Версия за печат

BG-София

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Изпълнителна агенция "Електронни съобщителни мрежи и информационни системи", ул."Ген. Й. В. Гурко" № 6, За: Радослав Вълков - началник отдел СДОП; за технически въпроси - Димитър Босев – главен експерт в отдел УС., Република България 1000, София, Тел.: 02 9492260; 02 9492341, E-mail: rvalkov@esmis.government.bg, Факс: 02 9498787

Място/места за контакт: ул."Ген. Й. В. Гурко" № 6

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.esmis.government.bg.

Адрес на профила на купувача: www.esmis.government.bg.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Предмет на поръчката е „Избор на изпълнител за извършване на извънгаранционно сервизно поддържане и ремонт на моторни превозни средства, собственост на Изпълнителна агенция “Електронни съобщителни мрежи и информационни системи” (ИА ЕСМИС), ПРИ СЛЕДНИТЕ ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ: ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ І. Избор на изпълнител за извършване на извънгаранционно сервизно поддържане и ремонт на моторни превозни средства, собственост на ИА ЕСМИС в регион „София“, включващ градовете София, Ботевград и Благоевград. ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ ІІ. Избор на изпълнител за извършване на извънгаранционно сервизно поддържане и ремонт на моторни превозни средства, собственост на ИА ЕСМИС в регион „Велико Търново“, включващ градовете Велико Търново, Ловеч, Плевен и Севлиево. ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ ІІІ. Избор на изпълнител за извършване на извънгаранционно сервизно поддържане и ремонт на моторни превозни средства, собственост на ИА ЕСМИС в регион „Шумен“, включващ градовете Шумен, Русе, Варна, Добрич и Каварна. ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ ІV. Избор на изпълнител за извършване на извънгаранционно сервизно поддържане и ремонт на моторни превозни средства, собственост на ИА ЕСМИС в регион „Стара Загора“, включващ градовете Стара Загора, Сливен, Бургас и Хасково. ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ V. Избор на изпълнител за извършване на извънгаранционно сервизно поддържане и ремонт на моторни превозни средства, собственост на ИА ЕСМИС в регион „Пловдив“, включващ градовете Пловдив, Велинград и Панагюрище.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

50110000

Описание:

Услуги по техническо обслужване и ремонт на автомобили и мотоциклети и свързаното с тях оборудване


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Публичната покана на Възложителя може да бъде намерена на адреса на профила на купувача: www.esmis.government.bg Изпълнителят следва да: 1. Извършва периодично техническо обслужване на автомобилите (смяна на масла, филтри, ремъци, накладки, свещи, и др.) в зависимост от пробега на автомобила и техническите изисквания на производителя. 2. Извършва диагностика и ремонт на автомобил по заявка на Възложителя: 2.1. На двигател; 2.2. На горивна уредба; 2.3. На запалителна уредба; 2.4. На ел.инсталация; 2.5. На силовото задвижване (предавателна кутия, съединител); 2.6. На ходова част; 2.7. На кормилно управление; 2.8. На спирачна уредба; 2.9. На хидравлична система; 2.10. Други. 3. Извършва текущи и аварийни и основни ремонти по заявка на Възложителя. 4. Регулиране на ходова част и запалване. 5. Осигури 24 часова пътна помощ/транспорт на аварирал автомобил от мястото на аварията до съответния обслужващ сервиз. 6. Осигури приемане/предаване на автомобил в/от база на изпълнителя. 7. Авто – тенекеджийски и бояджийски услуги за автомобили. 8. Води регистър с информация за извършените дейности и вложените материали при ремонта на автомобилите, предмет на поръчката, като при поискване следва да го предостави своевременно на Възложителя. 9. Да издава индивидуална фактура и приемо – предавателен протокол за всеки един ремонт, които да съдържат описание на извършената дейност със съответните нормочасове и вложените резервни части и консумативи със съответната цена и отстъпка (при наличие на такава). Цените и нормочасовете не могат да превишават обявените от участника в Приложения № 1 и 2 от документацията. 10. Да приема и обслужва приоритетно автомобилите на Възложителя. 11. Да осигурява охрана на автомобилите, изчакващи доставка на части и извършване на ремонт. 12. Да извършва дейностите по изпълнение на техническото обслужване и планиран бърз сервиз (смяна на масла и всички филтри, накладки и др.) в рамките на един работен ден, без предварително записване. 13. Определи лице за контакт с Възложителя. Гореизброените дейности не изчерпват целия обхват на услугата и могат да бъдат допълвани в периода на действие на договора, в зависимост от нуждите на Възложителя. Изпълнението на всички услуги по предмета на процедурата се извършва след заявка от страна на Възложителя. 3. Резервни части: При осъществяване на сервизното обслужване, изпълнителят трябва да влага в автомобилите само оригинални, нови и нерециклирани резервни части, материали и консумативи, отговарящи на изискванията на производителя на съответната марка. При подмяна на резервна част и смазочни течности, по искане на Възложителя, се предоставя сертификат за произход за качество, чието съдържание трябва да съответства на нормативните изисквания, стандартите и обичайната практика в тази област и гаранция. Стойността на вложените резервни части и материали, които не са включени в ценовото предложение на участника и Приложение № 1 към него се доказва от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ с фактури и приемо-предавателни протоколи; Възложителят си запазва правото да закупува и подменя аварийно и извън предмета на настоящата поръчка дребни неотложни консумативи, свързани с безопасното движение на автомобилите, като течност за чистачки, антифриз, чистачки, масла, филтри, крушки, свещи, ремъци и др. такива, включително закупуване, баланс, монтаж и демонтаж на гуми и акумулаторни батерии. Разпределение на МПС по брой – 82. В обявените автомобили може да настъпи промяна при определени обстоятелства (бракуване, продажба, и други)

