Версия за печат

BG-с.Генерал Инзово8670,обл. Ямбол, общ. Тунджа

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

СНЦ ,,МЕСТНА ИНИЦИАТИВНА ГРУПА - ТУНДЖА", С.ГЕНЕРАЛ ИНЗОВО,УЛ. ,,ОПЪЛЧЕНСКА" №2 ЕТ.2, За: Елена Велкова, Димитрина Петрова, България 8670, с.Генерал Инзово8670,обл. Ямбол, общ. Тунджа, Тел.: 0884 920356, E-mail: migtundza@abv.bg

Място/места за контакт: ул. ,,Опълченска" № 2, ет.2, с. Генерал Инзово 8670, обл. Ямбол,общ. Тунджа

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.tundzhaleader.org.

Адрес на профила на купувача: www.tundzhaleader.org.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Настоящата процедура за избор на изпълнител се провежда чрез публична покана по реда на глава осма „а” от Закона за обществените поръчки, в изпълнение на договор № РД-50-141/21.07.2014 год. на Местна инициативна група – Тунджа (координиращ партньор), Местна инициативна група –Средец, Местна инициативна група –Елхово и Местна инициативна група Девня - Аксаково с Министерство на земеделието и храните и Държавен фонд „Земеделие” –Разплащателна агенция за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по мярка 421 „Вътрешнотериториално и транснационално сътрудничество” от ПРСР 2007-2013 г., подкрепена от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони. Подробна информация за мярка 421 „Вътрешнотериториално и транснационално сътрудничество” може да се намери на интернет адрес: http://prsr.government.bg/. Целта на настоящата обществена поръчка е създаването на материални условия за функционирането на Младежки Лидер център – с. Дражево, община Тунджа и Младежка работилница за разработване, презентиране и обмен на добри практики и идеи в местното развитие на селските райони в залата на читалището на с. Роза, община Тунджа, които са елемент от процеса на изграждането и структурирането на младежка ЛИДЕР мрежа за развитие на селските райони. Изграждането на младежката ЛИДЕР мрежа ще съдейства за приобщаването на младите хора от селските райони към процесите на местното развитие за постигането на по-добро качество на живот в селските райони и ще спомогне за обмяната, развитието и разпространението на добри практики с участието на млади хора.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

30200000, 30100000, 39000000

Описание:

Компютърно оборудване и принадлежности
Офис машини, оборудване и принадлежности, с изключение на компютри, принтери и мебели
Обзавеждане (включително офис обзавеждане), мебелировка, електродомакински уреди (с изключение на осветителни тела) и продукти за почистване


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Дейност 1 Доставка и монтаж на офис обзавеждане и оборудване за помещение на Младежки Лидер център – с. Дражево, община Тунджа, включващо: • офис оборудване: 1 брой преносим компютър с вкл.лицензи за операционна система, офис пакет и антивирусна програма ; 10 броя таблети; 1 брой телевизор; 1 брой рутер за осигуряване на безжичен интернет; 1 брой мултифункционално устройство принтер-копир-скенер; 1 брой мобилен телефон; 2 броя климатици – охлаждане/отопление - тип 18 • офис обзавеждане: 2 броя бюра с контейнер; 2 броя работни столове; 1 брой модулна конферентна маса Задължителните минимални технически параметри на оборудването и обзавеждането са подробно описани в Техническата спецификация, публикувана в профил на купувача - www.tundzhaleader.org Предлаганите артикули трябва да са нови и неупотребявани и да присъстват в актуалните продуктови листи на производителите. Техническите им параметри трябва да съответстват на изискванията на Възложителя. Дейност 2 Доставка и монтаж на офис оборудване и обзавеждане за помещение на Младежка работилница за разработване, презентиране и обмен на добри практики и идеи в местното развитие на селските райони в залата на читалището на с. Роза, община Тунджа, включващо • офис оборудване: 1 брой колонен климатик • офис обзавеждане: 25 броя столове с конферентна масичка Задължителните минимални технически параметри на оборудването и обзавеждането са подробно описани в техническата спецификация публикувана в профил на купувача - www.tundzhaleader.org Предлаганите артикули трябва да са нови и неупотребявани и да присъстват в актуалните продуктови листи на производителите. Техническите им параметри трябва да съответстват на изискванията на Възложителя. Дейност 3 Осигуряване на гаранционен сервиз и поддръжка на доставеното оборудване и обзавеждане Участникът трябва да осъществява гаранционна поддръжка за срока на гаранцията, като през гаранционния срок поема всички разходи – транспорт, труд, резервни части и др. на всички на изделия, включени в техническите спецификации.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

