Версия за печат

BG-с. Хитрино

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

община Хитрино, ул. "Възраждане" № 45, За: Ахмед Ахмед - Зам. кмет на община Хитрино, РБългария 9780, с. Хитрино, Тел.: 05341 2250, E-mail: kmet@hitirno.org, Факс: 05341 2120

Място/места за контакт: община Хитрино

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.hitrino.org.

Адрес на профила на купувача: http://hitrino.org/bg/obshtestveni_pory4ki.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Избор на изпълнител за „Упражняване на инвеститорски контрол по време на изграждането на обектите: 1. „Поддържане, текущ ремонт, ремонтно-възстановителни работи, строителство, основен ремонт, реконструкция, рехабилитация на общинската пътна и улична мрежа, пътни съоръжения, за нуждите на община Хитрино“; 2. „Рекултивация на общински депа с. Сливак и с. Тимарево“; 3. „Инженеринг благоустрояване на закрит пазар с. Хитрино“; 4. „Изграждане, реконструкция и рехабилитация на общински пътища по проект „Строителство, реконструкция и рехабилитация на общински пътища на територията на община Хитрино“ с ИД № 27/321/01407 от 06.12.2013 год.; 5. „Подобряване на уличните настилки, по проект: „Подобряване на уличните настилки на населените места в община Хитрино” с ИД № 27/322/00975 от 06.12.2013 год.“

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

71300000, 71312000

Описание:

Инженерни услуги в строителството
Консултантски инженерни услуги в строителството


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Предметът на настоящата поръчка „Упражняване на инвеститорски контрол по време на изграждането на обектите: 1. „Поддържане, текущ ремонт, ремонтно-възстановителни работи, строителство, основен ремонт, реконструкция, рехабилитация на общинската пътна и улична мрежа, пътни съоръжения, за нуждите на община Хитрино“; 2. „Рекултивация на общински депа с. Сливак и с. Тимарево“; 3. „Инженеринг благоустрояване на закрит пазар с. Хитрино“; 4. „Изграждане, реконструкция и рехабилитация на общински пътища по проект „Строителство, реконструкция и рехабилитация на общински пътища на територията на община Хитрино“ с ИД № 27/321/01407 от 06.12.2013 год.; 5. „Подобряване на уличните настилки, по проект: „Подобряване на уличните настилки на населените места в община Хитрино” с ИД № 27/322/00975 от 06.12.2013 год.“ по време на изпълнението на строежите, до приемане и въвеждането им в експлоатация, съгласно действащото законодателство, изискванията на на възложителя – Община Хитрино, подробно описани в техническата спецификация.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

42917 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

на територията на община Хитрино

NUTS:

BG333

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Всяка оферта трябва да съдържа: Плик №1 „Документи за подбор”, в който са поставени следните документи:1. Списък на документите, съдържащи се в офертата; 2. Представяне на участника - Образец №1; 3. Посочване на ЕИК по чл. 23 от ЗТР, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът или у-кът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата. *Документите се представят за всяко физическо или юридическо лице включено в обединението. Когато участникът в процедура е чуждестранно юридическо лице или техни обединения, документът се представя в официален превод. 4. Д-ция по чл. 47, ал. 9 от ЗОП – попълва се Образец № 3; 5. Декларация за отсъствие на обстоятелства по чл.55, ал.7 от ЗОП, както и за липса на обстоятелства по чл.8, ал.8, т.2 от ЗОП - Образец №2; 6. Споразумение/договор за обединение (когато участникът е обединение, което не е юридическо лице), а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението – и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият – в оригинал с нотариална заверка –ако е приложимо;7. Д-я от членовете на обединението/консорциума – Образец № 4 – ако е приложимо; 8. Д-я Образец №5 по чл.56, ал.1, т.11 от ЗОП; 9. Д-тва за техн. възможности - Участниците трябва да имат опит в изпълнението на минимум 1 (една) услуга, която е еднаква или сходна с предмета на настоящата обществена поръчка, изпълнена през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата, посочена в публичната покана. Под сходни или еднакви услуги на предмета на настоящата поръчка се разбират услуги, свързани с упражняване на инвеститорски контрол и/или упражняване на строителен надзор. Доказва се със списък на услугите – образец № 6, които са еднакви или сходни с предмета на настоящата обществена поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, посочена в публичната покана, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга. Доказателството за извършената услуга се предоставя под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата.] 10. Декларация по чл. 56, ал.1, т.8 от ЗОП за използване/неизползване на подизпълнители и списък с имената им, с посочване на вида на работите, които ще извършват и дела на тяхното участие Образец №7; 11. Д-я от подизпълнител, че е съгласен да участва в процедурата като такъв Образец № 8 (ако е приложимо);12. Д-я от подизпълнител, за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал.1 и ал.5 от ЗОП – попълва се Образец № 9 (ако е приложимо);13. Д-я за приемане условията на проекта на договор - Образец № 10;14. Д-я, че Участника не е в нарушение на чл. 166, ал. 3 и ал. 4 от ЗУТ - свободен текст;Плик №2 „Предложение за изпълнение на поръчката”- Техническото предложение, изготвено по Образец № 11; Плик №3: „Предлагана цена”- Ценовата оферта изготвено по Образец № 12.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

