Версия за печат

BG-с.Генерал Инзово 8670, обл. Ямбол,общ. Тунджа

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

СНЦ ,,МЕСТНА ИНИЦИАТИВНА ГРУПА - ТУНДЖА", с.Генерал Инзово,8670, обл. Ямбол, общ. Тунджа, За: Димитрина Петрова , Елена Велкова, България 8670, с.Генерал Инзово 8670, обл. Ямбол,общ. Тунджа, Тел.: 0884 920356, E-mail: migtundzha@abv.bg

Място/места за контакт: ул.,,Опълченска" № 2 ет2, с.Генерал Инзово 8670, обл. Ямбол, общ. Тунджа

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.tundzhaleader.org..

Адрес на профила на купувача: www.tundzhaleader.org.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Настоящата процедура за избор на изпълнител се провежда чрез публична покана по реда на глава осма „а” от Закона за обществените поръчки, в изпълнение на договор № РД-50-141/21.07.2014 год. на Местна инициативна група – Тунджа (координиращ партньор), Местна инициативна група –Средец, Местна инициативна група –Елхово и Местна инициативна група Девня - Аксаково с Министерство на земеделието и храните и Държавен фонд „Земеделие” –Разплащателна агенция за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по мярка 421 „Вътрешнотериториално и транснационално сътрудничество” от ПРСР 2007-2013 г., подкрепена от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони. Възложител и ползвател на настоящата процедура е Сдружение „Местна инициативна група-Тунджа” (МИГ-Тунджа), вписано в регистър на Окръжен съд Ямбол по фирмено дело № 8 /2010 г. с решение № 14 от 19.02.2010 г със седалище и адрес на управление с.Генерал Инзово, община Тунджа, област Ямбол, Република България, адрес на управление с.Генерал Инзово, община Тунджа, област Ямбол, Република България, ул.”Свети Свети Кирил и Методий” № 9 и ЕИК по БУЛСТАТ 175850312 Сдружение ”МИГ – Тунджа ” е юридическо лице с нестопанска цел, регистрирано за извършване на общественополезна дейност по Закона за юридическите лица с нестопанска цел и в съответствие с изискванията на Наредба № 23 от 18.12.2009 година на МЗХ за условията и реда за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по мярка „Прилагане на стратегии за местно развитие” и по мярка „Управление на местни инициативни групи, придобиване на умения и постигане на обществена активност на съответната територия за местните инициативни групи, прилагащи стратегии за местно развитие” от Програмата за развитие на селските райони за периода 2007-2013.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

44211000

Описание:

Сглобяеми постройки от готови елементи


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Доставка на 10 броя изложбени павилиони с размери 3000мм/2000мм/2200мм/2000мм

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

39117 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Изложбените павилиони ( в разглобен вид на конструктивни детайли, позволяващи тяхното транспортиране и последващо сглобяване и разглобяване) се доставят и разтоварват в посочено от Възложителя помещение в сградата на Общинския център за изкуство и извънучилищна дейност ,,Тунджа” - с. Кабиле , община Тунджа, област Ямбол.

NUTS:

BG343

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Съгласно пълното описание в техническата спецификация на поръчката, достъпно на профила на купувача: www.tundzhaleader.org Участниците подават писмена оферта по образец на Възложителя, публикуван в документацията на обществената поръчка в Профил на купувача на официалния интернет-адрес на Възложителя www. tundzhaleader.org. В случай когато участник кандидатства с оферта, в която липсва един или повече от публикуваните образци на документи, то подадената оферта се счита за невалидна и се отхвърля. Срокът на валидност на офертата не може да е по-малък от 60 ( шестдесет ) календарни дни, считано от крайния срок за подаване на офертите. Следва да се има предвид, че срокът на валидност на офертите е времето, през което кандидатите са обвързани с условията на представените от тях оферти. Всички предложения се представят на български език, без зачерквания и поправки. Документ, чийто оригинал е на чужд език, се представя и в официален превод на български език; Всички представени документи следва да бъдат подписани и подпечатани от участника, а всички страници трябва да бъдат номерирани последователно; Всички представени документи, които не са оригинални следва да бъдат подписани, подпечатани и заверени с “Вярно с оригинала”, а в случаите когато участникът представя документ, чийто оригинал не притежава, същият следва да бъде заверен с “Вярно с копието, притежавано от ………..” Участниците следва да представят в офертата си следните документи: 1) Заявление за участие /Оферта/ с подпис и печат на участника (Образец №1). Подписва се от представляващия/те дружеството съгласно регистрацията или от упълномощено от него/тях лице/а, като се прилага съответното пълномощно; 2) Копие от документ за регистрация на участника или ЕИК съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец, а когато е физическо лице - копие от документ за самоличност. Чуждестранните лица представят еквивалентен документ на удостоверението за актуално състояние, издаден от съдебен или административен орган на държавата, в която са установени в официален превод. При участници обединения - освен горните документи за всеки от участниците в обединението се представя и договор, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият; 3) Декларация по чл.47,ал.9 във връзка с чл.47, ал.1 т.1-4, ал.2, т.1 и ал.5, т.1 и 2 от ЗОП (Образец № 5). 4) Административни сведения за участник в процедура за възлагане на обществена поръчка (Образец № 4); 5) Техническо предложение за изпълнение на услугата (Образец № 2); 6) Ценово предложение (Образец № 3) 7)Декларация за съгласие с условията на проекта за договор ( Образец № 6) Не се допускат до участие оферти, които не отговарят на изискванията на чл. 101в от ЗОП или на някое от условията на Възложителя. Офертите се подават в запечатан, непрозрачен и с ненарушена цялост плик – лично, по пощата или чрез куриерска служба на адрес: п.к. 8670, с. Генерал Инзово, община „Тунджа”, обл. Ямбол ул. „Опълченска”2 ет.2, всеки работен ден от 09,00 ч.до 15,00 часа. Върху плика се посочва наименованието на поръчката, за която се кандидатства и се изписва пълното наименование и адреса на участника, телефон/факс и е-mail за кореспонденция с подателя. Отварянето на офертите ще се извърши на 11.02.2015г. в 16,00 часа в офиса на СНЦ ,, МИГ – Тунджа” в с. Генерал Инзово , ул. ,,Опълченска” № 2, ет.2. На него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

11/02/2015 15:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

ДА

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Допълнителна информация и документи, свързани с поръчката, могат да бъдат получени на посочения интернет адрес. Допълнителна информация по отношение на цялостното изпълнение на обществената поръчка и документите по обществената поръчка с образци на документи за попълване от страна на кандидатите са публикувани в ,,Профил на купувача” на интернет страницата на МИГ – Тунджа www.tundzhaleаder.org.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

11/02/2015