ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
„Изработка, доставка и монтаж на мебели за учебни зали и кабинети в Медицински университет „Проф.д-р Параскев Стоянов“-Варна”
Предметът на обществената поръчка е избор на изпълнител за изработка, доставка и монтаж на мебели за учебни зали и кабинети в МУ-Варна съгласно приложена спецификация /Приложение № 2/. Поръчката включва изработка, доставка и монтаж на учебни маси, компютърни маси, бюра, секции/шкафове и други.
Възложителят ще използва бюджетни средства и собствени приходи за извършване на дължимите плащания по сключения договор.
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
39151000, 39120000
Описание:
Различни видове мебелировка
Маси, шкафове, бюра и библиотеки
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Прогнозно количество: 284 броя от 74 вида мебели.
Количеството на стоките се определя от Възложителя в зависимост от конкретните потребности и финансовата обезпеченост. Посочените количества в конкурсната документация са прогнозни и ще служат при оценяване на офертите. Възложителят си запазва правото да увеличи или намали посочените количества на стоките съобразно нуждите си, но не-повече от максимално допустимата стойност на договора. Възложителят си запазва правото при възникнала необходимост и при наличие на финансов ресурс да заяви допълнителни количества от посочените мебели, както и да изисква изработката, доставката и монтажа на други мебели, извън посочените в спецификацията, като стойността на тези мебели се определя на база оферирани в ценовата оферта на участника цени на материали и елементи на ценообразуване. Възложителят индивидуализира допълнителните мебели според конкретната необходимост и финансова обезпеченост, като изпълнителят за своя сметка извършва проектиране и представяне на мебелите със специализирана програма – триизмерно и с коригиране на необходимите детайли.
Посочената максимално допустима стойност на договора е без ДДС.
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
При изпълнение на поръчката участникът да спазва техническите условия от процедурата и действащите национални “или еквивалентни” стандарти за качество.
Да бъдат спазени техническите спецификации и изисквания на възложителя.
За изработката, доставката и монтажа на учебни маси, компютърни маси и бюра, секции/шкафове и други посочени в спецификацията /Приложение № 2/, участникът следва да оферира единична цена без ДДС на 1 брой от съответния артикул и обща стойност съгласно приложената Количествено-стойностна сметка.
Срок за изпълнение на поръчката – не по-дълъг от 30 /тридесет/ календарни дни от получаване на заявката от възложителя.
Срок на договора – 1 година, считано от датата на подписването му, или до изчерпване на максимално допустимата стойност на договора.
Гаранционен срок – не по-малък от 2 години.
Изисквания към участниците:
В процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да участват като участници български или чуждестранни физически или юридически лица, включително техни обединения.
Изисквания за технически възможности на участника:
Участникът следва да представи посочените в раздел ІV от приложение № 1 документи, удостоверяващи техническите възможности и квалификация за изпълнение предмета на поръчката, съобразно заложените от възложителя минимални изисквания.
Възлагането на работи на подизпълнители е допустимо само ако участникът приеме, че отговаря за действията, бездействията и работата на посочените подизпълнители като за свои действия, бездействия и работа.
Участникът представя гаранция за участие в процедурата, а определеният изпълнител представя гаранция за изпълнение при подписване на договора. Размера и вида на гаранциите, както и условията за задържането и освобождаването им са посочени в приложение № 1.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
Икономически най-изгодна оферта
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
МЕТОДИКА ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ ПРИ КРИТЕРИЙ – ИКОНОМИЧЕСКИ НАЙ-ИЗГОДНА ОФЕРТА
В процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет “Изработка, доставка и монтаж на мебели за учебни зали и кабинети в Медицински университет „Проф.д-р Параскев Стоянов“-Варна“, Възложителят е посочил критерий за оценка на офертите “Икономически най-изгодна оферта”. Настоящата методика представлява съвкупност от правила, които имат за цел да се определи начинът, по който ще се извърши класиране на офертите и ще се определи изпълнителят на поръчка. Класирането на офертите се извършва по комплексна оценка, изчислена на база посочените по-долу показатели за оценка.
Класирането на офертите се извършва по низходящ ред на получената комплексна оценка, като на първо място се класира офертата с най-висока оценка. След като извърши предварителната проверка за комплектоваността на подадените оферти комисията пристъпва към подробно оценяване на офертите, като разглежда критерия, показателите и методиката за оценка. До оценка и класиране не се допускат Участници, чиито технически предложения не отговарят на минималните изисквания на Възложителя.
Комплексната оценка се формира на база следните показатели:
Наименование на показател - П Кратко обозначение на показателя Относително тегло Максимално възможен брой точки
1. Предлагана цена по количествено-стойностна сметка - П1 П1 40% 100 точки
2. Елементи на ценообразуване - П2 П2 15% 100 точки
3. Tранспортни разходи - П3 П3 5% 100 точки
4. Техническо предложение - П4 П4 40% 100 точки
В колона № 1 са посочени определените показатели с техните обозначения; в колона № 2 са дадени кратките (символни) обозначения на точките, които ще получи дадена оферта по конкретен показател; в колона № 3 са посочени относителните тегла на всеки показател, като процент от комплексната оценка; в колона № 4 са посочени максимално възможният брой точки (еднакъв за всички показатели).