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

65000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

ул."Ген. Й. В. Гурко" № 6, гр. София, България

NUTS:

BG

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Всеки участник трябва да отговаря на изискванията на Възложителя и да приложи абсолютно всички изискуеми документи съгласно ЗОП и Публичната покана на Възложителя. Публичната покана на Възложителя може да бъде намерена на адреса на профила на купувача: www.esmis.government.bg При изготвянето на офертата всеки участник трябва да представи документи и информация, както следва:Заверено копие от документ за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец. Когато участникът е физическо лице – Име, ЕГН, адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата, копие от документа за самоличност; 2. Списък на лицата, които ще участват в изпълнението на поръчката; 3. Декларация по чл. 47, ал.9 от ЗОП за липсата на обстоятелства по чл. 47, ал. 1, т.1, б. „а - д”, т. 2, 3 и 4, ал. 2, т. 1, 4 и 5 и ал. 5, т.1 и т. 2 от ЗОП, попълнена по образец, съгласно образец III от настоящата документация. Декларацията се представя подписана от лицата, които представляват участника. В случай, че участникът предвижда участие на подизпълнители при изпълнение на поръчката, декларацията се представя и от подизпълнителите в частта за чл. 47, ал. 1 и ал. 5 от ЗОП. Когато участникът е обединение, декларацията се представя от всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението. Изискванията на чл. 47, ал. 1, т. 1, б. „а - д” и ал. 2, т. 4 и 5 от ЗОП, в случаите, в които участникът е юридическо лице, се прилагат за лицата по смисъла на чл.47, ал. 4 от ЗОП. Когато декларацията е на чужд език се представя и в превод; 4. Декларация за обстоятелствата по чл. 47, ал. 2 от ЗОП, попълнена по образец, съгласно образец IV от настоящата документация; 5. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 5 от ЗОП, попълнена по образец, съгласно образец № V от настоящата документация; 6. Декларация за участието на подизпълнител/и попълнена по образец, съгласно образец VI; 7. Техническо предложение, попълнено по образец, съгласно образец I от настоящата документация. За всяка обособена позиция задължително се попълва отделно Техническо предложение.; 8. Финансово предложение, попълнено съгласно образец II, заедно с Приложение №1 от настоящата документация (Поставят се в отделен по-малък запечатан непрозрачен плик с надпис „Предлагана цена”, поставен в големия плик с офертата). 9. Списък на изпълнените еднакви или сходни с предмета на поръчката услуги през последните 3 години, считано от датата на подаване на офертата в настоящата поръчка, заедно с доказателства за извършените услуги. Участниците следва да имат минимум 1 (една) успешно изпълнена еднаква или сходна с предмета на поръчката услуга, с приложени доказателства за извършената услуга. Доказателствата за извършените услуги се предоставят под формата на удостоверения, издадени от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата. 10. Списък на собствени/наети/оторизирани сервизи на участника и техните адреси във съответните населени места, съгласно Раздел VI „Описание на поръчката“, за съответната обособена позиция с посочено лице за контакт, подписан и подпечатан от участника; 11. Приложение № 2 – нормочасове за извършване на ремонтна дейност - попълнено, подписано и подпечатано от участника и поставено в плика с офертата; 12. Заверено от участника копие на сертификат по системата за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалент за сервизна дейност. 13. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан и подпечатан от участника.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Икономически най-изгодна оферта