15104 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

с.Дражево, обл.Ямбол, читалището - за Младежки лидер център,с.Роза -читалището - за Младежка работилница

NUTS:


ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Съгласно пълното описание в техническата спецификация на поръчката , достъпно на профила на купувача ; www.tundzhaleader.org. Участниците подават една оферта, включваща всички дейности от обхвата на поръчката и всички позиции от техническата спецификация. В случай когато участник кандидатства с оферта, в която липсва една или повече от посочените в обхвата на поръчката дейности и позиции от техническата спецификация, подадената оферта се счита за невалидна и се отхвърля. Срокът на валидност на офертата не може да е по-малък от 30 (тридесет) календарни дни, считано от крайния срок за подаване на офертите. Всички предложения се представят на български език, без зачерквания и поправки. Документ, чийто оригинал е на чужд език, се представя и в официален превод на български език; Всички представени документи следва да бъдат подписани и подпечатани от участника, а всички страници трябва да бъдат номерирани последователно; Всички представени документи, които не са оригинални следва да бъдат подписани, подпечатани и заверени с “Вярно с оригинала”, а в случаите когато участникът представя документ, чийто оригинал не притежава, същият следва да бъде заверен с “Вярно с копието, притежавано от ………..” Участниците следва да представят в офертата си следните документи: 1) Заявление за участие /Оферта/ с подпис и печат на участника (Образец №1). Подписва се от представляващия/те дружеството съгласно регистрацията или от упълномощено от него/тях лице/а, като се прилага съответното пълномощно; 2) Копие от документ за регистрация на участника или ЕИК съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец, а когато е физическо лице - копие от документ за самоличност. Чуждестранните лица представят еквивалентен документ на удостоверението за актуално състояние, издаден от съдебен или административен орган на държавата, в която са установени в официален превод. При участници обединения - освен горните документи за всеки от участниците в обединението се представя и договор, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият; 3) Декларация по чл.47,ал.9 във връзка с чл.47, ал.1 т.1-4, ал.2, т.1 и ал.5, т.1 и 2 от ЗОП (Образец № 5). При сключване на договор класираният на първо място участник представя: o документи, издадени от компетентен орган, за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, освен когато законодателството на държавата, в която е установен, предвижда включването на някое от тези обстоятелства в публичен регистър или предоставянето им служебно на възложителя, и o декларации за липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 5, освен в случаите, когато поръчката се възлага от възложител по чл. 7, т. 2. 4) Административни сведения за участник в процедура за възлагане на обществена поръчка (Образец № 4); 5) Техническо предложение за изпълнение на услугата (Образец № 2); 6) Ценово предложение (Образец № 3) 7)Декларация за съгласие с условията на проекта за договор ( Образец № 6) Не се допускат до участие оферти, които не отговарят на изискванията на чл. 101в от ЗОП или на някое от условията на Възложителя. Офертите се подават в запечатан, непрозрачен и с ненарушена цялост плик – лично, по пощата или чрез куриерска служба на адрес: п.к. 8670, с. Генерал Инзово, община „Тунджа”, обл. Ямбол ул. „Опълченска”2 ет.2, всеки работен ден от 09,00 ч. до 15,00 часа. Върху плика се посочва наименованието на поръчката, за която се кандидатства и се изписва пълното наименование и адреса на участника, телефон/факс и е-mail за кореспонденция с подателя. Отварянето на офертите ще се извърши на 09.02.2015г. в 16,00 часа в офиса на СНЦ,МИГ-Тунджа" в с. Генерал Инзово, ул. ,,Опълченска" № 2, ет.2..На него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномошени представители.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

09/02/2015 15:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

ДА

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Допълнителна информация и документи, свързани с поръчката, могат да бъдат получени на посочения интернет адрес. Допълнителна информация по отношеие на цялостното изпълнение на обществената поръчка и документите по обществената поръчка с образци на документи за попълване от страна кандидатите са публикувани в <Профил на купувача" на интернет страницата на МИГ - Тунджа www.tundzhaleader.org.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

09/02/2015