Формулата, по която се изчислява комплексната оценка за всеки Участник е, както следва: КО = П1+П2+П3+П4. Максималният брой точки, които Участникът може да получи е 100 точки.
I. Оценка по показател „Предлагана цена пo количествено-стойностна сметка“. Максимално възможен брой точки - 100 точки и относително тегло в комплексната оценка – 40%.
Оценява се по следната формула:
Най-ниска цена по КСС
П1 = (ТП1 х ------------------------------------------------------) х 40% ,
Предложена цена по КСС на оценяван Участник
където:
„Т П1“ е максимално възможният брой точки за показателя П1;
”40%” е относителното на показателя П1 в комплексната оценка.
ІІ. Оценка по показател „Елементи на ценообразуване“. Максимално възможен брой точки за показателя - 100 точки и относително тегло в комплексната оценка – 15%.
Оценява се по следната формула:П2 = (П2А + П2Б+ П2В + П2Г+ П2Д.) х 15% , където:„ 15%“ е относителното тегло на показателя П2 в комплексната оценка;
Точките на всеки един от елементите (от А до Д) на показателя П2. се изчислява по формулата:
Най-ниска стойност за Елемент
П2А...Д = Т ЕЛ. х ----------------------------------------------------- , където:
Елемент на оценяван Участник,
„Т ЕЛ.“ е максимално възможният брой точки за съответния елемент.
III. Оценка по показател “Транспортни разходи“. Максимално възможен брой точки за показателя - 100 точки и относително тегло в комплексната оценка – 5%.
Оценява се по следната формула:
Най-ниска цена за показателя
П3 = (ТП3 х -------------------------------------------------) х 5%, където:
Предложена цена на оценявания Участника
„Т П3“ е максимално възможният брой точки за показателя П3,
„5%“ е относителното тегло на показателя П3 в комплексната оценка.
ІV. Оценка по показател „Техническо предложение“ – П4. Максимален брой точки - 100 точки и относително тегло в комплексната оценка – 40%. Оценява се по формулата:П4 = П4.1. + П4.2., където:...
Продължава в допълнителна информация.
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Когато офертата на участник съдържа предложение с числово изражение, което подлежи на оценяване и е с повече от 20 на сто по-благоприятно от средната стойност на останалите участници по същия показател за оценка, комисията може да изиска от него, в определен срок, подробна писмена обосновка за начина на неговото образуване. Когато участникът не представи обосновката в определения срок или комисията прецени, че посочените обстоятелства не са обективни, офертата на участника не се допуска до оценка и класиране.
Поканата, описанието, спецификацията,образец на оферта, образец на ценовата оферта, образци на декларации и проекто-договора са публикувани на посочения в раздел І "адрес на профила на купувача". Офертите се подават от участника или негов представител в запечатан, непрозрачен плик, надписан с предмета на поръчката, име, адрес и телефон на участника на адрес: гр. Варна, ул.”Марин Дринов” №55, ет.4, стая № 427 до 17:00 часа на 17.02.2015 год. Оферта представена след изтичане на крайния срок или в плик с нарушена цялост, не се приема от Възложителя и се връща на участника, като това обстоятелство се отбелязва в регистъра. Офертите ще бъдат отворени на 18.02.2015г. от 10:00 часа в сграда Ректорат на МУ-Варна, адрес: гр. Варна, ул.”Марин Дринов” №55. Отварянето на офертите се извършва при условията на чл.68, ал. 3 от ЗОП.
Продължение на Методика за оценка:"...П4.1. Оценка по подпоказател „Технология и организация на проектиране, изработка, монтаж“. Максимално възможен брой точки - 65 точки и относително тегло в комплексната оценка – 26%;
П4.2. Оценка по подпоказател „Изготвен проект „Учебна зала“ и използвани материали по изпълнението му“. Максимално възможен брой точки - 35 точки и относително тегло в комплексната оценка – 14%.
Подпоказател П4.1. „Технология и организация на проектиране, изработка, монтаж“
По този подпоказател от Участника се изисква да опише последователно отделните технологични процеси, организацията на ресурсите и да идентифицира рисковете, свързани с изпълнение на договора и мерки за управлението им.
За да се даде възможност на Възложителя да анализира правилно информацията, от всеки участник поотделно се изисква да представи своите предложения, по следната структура:
1. Описание на технология/технологични процеси по проектиране, изработка и монтаж на мебели, гарантиращи тяхното качество. Изложението трябва да включва и всички конструктивните особености по изработка на изделията.
2. Организация на ресурсите. От Участника се изисква да изложи в съответствие с извършваните дейности разпределението и взаимосвързаността на хора и машини, включени в организационната му структура.
3. Идентифициране на рисковете, свързани с изпълнение на договора и мерки за предотврятяването им. Офертата на Участника трябва да съдържа описание на дефинираните рискове, които могат да окажат пряко и/или косвено влияние върху изпълнението на договора със съответстващи мерки за управлението им.
Точките по подпоказателя за всяка оферта се изчисляват, като сума от точките, с които е оценен Участника в зависимост от съответствието на неговото предложение съобразно посоченото в таблицата:..." Поради заложеният ограничен брой символи в настоящия образец, непозволяващ поместването на пълния текст на методиката за оценка на офертите, същата е поместена в профила на купувача-Приложение №13 към поканата.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: