Версия за печат

BG-София

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

УМБАЛ "Света Екатерина" ЕАД, бул. "Пенчо Славейков" 52А, За: Юлия Добрева, България 1431, София, Тел.: 02 9159454, E-mail: jdobreva@uhsek.com, Факс: 02 9159443

Място/места за контакт: Отдел "Пазарни проучвания и доставки"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.uhsek.com.

Адрес на профила на купувача: http://www.uhsek.com/puborders.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

„Избор на изпълнител за предоставяне на финансови услуги – срочни депозити (всички видове , които банката предлага) на свободни парични средства и условия по управление на разплащателни сметки на УМБАЛ “Света Екатерина” ЕАД”, съгласно Постановление №127 на Министерския съвет от 27 май 2013 г. за допълнение на Правилника за реда за упражняване правата на държавата в търговските дружества с държавно участие в капитала, приет с Постановление №112 на Министерския съвет от 2003 г.“.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

66170000

Описание:

Финансови консултантски услуги, финансови транзакции и услуги на клирингови къщи


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Прогнозната стойност на свободните парични средства, които Възложителя предоставя на един Изпълнител ще бъде до 3 000 000 ,00 (три милиона) лева.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

1000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Място на изпълнение: централен офис и клонове на банката, определена за Изпълнител на услугите.

NUTS:

BG411

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

В процедурата могат да участват само банки по смисъла на Закона за кредитните институции /ЗКИ/, които:1. притежават пълен лиценз за извършване на банкова дейност;2. имат сключен договор с Министерство на финансите за обслужване на плащания в СЕБРА ;3. имат възможност да предоставят до 3-то число на следващия месец информация за начислените лихви по сметката на титуляра ;4. имат възможност да предоставят след всяка транзакция информация за салдата по сметките на титуляра, в рамките на работния ден, в който са извършени транзакциите ;5. финансовата институция следва да представи доказателства за възможността си да изпълнява редовно и без забава всекидневните си задължения /доказателства за ликвидността си/; 6. финансовата институция следва да представи доказателства за своята капиталова адекватност.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

Методиката и критериите за оценка са съобразени с Постановление №127 на Министерския съвет от 27 май 2013 г. за допълнение на Правилника за реда за упражняване правата на държавата в търговските дружества с държавно участие в капитала, приет с Постановление №112 на Министерския съвет от 2003 г., като оценката на лицата, които правят предложенията се извършва по неколичествени и количествени показатели.Критерии за оценка на офертите и начин на определяне на тежестта им в комплексната оценка на офертите: максимален брой точки за един участник – 100 точки, като посоченият брой точки към отделните критерии отразява техните максимални стойности; Кнеколичествени – присъжда се тегло от 40% от общата оценка Кколичествени – присъжда се тегло от 60% от общата оценка К = Кнеколичествени + Кколичествени – комплексна оценка на офертата /сбор от комплексните оценки на всеки един от критериите, изчислени по начин,публикуван подробно на сайта на УМБАЛ "Света Екатерина" ЕАД - www.uhsek.com

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

24/02/2015 16:30

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

1.Минималните изисквания към участниците,изискваните от тях документи и образците на документи са публикувани на посочения в поканата адрес на профила на купувача: http://www.uhsek.com/puborders.2.Други изисквания: 2.1.Лицето, което прави предложението следва да подаде оферта за всички описани в обекта на поръчката платежни и свързани услуги;2.2.Възложителят ще сключи писмен договор за изпълнение на предмета на поръчката с участниците класирани на първите пет места, съгласно предложените от тях условия и стойности;2.3.Договорът за обществена поръчка се сключва с лицето, определено за изпълнител, което при подписване :2.3.1. Изпълни задължението по чл. 47, ал. 10 от ЗОП, като представи документите от съответните компетентни органи за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т.1 от ЗОП 2.3.2.Представи декларация за липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал.5 от ЗОП.3.Офертата трябва да съдържа най-малко следното:3.1.Данни за юридическото лице.3.2.Документи удостоверяващи финансовото,икономическо състояние и техническите възможности на у-ка.3.3.Предложение с Приложение №1 към него; 3.4.Срок за изпълнение на услугите - съгласно изискванията на Възложителя.4.Офертата трябва да бъде представена в запечатан непрозрачен плик, в който се поставят изискваните от Възложителя документи, отнасящи се до критериите за подбор на участниците, съгласно публична покана, а именно:4.1.1. Оферта, изготвена в съответствие с образеца от публичната покана (Образец-А и Приложение 1 към нея).4.1.2. Данни за юридическото лице.4.1.3.Документи и информация за доказване на изискванията по т. IV от публичната покана.4.1.4. Документи и информация за доказване на изискванията по т. VI от публичната покана.4.4.Срок на валидност на офертата - 30 дни от датата на подаване.5.Място и срок за получаване на офертата:5.1. Място за получаване на офертата: гр, София, бул. „Пенчо Славейков" №52 А в деловодството на болницата, ет. 4. 5.2.Срок за получаване на офертата:10 работни дни и започва да тече от деня, който следва деня на публикуването на поканата в профила на купувача.6. Срок за валидност на поканата-10 работни дни, считано от деня, следващ деня на публикуването на поканата в профила на купувача.7.Място и дата на отваряне на офертите: 25.02.2015 г., 10,00 ч. Място: Зала №1, партерен етаж на болницата.Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват у-ците в п-рата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

24/02/2015