Версия за печат

BG-Ямбол

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

"Водоснабдяване и канализация" ЕООД, ул. "Д-р Петър Брънеков" № 20, За: Василка Стоянова, Република България 8600, Ямбол, Тел.: 046 661932, E-mail: vik_yambol@abv.bg, Факс: 046 661938

Място/места за контакт: Централно управление на "ВиК" ЕООД гр. Ямбол

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.vik-yambol.com.

Адрес на профила на купувача: http://www.vi-soft.net/vik_yambol/ZopView.aspx?Dosie=39.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Извършване на услуги по ремонт, вкл. доставка и монтаж на необходимите части, принадлежности и консумативи за служебните автомобили на “ВиК” ЕООД гр. Ямбол, съгласно приложена Техническа спецификация. Ремонтът включва отстраняването на възникнали повреди от всякакъв характер, като вложените за това труд, резервни части, принадлежности и консумативи са за сметка на Възложителя. Ремонтните работи се извършват в срок не по-дълъг от 7 (седем) работни дни от деня, в който Възложителят е предоставил автомобилите в сервизната база. При необходимост от доставка на резервни части от чужбина за извършване на ремонт, срокът се удължава със срока за доставката им, но не повече от 20 дни. Външнотърговската доставка се доказва от Изпълнителя с представяне на заявка за доставка и проформа фактура. Изборът на резервни части, принадлежности и консумативи става след съгласуване на цената и техническите им параметри с Възложителя, като това не освобождава Изпълнителя от отговорност за качеството им. За всеки от извършените ремонти се дава гаранционен срок, не по-малък от 6 (шест) месеца. Изпълнителят поема и гаранцията на вложените резервни части, принадлежности и консумативи, като гаранционният им срок е определен от съответния производител. При повторна повреда от същия характер или на същия възел, възникнала в гаранционния срок, Изпълнителят се задължава да отстрани същата за своя сметка, освен ако неизправността не е по вина на Възложителя. За всеки от извършените ремонти се съставя двустранно подписан приемо-предавателен протокол, съдържащ описание на ремонта, наименованието/ята на операцията/операциите, която/които са извършени (съгласно Техническата спецификация) или вложените при извършването на други ремонтни дейности човеко-часове, и вида и количеството на вложените резервни части, принадлежности и консумативи. При извършване на ремонт Възложителят е длъжен да предостави автомобилите в определения от Изпълнителя автосервиз. Срокът на действие на договора е 12 (дванадесет) месеца, считано от датата на сключването му. Цената е твърда и непроменяема през целия срок на действие на договора. При сключване на договор определеният за изпълнител представя документи, издадени от компетентен орган, за удостоверяване липсата на обстоятелства по чл. 47, ал. 1, т. 1 от ЗОП, освен когато законодателството на държавата, в която е установен, предвижда включването на някое от тези обстоятелства в публичен регистър или предоставянето им служебно на възложителя и декларация за липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 5 от ЗОП.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

50110000

Описание:

Услуги по техническо обслужване и ремонт на автомобили и мотоциклети и свързаното с тях оборудване


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

При необходимост - по поръчка от Възложителя

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

65000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Сервизна база на Изпълнителя

NUTS:

BG343

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Участниците да разполагат със собствена или наета сервизна база на територията на град Ямбол. Участниците да разполагат с необходимото техническо оборудване, инструменти, измервателни уреди и инвентар за изпълнение на обществена поръчка. Доставяните резервни части, принадлежности и консумативи, необходими за извършването на ремонта трябва да са оригинални, да отговарят на нормативно приетите изисквания за качество в Република България и да притежават документи, удостоверяващи тяхното съответствие, произход и качество. Участниците посочват във финансовото предложение цени без включен ДДС, за извършване на ремонт в лева за операция - за посочените операции в Техническата спецификация. Участниците посочват стойност в лева за 1 човеко-час, в която да са включени всички разходи и начисления, необходими за осъществяване на услуги извън посочените операции в Техническата спецификация. Вложеният при извършването на ремонта труд (за извършване на дейности, извън посочените операции в Техническата спецификация) се определя като произведение от вложения труд в мерната единица “човекочас” и оферираната часова ставка в лв./чч. В тези случаи се калкулира реално употребеното време на вложения труд за изпълнението на конкретната дейност в човекочасове. Начин и срок на плащане – по банкова сметка на Изпълнителя в срок не по – малък от 60 (шестдесет) дни от датата на издаване на фактурата.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

Ценово предложение - с относителна тежест в КО 45% и максимално възможен брой точки 45; Часова ставка - с относително тегло в КО 45% и максимално възможен брой точки 45; Търговска надценка - с относително тегло в КО 10% и максимално възможен брой точки 10.

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

20/02/2015 17:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Всички предложения се представят на български език, без зачерквания и поправки. Документ, чийто оригинал е на чужд език, се представя и в официален превод на български език. Всички представени документи следва да бъдат подписани и подпечатани от участника, а всички страници трябва да бъдат номерирани. Всички представени документи, които не са оригинални следва да бъдат подписани, подпечатани и заверени с “Вярно с оригинала”, а в случаите когато участникът представя документ, чийто оригинал не притежава, същият следва да бъде заверен с “Вярно с копието, притежавано от ………..” Офертата трябва да съдържа: 1)Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан и подпечатан от участника; 2) Заявление за участие /Оферта/ - представяне на участника, – попълнен и подписан образец (Приложение № 1), с посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на обществената поръчка; 3) Декларация от участника, че разполага със сервизна база/и, на територията на град Ямбол за изпълнение на поръчката, като се посочи адрес/и на базата/те и телефон/и за контакт. Към декларацията се прилагат заверени копия на документи, удостоверяващи декларираните обстоятелства (напр. копие/я от нотариалния акт за собственост на базата, разрешение за ползване или друг документ, от който да е видно, че участникът има на разположение посочения ресурс); 4) Декларация, съдържаща списък на техническото оборудване, с което разполага участника за изпълнението на обществената поръчка; 5) Техническо предложение -по образец; 6) Ценово предложение - по образец. Отварянето на офертите ще се извърши на 23.02.2015г. в 10:00 часа в конферентната зала № 2 на централното управление на "ВиК" ЕООД - Ямбол, ул. "Д-р Петър Брънеков" № 20. Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

20/02/2015