Версия за печат

BG-Девня

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

Община Девня, бул."Съединение" №78, За: Нина Георгиева Белева, Република България 9162, Девня, Тел.: 0519 47032, E-mail: beleva_nina@abv.bg, Факс: 0519 47032

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.devnia.bg.

Адрес на профила на купувача: http://pk.devnia.bg/2015/dostavka-na-kancelarski-materiali-2015.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

„Доставка на канцеларски материали и компютърни консумативи за нуждите на Община Девня”. Доставката включва: Периодично повтарящи се доставки по заявка за нуждите на Община Девня по техническа спецификация – приложение № 2. Действителния обем по изпълнение на поръчката се определя според конюнктурата в Община Девня. Възложителят има право да закупува и допълнително възникнали артикули извън посочените в спецификацията. Възможност за представяне на варианти в офертите Не се предвижда възможност за предоставяне на варианти в офертите. Място за изпълнение на поръчката: гр. Девня, бул.”Съединение” № 78, община Девня, област Варна Срок за изпълнение на поръчката – 12 месеца, считано от датата на подписване на договора. Разходи за поръчката Разходите за изготвянето на офертите са за сметка на участниците в процедурата. Участниците не могат да предявяват каквито и да било претенции спрямо Възложителя за разходи, направени от самите тях по подготовката и подаването на офертите им, независимо от резултата или самото провеждане на процедурата.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

30197000, 30192000

Описание:

Дребно офис оборудване
Принадлежности за офиса


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Действителния обем по изпълнение на поръчката се определя според конюнктурата в Община Девня. Възложителят има право да закупува и допълнително възникнали артикули извън посочените в спецификацията.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

40000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

град Девня, област Варна, бул."Съединение" №78

NUTS:

BG331

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ възлага на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ да извърши: ”Доставка на канцеларски материали и компютърни консумативи за нуждите на Община Девня” по заявка на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, съобразно артикулите, посочени в отправената от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ оферта и по цени посочени в същата. Действителният обем по изпълнение на поръчката се определя според конюнктурата в Община Девня. Възложителят има право да закупува и допълнително възникнали артикули. Договорът се сключва за срок от 12 месеца. Договорът влиза в сила от момента на подписването му. Всяка отделна ЗАЯВКА може да бъде писмена или устна. Срок на доставка от подадена заявка - не по - дълъг от 2 календарни дни. Обща стойност на доставяните артикули, за срока на действие на договора са в зависимост от заявените количества. Плащането на всяка доставка се извършва по банков път с отсрочено плащане от толкова календарни дни,посочени в техническото предложение на участника, след фактуриране на доставката. ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ доставя артикулите по единичните си цени посочени в офертата. ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ доставя артикули, извън посочените в спецификацията, с толкова процента отстъпка, колкото е предложил в техническата си оферта. Цените по офертата на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ могат се променят при доказана промяна на цените на едро в търговската мрежа, само ако са в полза на Възложителя. Промяната на цените става след анализ от домакина на Община Девня с писмено предложение относно основателността на исканата промяна. За всяка извършена доставка по ЗАЯВКА се издава фактура, като изрично във фактурата се записва, че се издава на основание сключения договор. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заплаща в брой или по банков път по посочена от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ сметка, в срока по договора.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

03/02/2015 10:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

ДА

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Участниците следва да представят:1. Административни данни и представяне на участника по образец №1;2. Техническо предложение в оригинал – по образец № 2; 3. Ценово предложение на участника в оригинал - по образец № 3;Срокът на валидност на офертите е не по-малко от 60 (шестдесет) календарни дни, считано от датата, определена за краен срок за получаване на офертите. Офертата се представя в един общ запечатан непрозрачен плик от участника или от упълномощен от него представител лично или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка или чрез куриер, в срока и адреса, посочен в поканата. Върху плика участникът изписва предмета на поръчката, като посочва:адрес на възложителя;адрес за кореспонденция, телефон и по възможност факс и електронен адрес на участника. Отварянето на офертите се извършва при условията на чл. 68, ал. 3 от ЗОП. След отваряне на офертите комисията обявява ценовите предложения и предлага по един представител от присъстващите участници да подпише техническите и ценовите предложения. С тези действия приключва публичната част от заседанието на комисията.Членовете на комисията разглеждат офертите по реда на тяхното постъпване и проверяват съответствието им с изискванията на възложителя, посочени в публичната покана и документацията за участие.Оферта, която не отговаря на изискванията за участие или в нея липсват един или няколко от изисканите от Възложителя документи, се отхвърля и не се разглежда, като участникът не може да я коригира допълнително и да добавя липсващи или неправилно попълнени документи.Оферти, за които е установено, че не отговарят на изискванията на възложителя, определени в публичната покана и документацията за участие не подлежат на оценяване. Оценяването на офертите се извършва по обявения в публичната покана критерий, като правилото на чл. 70 от ЗОП не се прилага. Въз основа на извършената оценка, комисията предлага класиране на участниците. Когато са налице пречки да бъде определен изпълнител на обществената поръчка, комисията предлага преустановяване на избора, за което излага съответни мотиви. Комисията съставя протокол за получаването, разглеждането и оценката на офертите и за класирането на участниците. Протоколът се представя на възложителя за утвърждаване, след което в един и същи ден се изпраща на участниците и се публикува в профила на купувача при условията на чл. 22б, ал. 3 от ЗОП.При сключване на договор класираният на първо място участник представя:документи, издадени от компетентен орган, за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1 от ЗОП, освен когато законодателството на държавата, в която е установен, предвижда включването на някое от тези обстоятелства в публичен регистър или предоставянето им служебно на възложителя, и декларации за липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 5 от ЗОП. Офертите се подават на следния адрес град Девня, бул."Съединение" №78., за което получават входящ номер. Офертите ще се отворят на 03.02.2015 г. от 13:00 часа в сградата на Община Девня, бул."Съединение"№78, заседателната зала, етаж 3.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

02/02/2015