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

КРИТЕРИИ И МЕТОДИКА ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ: 1.Оценката на постъпилите оферти ще се извърши на база критерии „Икономически най-изгодна оферта”. 2. Методиката за определяне на комплексната оценка има за цел избор на икономически най-изгодното предложение – това, което в най-голяма степен отговаря на предварително обявените от Възложителя показатели и тяхната тежест, пряко свързани с обекта на обществената поръчка. 2.2. За оценка на предложението на всеки участник, комисията прилага следната формула: К = K 1 + K 2, където: К - комплексна оценка на съответния участник. К1 - Предложена цена за 1 час вложен труд (часова ставка) – максимален брой 50 точки. К2 – Предложена стойност на оригинални нови резервни части – сумата от ред 28, колона 21 на Приложение № 1 към Ценовото предложение – максимален брой 50 точки. 2.3.Определяне на оценката на показателя К1 Оценката на показателя К1 за всеки участник се определя по формулата: К1 = К1min/ К1n х 50, където: К1min е най-ниската часова ставка предложена в процедурата К1n е часовата ставка предложена от оценявания участник 50 е теглови коефициент 2.4.Определяне на оценката на показателя К2 Оценката на показателя К2 за всеки участник се определя по формулата: К2 = К2min/ К2n х 50, където: К2min е най-ниската стойност на резервни части предложена в процедурата (Сумата от ред 28, колона 21 на Приложение № 1 към финансовото предложение). К2n е стойността на резервни части предложена от оценявания участник 50 е теглови коефициент 2.5. На първо място се класира участникът, получил най-висока комплексна оценка – К 2.6. Предложената цена за един час сервизен труд следва да е без включен ДДС. 2.7.Предложената стойност на оригинални нови резервни части от ред 28 в колона 21 на Приложение № 1 към финансовото предложение следва да е без включен ДДС.

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

10/02/2015 17:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Всеки участник може да подаде само една оферта за една или повече, както и за всички обособени позиции. Участникът няма право да представя различни варианти в офертата си.За всяка обособена позиция ще бъде сключен отделен договор. (Образец VII -Проект на договор към Поканата).Класирането на участниците ще се извършва за всяка обособена позиция по отделно. Общата цена за изпълнение на целия предмет на поръчката по всички обособени позиции не може да надвишава 65 000 (шестдесет и пет хиляди) лв. без включен ДДС. Офертите трябва да бъдат адресирани до ИА „ЕСМИС”, гр. София 1000, ул. „Ген. Й. В. Гурко” № 6 и представени от участника лично или от упълномощено от него лице в деловодството на ИА „ЕСМИС”, ул. „Ген. Й. В. Гурко” № 6 или изпратени по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка. Ако участникът изпраща офертата чрез препоръчана поща, разходите са за негова сметка. В този случай той следва да изпрати офертата така, че да обезпечи нейното пристигане на посочения от Възложителя адрес преди изтичане на срока за подаване на офертите. Рискът от забава или загубване на офертата е за сметка на участника. Оферти могат да се подават всеки работен ден в деловодството на ИА „ЕСМИС”, гр. София 1000, ул. „Ген. Й. В. Гурко” № 6 от 9:00 ч. до 17:00 ч. в срок до 10.02.2015 г. Офертата и всички документи към нея, трябва да бъде представена в запечатан непрозрачен плик. Офертата се представя в писмен вид, на хартиен носител. В случай, че участник представи документи на чужд език е необходимо да бъде приложен и превод на тези документи. Оферта, представена след изтичане на крайния срок, или в незапечатан, прозрачен или скъсан плик, не се приема и се връща на участника. Отварянето на офертите ще се извърши нa 11.02.2015 г. от 14:00 часа в сградата на Изпълнителна агенция „Електронни съобщителни мрежи и информационни системи”, гр. София 1000, ул. „Ген. Й. В. Гурко” № 6. Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето. След отварянето на офертите комисията обявява ценовите предложения и предлага по един представител от присъстващите участници да подпише техническите и ценовите предложения. Публичната покана на Възложителя, както и приложенията към нея, може да бъде намерена на адреса на профила на купувача: www.esmis.government.bg

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

10/02/2015