Версия за печат

BG-Русе

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Община Русе, пл. "Свобода", 6, За: Франческа Хладова - Георгиева - гл. експерт в отдел ТНО, тел. 082 881 719; Моника Петрова - младши експерт, отдел "Обществени поръчки", тел.: 082 881 710, България 7000, Русе, Тел.: 082 881710, E-mail: mayor@ruse-bg.eu, Факс: 082 506649

Място/места за контакт: Община Русе

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.ruse-bg.eu.

Адрес на профила на купувача: http://www.ruse-bg.eu/bg/zop/516/index.html.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

„Изработка, монтаж/демонтаж на 10 бр. еднотипни сглобяеми павилиона за търговска дейност“

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

45223800

Описание:

Монтажни работи на сглобяеми елементи (панели)


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Прогнозната стойност на поръчката е 56 000 лв.с ДДС. Предмет на поръчката е „Изработка, монтаж/демонтаж на 10 бр. еднотипни сглобяеми павилиона за търговска дейност“, който включва следните дейности и изисквания към павилионите: Изработване и монтаж на 10 бр. еднотипни сглобяеми павилиона, предназначени за търговска дейност, съгласно проект по части архитектурна и СК. Павилионите да са изработени от метална носеща конструкция, с размери - 2.0 м ширина, 2.0 м дължина, 2.25 м. височина. ПВЦ обшивка от термопанели с 0.4 м дебелина и дървен под. Изграден едноскатен покрив, с външно отводняване. Оборудвани с: врата с брава, шилцове и секретен патрон; прозорец и подпроречен перваз; открита вътрешна силова и осветителна инсталация (осветително тяло, ключ обикновен и контакт Шуко, апартаментно табло с електромер). Павилионите имат характер на преместваеми обекти и ще се монтират на определено от Възложителя място, съгласно одобрена схема на преместваеми обекти. Следва да са изработени така, че да позволяват многократен монтаж и демонтаж. Павилионите се доставят готово изработени и на място се осъществява първоначален монтаж и демонтаж. Поръчката включва и обучение на обслужващ персонал на Възложителя за демонтаж и повторен монтаж на павилионите, при организиране на следващ временен базар. Сключилият договор за изпълнение представя на Възложителя писмена инструкция за монтаж и демонтаж.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

56000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Община Русе

NUTS:

BG323

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Изисквания към участниците: Участниците трябва да имат опит в изпълнението на сходни услуги през последните три години, считано от срока за подаване на оферти. Забележка: Сходни - изработване (и/или доставка) и монтаж на поне два сглобяеми павилиона за търговска дейност. Доказва се чрез представяне на списък на извършените доставки или услуги през последните три години (2012, 2013 и 2014 г.), доказващи придобиване на опит в областта на предмета на поръчката или сходен такъв. За доказване на изискването по предходната точка, участникът представя: списък на доставките или услугите, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните 3 години, считано от крайния срок за подаване на офертите, с посочени: обект (предмет); възложител (получател); в качеството на изпълнител, участник в обединение или подизпълнител; стойност; дата на получаване на доставката или услугата; доказателства за изпълнение. Списъкът на договорите се попълва по приложен образец. доказателства за извършените обекти, представени под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информацията за извършената услуга по списъка.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

1.Предложена Цена (ПЦ) – максимален брой точки - 50 т. 2.Срок на изпълнение (СИ) - срок за изработка и монтаж в работни дни- максимален брой точки - 50 точки. Забележка: Участниците да предложат срок за изпълнение до 20 работни дни.

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

19/02/2015 17:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Допълнителна информация и документи, свързани с поръчката могат да бъдат получени на посочения адрес на възложителя, както и друго: 1. Заплащането ще се извърши на два етапа: авансово - до 30% от договорената цена на база данъчна фактура; /проформафактура/ окончателно - след представяне на: Приемо-предавателен протокол, подписан от Изпълнителя и представители на Възложителя; Декларация за съответствие на изделието; Сертификати за вложените материали; Данъчна фактура. В Приемо-предавателния протокол да е отразено, че е извършен монтаж/демонтаж и че е представена Инструкция за монтаж и демонтаж на изделието и че е проведен инструктаж на персонала. 2.Участниците да представят обобщена цена за цялата поръчка, с включен ДДС, придружена от остойностена количествена сметка. Към количествено-стойностната сметка може да се добавят и други работи, които евентуално Възложителят е пропуснал. В предложената цена да се включат и всички съпътстващи операции, които технологично са необходими за окончателното завършване на изделието и монтажа му. В случай, че в единичната цена (за брой изделие) не са включени цените на съпътстващите операции и монтаж/демонтаж на изделието, същите ще са за сметка на Изпълнителя. 3. Да се спазват инвестиционните проекти. Изискванията за предвидените материали са описани в инвестиционните проекти, които са публикувани в официалния сайт на Възложителя в раздел Профил на купувача. Минимално съдържание на офертата: 1. Списък на приложените документи; 2. Данни за лицето, което прави предложението - посочване на ЕИК, управляващо лице, координати за връзка, телефон, факс, адрес; 3. Образец на оферта, публикуван на интернет адреса на Възложителя; 4. Техническо предложение за изпълнение обекта на обществената поръчка, публикувано на интернет адреса на Възложителя; 5. Ценово предложение /ценовото предложение на участника не трябва да надхвърля прогнозната стойност с ДДС, посочена в настоящата покана, заедно с остойностена количествена сметка. 6. Декларация за срок на валидност на офертата/участникът следва да посочи срок на валидност на офертата, който трябва да е не по-малко от 90 /деветдесет/ календарни дни от датата, определена за краен срок за получаване на оферти. Офертата се депозира на гише "Обществени поръчки" в “Център за информационно и административно обслужване”, в сградата на Община Русе на адрес град Русе, пл.Свобода № 6. Образците към настоящата покана са на разположение на участниците на адреса на Профила на купувача. Съдържанието на офертата се представя в запечатан непрозрачен плик, върху, който се посочва: наименованието на участника, адрес за кореспонденция, телефон, факс, е-mail и описание на поръчката по раздел ІІ от настоящата публична покана. Офертата и всички документи, които са част от нея, следва да бъдат представени в оригинал или да са заверени, когато са ксерокопия, с гриф „вярно с оригинала”, печат и подпис на лицето, представляващо участника. Документите и данните в офертата се подписват само от лица с представителни функции, назовани в регистрацията или удостоверението за актуално състояние и/или упълномощени за това лица, за което следва да се приложи нотариално заверено пълномощно за изпълнение на такива функции. Отваренето и оценката на офертите ще се проведе на публично заседание на 20.02.2015 г. в 14:00 ч. в сградата на Община Русе с адрес пл. Свобода 6, ет.3, Заседателна зала.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

19/02/2015