Версия за печат

BG-гр.Варна

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Медицински университет "Проф.д-р Параскев Стоянов" Варна, ул."Марин Дринов" № 55, За: Иванка Кондова-Кръстева, Република България 9002, гр.Варна, Тел.: 052 677035, E-mail: kondova@mu-varna.bg, Факс: 052 677080

Място/места за контакт: Медицински университет "Проф.д-р Параскев Стоянов" Варна

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.mu-varna.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://mu-varna.bg/BG/CustomerProfile/Pages/pp-otpadaci-MU.aspx.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

„Приемане, транспортиране и предаване за изгаряне на опасни отпадъци, генерирани от Медицински университет „Проф.д-р Параскев Стоянов“-Варна“ Предметът на поръчката е избор на изпълнител за приемане, транспортиране и предаване за изгаряне на опасни отпадъци, генерирани от дейността на МУ-Варна. Поръчката включва приемане, транспортиране и предаване за изгаряне на опасни отпадъци, класифицирани съгласно Наредба №2 от 23.07.2014 за класификация на отпадъците, описани в приложена спецификация (Приложение № 5). Възложителят ще използва бюджетни средства и собствени приходи за извършване на дължимите плащания по сключения договор.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

90524000

Описание:

Услуги, свързани с медицински отпадъци


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Прогнозно количество: 4 куб.м. отпадъци. Количеството на отпадъците се определя от Възложителя в зависимост от конкретните потребности и финансовата обезпеченост. Посочените количества в конкурсната документация са прогнозни и ще служат при оценяване на офертите. Възложителят си запазва правото да увеличи или намали посочените количества на отпадъците съобразно нуждите си, но не-повече от максимално допустимата стойност на договора.Посочената максимално допустима стойност на договора е без ДДС.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

30000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

гр.Варна

NUTS:

BG331

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Изпълнението на поръчката се извършва съгласно изискванията на действащото в страната законодателство – Закона за Управление на отпадъците (ЗУО), Закона за опазване на околната среда (ЗООС) и останалите поднормативни актове за извършване на дейностите по събиране, съхраняване, транспортиране и последващо третиране на опасни отпадъци. Изпълнителят осигурява за своя сметка необходимите количества и видове опаковъчни материали за опаковане на опасните отпадъци – плътно затварящи се контейнери с уплътнение и съответен клас по ADR и др. Изпълнителят приема опасните отпадъци за последващо третиране от складa на Възложителя. Предаването и приемането на опасните отпадъци се удостоверява с надлежно попълване, подписване и подпечатване от представители на Възложителя и Изпълнителя на Идентификационен документ за приетия опасен отпадък, приложение № 8 към чл.12, ал.1 от Наредба №1 от 04.06.2014 год. за реда и образците, по които се предоставя информация за дейностите по отпадъците, както и за реда за водене на публични регистри, издадена от министъра на околната среда и водите, обн. В ДВ, бр.51 от 20.06.2014 год., в която са посочени количество, дата, час на предаването, лицата, участвали при приемането и предаването на отпадъка. Изпълнителят извършва приемане, транспортиране и предаване за изгаряне на приетите опасни отпадъци в обхвата на своето разрешително и при спазване на законовите изисквания. Изисквания към участниците: В процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да участват като участници български или чуждестранни физически или юридически лица, включително техни обединения. Изисквания за технически възможности на участника: Участникът следва да представи посочените в раздел ІV от приложение № 1 документи, удостоверяващи техническите възможности и квалификация за изпълнение предмета на поръчката, съобразно заложените от възложителя минимални изисквания. Възлагането на работи на подизпълнители е допустимо само ако участникът приеме, че отговаря за действията, бездействията и работата на посочените подизпълнители като за свои действия, бездействия и работа.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

05/02/2015 17:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Гаранции 1. Участникът представя гаранция за участие в процедурата, а определеният изпълнител представя гаранция за изпълнение при подписване на договора. 2. Размерът на гаранциите е както следва: 2.1. Гаранцията за участие е в размер на 300,00 лв. (триста) лева. 2.2. Гаранция за изпълнение – 5% (пет процента) от максимално допустимата стойност на договора без ДДС. 3. Формата на гаранциите е по избор на участника: • парична сума-платима по банкова сметка на Медицински университет-Варна, Банка ДСК ЕАД, клон Варна. BIC: STSABGSF IBAN:BG24STSA93003100040700 - в лева; • банкова гаранция - банковата гаранция да е авизирана от българска банка, ако същата е издадена от чуждестранна банка. 4. В платежното нареждане или в оригинала на банковата гаранция изрично се посочва наименованието на процедурата, за която се внася. 5. Всички разходи по гаранциите в процедурата са за сметка на Участника, а разходите по евентуалното им усвояване за сметка на Възложителя. Участникът/Изпълнителят трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размера на гаранцията да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура. 6. Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Гаранция за участие: - Срокът на валидност на банковата гаранцията за участие трябва да бъде равен на срока на валидност на офертата на участника. - Гаранцията за участие се освобождава в следните срокове: на класираните участници – в срок от 5 работни дни след сключване на договор; на участници, чиито оферти не отговорят на изискванията на Възложителя, посочени в публичната покана и приложенията към нея – в срок от 5 работни дни от утвърждаване протокола по чл.101г, ал.3 от ЗОП. - Гаранцията за участие може да бъде задържана, съгл. разпоредбите на чл.61 от ЗОП. Гаранция за изпълнение: - Условията и сроковете за задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение са съгласно условията, предвидени в договора за възлагане на поръчката. - Ако Участникът представя Банкова гаранция за изпълнение на договора, то същата трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на Възложителя. - Валидността на гаранцията за изпълнение следва да бъде не по-малко от 30 дни след изтичане срока на договора за изпълнение. Когато офертата на участник съдържа предложение с числово изражение, което подлежи на оценяване и е с повече от 20 на сто по-благоприятно от средната стойност на останалите участници по същия показател за оценка, комисията може да изиска от него, в определен срок, подробна писмена обосновка за начина на неговото образуване. Когато участникът не представи обосновката в определения срок или комисията прецени, че посочените обстоятелства не са обективни, офертата на участника не се допуска до оценка и класиране. Поканата, описанието, спецификацията,образец на оферта, образец на ценовата оферта, образци на декларации и проекто-договора са публикувани на посочения в раздел І "адрес на профила на купувача". Офертите се подават от участника или негов представител в запечатан, непрозрачен плик, надписан с предмета на поръчката, име, адрес и телефон на участника на адрес: гр. Варна, ул.”Марин Дринов” №55, ет.4, стая № 427 до 17:00 часа на 05.02.2015 год. Оферта представена след изтичане на крайния срок или в плик с нарушена цялост, не се приема от Възложителя и се връща на участника, като това обстоятелство се отбелязва в регистъра. Офертите ще бъдат отворени на 06.02.2015г. от 10:30 часа в сграда Ректорат на МУ-Варна, адрес: гр. Варна, ул.”Марин Дринов” №55. Отварянето на офертите се извършва при условията на чл.68, ал. 3 от ЗОП.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

05/02/2015