МЕТОДИКА ЗА ОЦЕНКА: Офертите на участниците, които отговарят на изискванията на Възложителя, се оценяват по следния начин: Критерият за оценка на офертите е икономически най-изгодна оферта. 1. Комплексна оценка за „икономически най-изгодна оферта”. Комплексната оценка се изчислява по следната формула: Комплексна оценка (КО) = ОТ + ОЦ, Където „ОТ” е оценката по показател „Техническо предложение” „ОЦ” е оценката по показател „Предлагана цена” На първо място се класира участникът, получил най-много точки. Максималният брой точки, който може да получи участник, е 100 т. Относителна тежест на показателите за оценяване: ОТ = 60 точки, максимална стойност ОЦ = 40 точки, максимална стойност 2. Броят на точките за показатели „Техническо предложение” („ОТ”) и „Предлагана цена” („ОЦ”) се изчисляват по следната методика: Показател - „Техническо предложение” („ОТ”) Оценката по показател „Техническото предложение” на всяко едно от предложенията се изчислява по следната формула: ОТ = TN / TNmax x 60 , където: ТN – резултата от оценката на членовете на комисията за оценяваната оферта, а TNmax – максималната стойност сред получените оценки на всички оферти. Техническото предложение съдържа следните задължителни компонента и се оценява както следва (максимален брой точки – 30 т.): Качество на изпълнение І. Обяснителна записка До 10 т ІІ. Организация на работата До 10 т ІІІ. Мерки за превенция и управление на потенциални рискове До 10 т Точките по компонентите на показател „Техническото предложение” („ОТ”) ще се бъдат присъждани от помощния орган на възложителя – оценителната комисия по експертна мотивирана оценка. Показател – „Предлагана цена” (ОЦ) Показател „Предлагана цена” – с максимален брой 40 точки. Ценовите предложения се проверяват, за да се установи, че са подготвени и представени в съответствие с изискванията на документацията за участие в процедурата. При различия между сумите, изразени с цифри и думи, за вярно се приема словесното изражение на сумата. Оценката по показател „Предлагана цена” на всяко едно от предложенията се изчислява по следната формула: ОЦ = Цmin / Цn х 40 където: Цmin – минималната предложена цена сред всички допуснати до оценка оферти, а Цn – цената предложена в оценяваната оферта. ОЦ се изчислява до втория знак след десетичната запетая. Резултатите на всеки участник по ОЦ ще се бъдат закръглени до втория знак след десетичната запетая.

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

17/02/2015 16:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Документацията за участие може да се изтегли от интернет страницата на възложителя - Община Хитрино http://hitrino.org/bg/obshtestveni_pory4ki "Профил на купувача", където документацията е достъпна по електронен път и е безплатна. При поискване от заинтересованото лице, възложителят е длъжен да я изпрати за сметка на лицето, отправило искането.Офертите се получават в срок до 16:00 на 17.02.2015г в деловодството на Община Хитрино, в с. Хитрино, ул. „Възраждане” № 45. Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето - сградата на Община Хитрино, село Хитрино, ул. "Възраждане" № 45. Датата на отварянето на офертите е18.02.2015 г. в 10:30 часа на горепосочения адрес.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

17/02/2015