Версия за печат

BG-ВАРНА

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

РЗИ-ВАРНА, УЛ."БРЕГАЛНИЦА" N3, За: ГЕОРГИ ГЕОРГИЕВ, РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ 9000, ВАРНА, Тел.: 052 665243, E-mail: office@rzi-varna.com, Факс: 052 634648

Място/места за контакт: ГР. ВАРНА, УЛ."БРЕГАЛНИЦА" N3 ЕТАЖ 2 СТАЯ 217

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.rzi-varna.com.

Адрес на профила на купувача: www.rzi-varna.com.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Периодична доставка чрез покупка на канцеларски материали, доставка и зареждане на тонери, необходими за дейността на РЗИ-Варна за 2015г.-2016г. по следните обособени позиции: Позиция 1: Доставка на канцеларски материали Позиция 2: Доставка на нови и съвместими тонери за копирна техника и принтери и зареждането им. Позиция 3. Доставка на кламери - предназначена за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания. Позиция 4. Доставка на класьори - предназначена за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания. Позиция 5. Доставка на тетрадки - предназначена за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания. Позиция 6. Доставка на формуляри - предназначена за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

30192000, 30125100, 30197220, 22851000, 22830000, 22820000

Описание:

Принадлежности за офиса
Касети с тонер
Кламери
Класьори
Тетрадки за упражнения
Формуляри


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Периодична доставка чрез покупка на канцеларски материали, доставка и зареждане на тонери, необходими за дейността на РЗИ-Варна за 2015г. по следните обособени позиции: Позиция 1: Доставка на канцеларски материали Позиция 2: Доставка на нови тонери за копирна техника и принтери и зареждането им. Позиция 3. Доставка на кламери - предназначена за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания. Позиция 4. Доставка на класьори - предназначена за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания. Позиция 5. Доставка на тетрадки - предназначена за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания. Позиция 6. Доставка на формуляри - предназначена за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания. Прогнозна стойност 50000 лева без ДДС, 60000 лева с ДДС

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

50000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

ГР. ВАРНА, УЛ."БРЕГАЛНИЦА" N3 ЕТАЖ 2 СТАЯ 217

NUTS:

BG331

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1.Списък на документите на участника. 2.Оферта за участие, подписана от участника – Образец №1; 3.Административни сведения – Образец №2; 4.Удостоверение за актуално състояние, към датата на подаване на офертата или единен идентификационен код (ЕИК) съгласно чл.23 от ЗТР; 5.Ценова оферта - Образец №3 6.Ценово предложение – Приложение №1, Приложение №2, Приложение №3, Приложение №4, Приложение №5 и Приложение №6 7. Декларация по чл. 47, ал. 1, т. 1 от Закона за обществените поръчки – Образец № 4; 8.Декларация по чл. 47, ал. 1, т. 2 и 3 от Закона за обществените поръчки Образец № 5; 9.Декларация по чл. 47, ал. 5, т. 1 от Закона за обществените поръчки Образец № 6; 10.Декларация по чл. 47, ал. 5, т. 2 от Закона за обществените поръчки Образец № 7; 11.Декларация по чл. 47, ал. 2, т. 2, 2а и 4 от Закона за обществените поръчки Образец № 8; 12.Декларация по чл. 47, ал. 2, т. 1 и 3 от Закона за обществените поръчки Образец № 9; 13. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 6 ЗОП за липса на обстоятелствата по чл. 55, ал. 7 ЗОП и чл. 8, ал. 8, т. 2 ЗОП Образец № 10; 14. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 12 от ЗОП за приемане на условията в проекта на договора, попълнен образец от настоящата документация Образец № 11; 15. Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП Образец № 12; 16. Проект на Договор - не се попълва но се парафира на всяка страница Образец № 13, 14 и 15; 17. При подписване на договора за обществена поръчка участникът, определен за изпълнител, е длъжен да представи документи, издадени от компетентен орган, за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1 -4 и ал.2 т.1, т.2, т.4 и т.5 от ЗОП и декларации за липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.5 от ЗОП. Избраният за изпълнител участник по позиции №1 и №2 следва да представят гаранция за изпълнение в размер на 1 % от стойността на договора, представена под формата на банкова гаранция. Условията за връщане на на гаранцията и за условията за нейното усвояване са уредени в договора. 18. Участниците кандидатстващи по Позиция 3, 4, 5 и 6 следва да представят декларация съгласно чл.16г, ал.5, т.2 от ЗОП, с която се декларира обстоятелството,че кандидатът или участникът, съответно всеки от участниците в обединението, е вписън в регистъра на специализираните предприятия и кооперации на хора с увреждания, поддържан от Агенцията за хора с увреждания, или в еквивалентен регистър на държава членка на Европейския съюз. Всеки участник може да подаде офертата си от 08.30 часа до 17.00 часа от 06.02.2015г. до 16.02.2015г. вкл. в РЗИ-Варна, ет.1, ст.27, с адрес: гр. Варна, ул.„Брегалница” №3,.Отварянето на офертите ще се извърши на 17.02.2015г. от 10,00 ч. в ст.217, ет.2, в сградата на РЗИ – Варна, ул.”Брегалница” № 3 Офертите се разглеждат от комисия назначена от Директора на РЗИ-Варна. Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в обществената поръчка или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

Наи-ниска цена

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

16/02/2015 17:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

www.rzi-varna.com

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

16/02/2015