Версия за печат

BG-с.Генерал Инзово 8670, обл. Ямбол. ,общ Тунджа

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

СНЦ ,,МЕСТНА ИНИЦИАТИВНА ГРУПА - ТУНДЖА", с.Генерал Инзово, 8670, обл. Ямбол, общ. Тунджа, За: Димитрина Петрова, Елена Велкова, България 8670, с.Генерал Инзово 8670, обл. Ямбол. ,общ Тунджа, Тел.: 0884 920356, E-mail: migtundzha@abv.bg

Място/места за контакт: ул. Опълченска" № 2 ет.2, с. Генерал Инзово 8670 обл. Ямбол, общ.Тунджа

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.tundzhaleader.org.

Адрес на профила на купувача: www.tundzhaleader.org.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Настоящата процедура за избор на изпълнител се провежда чрез публична покана по реда на глава осма „а” от Закона за обществените поръчки, в изпълнение на договор № РД-50-141/21.07.2014 год. на Местна инициативна група – Тунджа (координиращ партньор), Местна инициативна група –Средец, Местна инициативна група –Елхово и Местна инициативна група Девня - Аксаково с Министерство на земеделието и храните и Държавен фонд „Земеделие” –Разплащателна агенция за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по мярка 421 „Вътрешнотериториално и транснационално сътрудничество” от ПРСР 2007-2013 г., подкрепена от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони. Възложител и ползвател на настоящата процедура е Сдружение „Местна инициативна група-Тунджа” (МИГ-Тунджа), вписано в регистър на Окръжен съд Ямбол по фирмено дело № 8 /2010 г. с решение № 14 от 19.02.2010 г със седалище и адрес на управление с.Генерал Инзово, община Тунджа, област Ямбол, Република България, адрес на управление с.Генерал Инзово, община Тунджа, област Ямбол, Република България, ул.”Свети Свети Кирил и Методий” № 9 и ЕИК по БУЛСТАТ 175850312 Сдружение ”МИГ – Тунджа ” е юридическо лице с нестопанска цел, регистрирано за извършване на общественополезна дейност по Закона за юридическите лица с нестопанска цел и в съответствие с изискванията на Наредба № 23 от 18.12.2009 година на МЗХ за условията и реда за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по мярка „Прилагане на стратегии за местно развитие” и по мярка „Управление на местни инициативни групи, придобиване на умения и постигане на обществена активност на съответната територия за местните инициативни групи, прилагащи стратегии за местно развитие” от Програмата за развитие на селските райони за периода 2007-2013.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

80500000

Описание:

Услуги по обучение


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Организиране на двудневен семинар за 25 участник

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

2119 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

На подходящо място на територията на МИГ-Тунджа

NUTS:

BG343

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Съгласно пълното описание в техническата спецификация на поръчката, достъпно на профила на купувача: www.tundzhaleader.org Участниците подават писмена оферта съгласно публикуваните образци на документи, комплектована с всички изискуеми от Възложителя документи. Всички предложения се представят на български език, без зачерквания и поправки. Документ, чийто оригинал е на чужд език, се представя и в официален превод на български език; Всички представени документи следва да бъдат подписани и подпечатани от участника, а всички страници трябва да бъдат номерирани последователно; Всички представени документи, които не са оригинални следва да бъдат подписани, подпечатани и заверени с “Вярно с оригинала”, а в случаите когато участникът представя документ, чийто оригинал не притежава, същият следва да бъде заверен с “Вярно с копието, притежавано от ………..” Срокът на валидност на офертата не може да е по-малък от 30 (тридесет) календарни дни, считано от крайния срок за подаване на офертите. Следва да се има предвид, че срокът на валидност на офертите е времето, през което кандидатите са обвързани с условията на представените от тях оферти. Всички предложения се представят на български език, без зачерквания и поправки. Документ, чийто оригинал е на чужд език, се представя и в официален превод на български език; Всички представени документи следва да бъдат подписани и подпечатани от участника, а всички страници трябва да бъдат номерирани последователно; Всички представени документи, които не са оригинални следва да бъдат подписани, подпечатани и заверени с “Вярно с оригинала”, а в случаите когато участникът представя документ, чийто оригинал не притежава, същият следва да бъде заверен с “Вярно с копието, притежавано от ………..” Участниците следва да представят в офертата си следните документи: 1) Заявление за участие /Оферта/ с подпис и печат на участника (Образец №1). Подписва се от представляващия/те дружеството съгласно регистрацията или от упълномощено от него/тях лице/а, като се прилага съответното пълномощно;2) Копие от документ за регистрация на участника или ЕИК съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец, а когато е физическо лице - копие от документ за самоличност. Чуждестранните лица представят еквивалентен документ на удостоверението за актуално състояние, издаден от съдебен или административен орган на държавата, в която са установени в официален превод. При участници обединения - освен горните документи за всеки от участниците в обединението се представя и договор, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият;3) Декларация по чл.47,ал.9 във връзка с чл.47, ал.1 т.1-4, ал.2, т.1 и ал.5, т.1 и 2 от ЗОП (Образец №5) ; 4) Административни сведения за участник в процедура за възлагане на обществена поръчка (Образец № 4); 5) Техническо предложение за изпълнение на услугата (Образец № 2);6) Списък на ключовите експерти и лекторите (Образец № 2а), които ще бъдат ангажирани в изпълнение на поръчката, заедно с подробна професионална автобиография по образец (Образец № 2б) и декларация за ангажираност на експерт по образец (Образец 2в)7) за всеки един от посочените ключови експерти и лектори – документи доказващи изискването за образование е професионален опит-копие от дипломи, трудови или осигурителни книжки,референции, договори и/или други еквивалентни документи;8)Ценово предложение (Образец№3); 9)Декларация за съгласие с условията на проекта на договор(Образец№ 6) Не се допускат до участие оферти, които не отговарят на изискванията на чл. 101в от ЗОП или на някое от условията на Възложителя.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

Технически показатели: с тежест 50 %; Предложена цена: с тежест 50 %. Показателите са подробно описани в методиката за определяне на комплексната оценка, достъпна на профила на купувача: www.tundzhaleаder.org

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

10/02/2015 15:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

ДА

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Допълнителна информация и документи, свързани с поръчката, могат да бъдат получени на посочения интернет адрес. Допълнителна информация по отношение на цялостното изпълнение на обществената поръчка и документите по обществената поръчка с образци на документи за попълване от страна на кандидатите са публикувани в ,,Профил на купувача” на интернет страницата на МИГ – Тунджа www.tundzhaleаder.org. Офертите се подават в запечатан, непрозрачен и с ненарушена цялост плик – лично, по пощата или чрез куриерска служба на адрес: п.к. 8670, с. Генерал Инзово, община „Тунджа”, обл. Ямбол ул. „Опълченска”2 ет.2, всеки работен ден от 09,00 ч.до 15,00 часа. Върху плика се посочва наименованието на поръчката, за която се кандидатства и се изписва пълното наименование и адреса на участника, телефон/факс и е-mail за кореспонденция с подателя. Отварянето на офертите ще се извърши на 10.02.2015г. в 16,00 часа в офиса на СНЦ ,, МИГ – Тунджа” в с. Генерал Инзово , ул. ,,Опълченска” № 2, ет.2. На него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

10/02/2015