на Възложителя) и се представят в минимум три еднообразни екземпляра. б) окончателно плащане – 10% - до 30 кал. дни, считано от датата на Констативен акт за установяване годността за приемане на извършените дейности. 3. Други изисквания: Гаранционен срок на изпълнените работи: не по-малко от 10 години. 4. Преди подписване на договора, Изпълнителят да бъде вписан в вписан в Централния професионален регистър на строителя за обекти ІV група, ІI – ра категория, съгласно чл.137, ал.1, т.2, буква ”к” от ЗУТ. Доказва се с декларация или удостоверение, ако участникът вече е вписан в ЦПРС. 5. Преди подписване на договора, Участникът определен за Изпълнител представя гаранция за изпълнение на договора в размер на 3% от неговата стойност. Когато гаранцията е парична сума същата се внася по банкова сметка в: „Първа Инвестиционна Банка” АД, IBAN: BG10 FINV 9150 10BG N05J 05, BIC: FINV BGSF. Когато гаранцията е банкова гаранция – по образец на Възложителя. 6. Не се позволява в офертата на участника да се представя повече от един вариант за изпълнение на поръчката. 7. При сключване на договор, определеният изпълнител представя копие на валидна застрахователна полица, съгласно чл.171 от ЗУТ. 8. При сключване на договор определеният изпълнител представя документи, издадени от компетентен орган, за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1 от ЗОП (свидетелство за съдимост-оригинал или нотариално заверено копие) и декларации за липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.5 от ЗОП. При наличие на някое от обстоятелствата, Възложителят не сключва договор. 9. За запознаване с реалните условия на експлоатация на обекта на терен, Възложителят организира оглед. Огледът ще се извърши на 19.02.2015 г. Представители на участниците трябва да се явят в 10.00 часа пред входа на Административната сграда на рудник "Трояново-1", с. Трояново. В двудневен срок до началото на огледа желаещите да участват в него следва да заявят това си желание писмено, на факс: 0417/82549, на вниманието на инж. Георги Кисьов - Ръководител ПТО на р-к "Трояново-1". В заявката за оглед, участниците да посочат броя на представителите им, които ще участват в огледа.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

25/02/2015 15:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Офертата е по образец на Възложителя. В срок до 3 календарни дни преди изтичане на срока за получаване на оферти, участниците могат да изискват от възложителя писмено разяснения по публичната покана и приложенията към нея. Въпросите следва да бъдат изпратени на факс: 0417 / 8 33 63. Писмените разяснения ще бъдат публикувани в профила на купувача. С публичното предоставяне на информацията се счита, че всички заинтересовани кандидати и участници са уведомени. Резултатите от работата на длъжностните лица ще бъдат публикувани в профила на купувача. Адрес за подаване на оферта: град Раднево 6260, ул. „Георги Димитров” №13, „Мини Марица-изток” ЕАД, Регистратура на отдел "Търговски", ет.6, стая 609. Източник на финансиране: собствени средства. Офертата трябва да бъде представена в запечатан, непрозрачен плик, на който да е обозначен адреса на подателя и предмета на поръчката.Отварянето на офертите ще се извърши публично на 26.02.2015 г. от 13:00 часа в заседателната зала на Възложителя /административна сграда, партер/. На отварянето могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

20/02/2015