Версия за печат

BG-Пловдив

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

МБАЛ "Св. Пантелеймон"-Пловдив" ЕООД, бул."Никола Вапцаров" № 9, За: доц. д-р Петко Недев, д.м.; Георги Василев - юрисконсулт, Република България 4004, Пловдив, Тел.: 032 603963, E-mail: office@mbal2pv.com, Факс: 032 603926

Място/места за контакт: бул."Никола Вапцаров" № 9

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.mbal2pv.com/.

Адрес на профила на купувача: http://www.mbal2pv.com/?page_id=508.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

„Приготвяне и ежедневна доставка на храна по определени диети за пациентите на МБАЛ „Свети Пантелеймон – Пловдив“ ЕООД“

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

15000000

Описание:

Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Прогнозната стойност на обществената поръчка е в размер до 79 000 лв. (седемдесет и девет хиляди лева) с включен ДДС. Прогнозирано среднодневно количество – 169 хранодни (брой диети). Количеството храна обхваща ежедневната нужда на лечебното заведение от приготвяне на храна за пациентите. Реалното изпълнение се определя на база прием на пациенти и финансова обезпеченост на изпълнението. Възложителят си запазва правото да поръчва различни по вид и брой диети, както и да увеличава или намалява количеството на готовата храна, както и да изисква в рамките на договорената цена за 1 храноден промени в състава, калоричността и вида на храната. Прогнозирано количество хранодни за 5 месеца – 25318 хранодни по всички диети.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

65833 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

гр.Пловдив, бул."Никола Вапцаров" № 9

NUTS:

BG421

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

1.Ежедневно приготвяне и доставяне на храна за пациенти на Възложителя, включително такива с предписани Диети, изготвяна съгласно „Сборник рецепти за диетични ястия за заведенията за обществено хранене и лечебно-профилактичните заведения“, изд.1984 г. На МЗ и Наредба №23/19.07.2005 г. На Министъра на здравеопазването за физиологичните норми за хранене на населението. Изпълнението следва да се осъществява при спазване грамажа на хранодните, вкусовите качества, технологичните изисквания за приготвяне на диетични храни и добър външен вид и изискванията за хигиена, качество и енергийна стойност на храната, както и разнообразие на видовете ястия съобразно нормите за болнично хранене. Доставките на храната следва да отговарят на изискванията за количество, качество и калорийна стойност за рационално и диетично хранене в съответствие с утвърдените диети и рецептурници за болнично хранене. 2.Количеството обхваща ежедневната нужда на лечебното заведение от приготвяне на храна за пациентите при прогнозирано среднодневно количество – 169 хранодни. 4.Доставките на приготвената болнична храна се извършват ежедневно, три пъти дневно, с транспорт на Изпълнителя. Доставките се осъществяват със собствен транспорт на изпълнителя, който следва да отговаря на хигиенните изисквания за транспорт на хранителни продукти и чиято стойност се включва в цената на поръчката. Приготвената храна трябва да бъде транспортирана и доставяне в индивидуални еднократни съдове, осигурени от изпълнителя. В случаите, когато съгласно заявеното от възложителя меню следва да се достави топла храна/ястие, то температурата на съответното ястие към момента на доставката трябва да е не по-ниска от 66С. Всеки вид ястие, доставяно от изпълнителя, трябва да бъде придружено от сертификат и/или друг еквивалентен документ, указващ произхода, качеството, срока на годност на ястието и условията за неговото съхранение. При всяка доставка изпълнителят представя информация за количеството вложени продукти за приготвянето на храната, която се отразява в Книга за входящ контрол. Изпълнителят предоставя и ежедневни калкулационни ведомости. При доставката на хляб и други хранителни продукти, които не са били допълнително обработени от изпълнителя, следва да се представят сертификати за произход, качество, срок на годност и условия за съхранение, издадени от техния производител. Отговорните длъжностни лица при Възложителя имат право да преброят и/или претеглят доставената храна. 5.Изпълнителят е длъжен да приема, измива и дезинфекцира използваната от Възложителя посуда. Изброеното се обхваща от предмета на поръчката и за тези услуги не се дължи заплащане извън цената по договора. 6.Предметът на поръчката се изпълнява съгласно условията на Възложителя, посочени в документацията за участие и деяйстващите в страната стандарти и нормативни документи. 7.Възложителят си запазва правото да поръчва различни по вид и брой диети, както и в изключителни случаи да увеличава или намалява заявените бройки. Възложителят има право да изисква в рамките на договорената цена за 1 храноден промени в състава, калоричността и вида на храната. Възложителят ще осъществява контрол върху дейността на изпълнителя при изпълнение на поръчката.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

27/01/2015 16:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Изисквания към храната За приготвяне на ястията да се използват висококачествени продукти, несъдържащи вредни за здравето примеси и добавки. Предлаганите за доставка храни да отговарят на изискванията на Закона за храните и свързаните с него подзаконови нормативни актове, Закона за здравето, Наредба №5/25.05.2006 г. За хигиената на храните, Наредба №9/21.03.2005 г. За условията и реда за създаване и поддържане на публичен регистър на обектите с обществено предназначение, Наредба № 16 за хигиенните и ветеринарно-санитарни изисквания за съхраняване на особено бързо развалящи се продукти, Наредба №23/19.07.2005 г. На МЗ за физиологичните норми за хранене на населението. Болничната храна да отговаря на изискванията за качество, според действащите в страната стандарти и нормативни документи. Към всяка диета да бъде предвидено количеството хляб за всяко хранене, а когато не се предвижда готова закуска за деня и менюто изисква консумация на такъв, същият да се завиши, съобразно действащите в страната стандарти за диетично хранене. Дневното меню следва да се състои от супа и основно ястие, като супата трябва да е със съдържание на месо в дните, когато е предвидено да се предоставя постно ястие и постна, в дните, когато основното ястие е с месо. Количството на порция супа трябва да е не по-малко от 250 гр. Задължително е присъствието на основно месно ястие три пъти в седмицата. Не се допуска предлагане на храна, приготвена от предходен ден. Количеството и обем – количеството да обхваща ежедневната нужда на МБАЛ „Св. Пантелеймон”-Пловдив” ЕООД от приготвяне на храна за пациентите, включващо три хранения. Количствата и видовете храна за всяко хранене се определят в заявка, подадена от Възложителя до 09.00 ч. На предходния ден, а за новопостъпили пациенто до 12.00 ч. На същия ден. Допълнителен/коригиращ требвателен лист се подава след обяд до 14.00 ч. И сутрин до 7.00 ч. За постъпилите/изписаните пациенти след обяд и през нощта. Храната, заявена от Възложителя да се доставя както следва: -закуска: от 7.00ч. До 7.30 ч. -обяд: от 11.30ч. До 12.00 ч. -вечеря: от 17.30 ч. До 18.00 ч. Управлението на употребените съдове и прибори (ведно с остатъците от храната) е задължение и за сметка на изпълнителя. Желаещите да получат Документация за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да направят това, като я изтеглят от официалния сайт на МБАЛ „Св. Пантелеймон”-Пловдив” ЕООД – http://www.mabal2pv.com . Получаването на документация по настоящата обществена поръчка не е обвързано с плащане или регистрация. Отварянето и оповестяването на офертите на участниците ще се състои на 28.01.2015 г. от 10.00 ч. В МБАЛ „Св. Пантелеймон”-Пловдив” ЕООД – град Пловдив, бул. „Никола Вапцаров“ № 9. На отварянето могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители – с нотариално заверено пълномощно, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица, при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

27/01/2015