Версия за печат

BG-Ямбол

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Община "Тунджа", пл. "Освобождение" №1, За: Галина Иванова - началник отдел "Обществени поръчки", Р. България 8600, Ямбол, Тел.: 046 684305, E-mail: contracts@tundzha.net, Факс: 046 661574

Място/места за контакт: отдел "Обществени поръчки", ет. 3, стая 309

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.tundzha.net.

Адрес на профила на купувача: http://www.tundzha.net/profil-na-kupuvacha/150-publichni-pokani/3046-dostavka-i-montazh-na-audio-i-televizionna-tehnika-po-proekt-poveche-grizha-za-vazrastnite-hora--osiguryavane-na-oborudvane-i-obzavezhdane-na-klubovete-na-pensionera-v-obshtina-tundzha.html.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

Предмет на обществената поръчка е „Доставка и монтаж на аудио и телевизионна техника по Проект „Повече грижа за възрастните хора – осигуряване на оборудване и обзавеждане на клубовете на пенсионера в община „Тунджа”. Изпълнението на обществената поръчка има за цел да се осигури необходимата техника за реализацията на Проект „Повече грижа за възрастните хора – осигуряване на оборудване и обзавеждане на клубовете на пенсионера в община „Тунджа” по мярка 321 „Основни услуги за населението и икономиката в селските райони”, в изпълнение на договор №44/3/3211444/07.08.2014г. одобрен и финансиран по предложение на сдружение „Местна инициативна група – Тунджа”.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

32340000, 32343000, 32324000

Описание:

Микрофони и високоговорители
Усилватели
Телевизионни приемници


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Доставката включва техника подробно описана в технически спецификации, пълно описание предмета на поръчката и указания за представяне на оферта, неразделна част от документацията за обществената поръчка.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

52150 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставката и монтажът на техниката ще се извършат в посочени от възложителя пенсионерски клубове на територията на община „Тунджа” при сключване на договора за възлагане на обществената поръчка.

NUTS:

BG343

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1. Участие в настоящата обществена поръчка може да вземе всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения, отговарящи на условията посочени в Закона за обществените поръчки и обявените изисквания от Възложителя в документацията за участие. 2. Участникът да притежава технически възможности и ресурси за изпълнение на поръчката.3. Към офертата следва да бъдат приложени следните документи: 3.1. Административни данни по чл.101в, ал.1, т.1 от ЗОП - Образец №1. 3.2. Списък на доставките, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните 3 години, считано от датата на подаване на офертата - Образец № 2. Минимални изисквания: Участникът следва да е изпълнил не по-малко от 2 /две/ доставки еднакви или сходни с предмета на поръчката през последните 3 години до датата, определена за получаване на офертите, което се доказва със следните приложени документи: Удостоверение, издадено от получателя на доставката или от компетентен орган или посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за доставката.* Под „доставка еднаква или сходна с предмета на поръчката” навсякъде в настоящата документация, където е употребен този израз, следва да се разбира „доставка и монтаж на аудио, и/или телевизионна техника”. 3.3. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 6 от ЗОП - Образец № 3. 3.4. Декларация по чл. 56, ал.1, т. 8 от ЗОП /оригинал/ - Образец №4. * Лице, което участва в обединение или е дало съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник не може да представя самостоятелна оферта. 3.5. Договор/споразумение за създаване на обединение за участие в обществената поръчка - копие, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението – и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващия. 3.6. Декларация от всички членове на обединението/консорциума - попълва се Образец №5. 3.7. Декларация по чл. 3, т. 8 и чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици - Oбразец №6. 3.8. Декларация по чл.6, ал.2 от Закона за мерките срещу изпиране на пари - Oбразец №7. 3.9. Техническо предложение - Образец №8. 3.10. Ценово предложение - Образец №9. При несъответствие между предложените единична и обща цена, валидна ще бъде единичната цена на офертата. В случай, че бъде открито такова несъответствие, общата цена се превежда в съответствие с единичната цена на офертата. Максимално допустимата предложена стойност е до размера на посочената прогнозна стойност. Предложените единични цени, както и предложената от участниците крайна обща цена за изпълнение за поръчката не могат да надхвърлят посочените от Възложителя максимално допустими стойности. В случай, че ценовото предложение надхвърля максимално допустимите стойности то не се оценява от комисията. Офертата следва да се представи в запечатан непрозрачен плик лично или от упълномощен представител в Деловодството на Община „Тунджа”. Върху плика се посочва пълното наименование и адрес за кореспонденция на участника, телефон и по възможност факс и електронен адрес, както и наименованието на поръчката, а именно: „Доставка и монтаж на аудио и телевизионна техника по Проект „Повече грижа за възрастните хора – осигуряване на оборудване и обзавеждане на клубовете на пенсионера в община на община „Тунджа” . Представените образци в документацията за участие и условията, описани в тях са задължителни за участниците. Всички образци и документи, съдържащи се в офертата следва да са подписани и подпечатани от лицето, представляващо участникът в настоящата обществена поръчка. Когато офертата (или някой документ от нея) не е подписана от управляващия и представляващ участника съгласно актуалната му регистрация, се представя пълномощно на лицето, подписващо офертата (оригинал). Продължава в Допълнителна информация......

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

03/02/2015 11:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

ДА

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Продължение от раздел "Изисквания за изпълнение на поръчката"......... Пълномощното следва да съдържа всички данни на лицата (упълномощен и упълномощител), както и изрично изявление, че упълномощеното лице има право да подпише офертата и да представлява участника в обществената поръчка. Желаещите да получат документацията за участие, могат да направят това до 11:00 часа на 03.02.2015 г. в административната сграда на община „Тунджа”, отдел „Обществени поръчки, ет.3, стая 309. Документацията е публикувана в профила на купувача http://www.tundzha.net/profil-na-kupuvacha.html, от където може да бъде изтеглен. Отварянето на офертите ще се извърши от назначена от Възложителя комисия на 03.02.2015 г. от 14:00 ч. в заседателната зала на община „Тунджа”, пл. „Освобождение” 1, гр. Ямбол. Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в обществената поръчка или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето. Присъстващите представители на участниците представят документ за самоличност или пълномощно. * Възложителят не приема за участие и връща незабавно на участниците оферти, които са представени след изтичане на крайният срок или са в не запечатан, прозрачен или в плик с нарушена цялост. * Участници не представили задължителните образци за участие или други изискуеми документи, или не отговарящи на условията в документацията съобразно изискванията на ЗОП и Възложителя, не се оценяват от комисията.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

03/02/2015