Версия за печат

BG-Плевен

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Община Плевен, пл. "Възраждане" № 2, За: Димана Николова - гл. експерт "Екология", България 5800, Плевен, Тел.: 064 881340, E-mail: ir@pleven.bg, Факс: 064 822414

Място/места за контакт: Димана Николова - гл. експерт "Екология"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.pleven.bg.

Адрес на профила на купувача: http://eservices.pleven.bg/procurements.aspx?ProviderID=422ce1ea-7fa8-4708-9af4-be7f4d708f14.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Извършване на дезинсекция и дератизация на обекти и площи на територията на Община Плевен

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

90670000

Описание:

Услуги по дезинфекция, дезинсекция и дератизация на населените места


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

1.Извършване на ДДД дейности на обекти и площи на територията на Община Плевен, в т.ч. дезинсекция (методи и средства за унищожаване на вредните членестоноги - паразити и приносители на инфекциозни и инвазионни болести) в т.ч. дезакаризация обработка срещу кърлежи на тревни площи) и дератизация (методи и средства за унищожаване на гризачи - резервоари на инфекции и вредители на селскостопанско и друго имущество. 2.Приблизителната застроена площ на обектите - 43 847 кв. м. 3.Приблизителна зелена площ - 558 665 кв. м. Прогнозната стойност за изпълнение на обществената поръчка е до 66 000 лв. без ДДС. Източникът на финансиране е бюджетът на Община Плевен.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

66000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Община Плевен

NUTS:

BG314

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

І.Офертата трябва да съдържа: 1.Списък на документите съдържащи се в офертата, подписан от участника. 2.Представяне на участника - образец 1. 3.Декларация с посочване на единен идентификационен код (ЕИК) съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция - образец 2. 4.Декларация/списък на служителите/експертите, които участникът ще използва за изпълнение на обществената поръчка - чл.51, ал.1, т.7 от ЗОП - образец 3. Минимални изисквания: Участникът трябва да разполага с минимум 5 /пет/ лица, включително ръководител и отговарящ за контрола по качеството, за изпълнението на обществената поръчка. Ръководителя и служителите трябва да притежават удостоверение за правоспособност за извършване на ДДД дейности. 5.Декларация за техническото оборудване, с което разполага кандидатът, за изпълнение на обществената поръчка - чл. 51, ал.1, т.9 от ЗОП - образец 4. Минимални изисквания: - Участникът трябва с най-малко: 2 броя моторна пръскачка, 3 броя ръчна пръскачка, 2 броя автоматичен пистолет, 1 брой генератор за топъл аерозол за антикомарна обработка – ръчен, 1 брой генератор за топъл аерозол за антикомарна обработка – машинен и 1 брой транспортно средство – автомобил. 6.Списък за извършена услуга - чл.51, ал. 1, т.1 от ЗОП – образец 5. Към списъка участника приложено представя доказателство за извършена услуга под формата на удостоверение издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата. 7.Протокол за последно извършена от РЗИ проверка след вписване на физическото или юридическото лице в регистъра по чл. 21 от Наредба № 3 от 24.01.2005 г. за условията и реда за извършване на дезинфекции, дезинсекции и дератизации на МЗ. 8.Техническо предложение за изпълнение на обществената поръчка – образец 6. 9.Ценово предложение - образец 7. Забележка: общата предложена цена за изпълнение на обществената поръчка не трябва да надвишава сумата 66 000 лв. без ДДС. ІІ.Срокът на валидност на офертата не може да бъде по кратък от 120 календарни дни, считано от датата, която е посочена за дата на получаване на офертите. ІІІ.Гаранция на изпълнение: участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение на договора в размер на 1 (един) % от общата стойност на ценовото предложение без ДДС в една от следните форми: парична сума по сметка на Възложителя или оргинал на банкова гаранция в полза на Възложителя, банкови сметки: Банка "Инвестбанк" АД, клон гр. Плевен, IBAN BG38IORT 7380 3338 0000 01, BIC: IORTBGSF, със срок на валидност най малко 30 дни след изтичане крайния срок на договора. Представените от участника към офертата му документи, които не са в оригинал или нотариално заверено копие, се заверяват на всяка страница „Вярно с оригинала” и подпис и печат на участника.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

05/02/2015 17:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Публичната покана, образци на документи, указания за участие - приложение 1, технически спецификации - приложение 2, проект на договор - приложение 3, са публикувани в профила на купувача на адрес: http://eservices.pleven.bg/procurements.aspx?ProviderID=422ce1ea-7fa8-4708-9af4-be7f4d708f14. Оферти се подават до 17:00 ч. на 05.02.2015 г. в " Центъра за административно обслужване" към Община Плевен, пл. Възраждане №4, гр. Плевен 5800. Всяка оферта, трябва да се представи в запечатен непрозрачен плик от участника или от упълномощен от него представител, лично или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка. Върху плика участникът следва да посочи предмета на поръчката, наименованието на фирмата, адрес за кореспонденция, телефон и по възможност факс и електронен адрес. Дата, място и час за отваряне на офертите: Община Плевен, пл.Възраждане № 2, Актова зала ет.1, 06.02.2015 г., Час 14:00.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

05/02/2015