Версия за печат

BG-Варна

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

"Водоснабдяване и канализация - Варна" ООД, ул. "Прилеп" №33, За: Ръководител водомерно стопанство / инж.Виолин Лазаров / и специалист обществени поръчки ИскраГеоргиева, Република България 9010, Варна, Тел.: 052 505006, E-mail: vikvarna@abv.bg, Факс: 052 500991

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://vikvarna.com.

Адрес на профила на купувача: http://94.190.184.42/ProcCenter/ZopView.aspx?DosieID=107.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Доставки

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

“Доставка на гумени компенсатори на фланци” Приложение №1 ТЕХНИЧЕСКА СПЕЦИФИКАЦИЯ № Артикул 1. Dn 50/ Pn 10 2. Dn 80/ Pn 10 3. Dn 100/ Pn 10 4. Dn 150/ Pn 10 Фланците трябва да бъдат изработени от стомана, черна, поцинкована. Гуменият пръстен да бъде изработен от каучук, водоустойчив, за вода с температура до 120°С.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

44425200

Описание:

Каучукови уплътнения


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Доставките ще се извършват периодично, след предварителна писмена заявка до изпълнителя, според нуждите на Възложителя.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

66000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

гр.Варна,ул." Прилеп " 33, складова база на възложителя

NUTS:

BG331

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

I. Условия за изпълнение на поръчката: 1. Прогнозна стойност на поръчката – до 66 000 лева без ДДС, за срока на изпълнение. 2. Място за изпълнение на обществената поръчка – складова база на възложителя гр.Варна, ул.”Прилеп” №33. Доставките ще се извършват периодично, след предварителна писмена заявка до изпълнителя, според нуждите на Възложителя. 3. Начин на плащане – в лева, по банков път, отложено до 30 (тридесет) дни, считано от датата на доставка, удостоверена с подписан двустранен приемо-предавателен протокол за извършена доставка и представена фактура. 4. Срок на доставка - до 14/четиринадесет/ дни от датата на подадената писмена заявка; 5. Срок за изпълнение на поръчката – една година, считано от датата на подписване на договора за изпълнение; 6. Оферираните изделия следва да отговарят напълно на техническата спецификация. 7. Изпълнителят на поръчката се задължава да подменя за своя сметка количества от артикули със скрити дефекти в тридневен срок, считано от датата на уведомяването му. 8. Други условия за изпълнение на поръчката, съгласно условията посочени в проекто-договора. II. Изисквания към участниците: 1. Участниците трябва да предлагат всички видове артикули, посочени в Приложение №1; 2. Участникът представя каталог (един или няколко) и други информационни материали с описание и цени на видовете гумени компенсатори на фланци, които предлага. 3. Производителите на предлаганите изделия да са сертифицирани за внедрена система за управление на качеството, съгласно изискванията на BS EN ISO 9001:2008(или еквивалент) . 4. За предлаганите изделия, участникът представя документи, издадени от акредитирани институции или агенции за управление на качеството, удостоверяващи съответствието на предлаганите резервни части със съответните спецификации или стандарти. 5. Участниците да имат опит в изпълнението на доставки, сходни с предмета на настоящата поръчка, като докажат успешното изпълнение на периодични доставки на гумени компенсатори на фланци за поне един клиент, в продължение на минимум една година.

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:

Критерият за оценка на офертите на участниците е „най-ниска цена“. На първо място ще бъде класиран участникът, предложил най-нисък общ сбор на единичните цени в лева без ДДС

СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

27/01/2015 16:30

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Офертата на участника трябва да съдържа задължително следните документи (информация), поставени в папка: 1.Оферта-представяне на участника /по образец/, в която се включват следните Данни за участника:Когато той е юридическо лице или ЕТ: a.Наименование на участника, ЕИК; b.Адрес на управление; c.Адрес за кореспонденция; d.Представляващ участника (трите имена, длъжност); e.Телефон, факс, електронен адрес; f.Банкова сметка, по която да бъдат превеждани суми, ако бъде избран за изпълнител. Когато участникът е физическо лице, представя: •Пълни данни по лична карта; •Адрес за кореспонденция; •Телефон, факс, електронен адрес; •Банкова сметка. Когато участникът е обединение – данни за участниците в обединението и се представя документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващия. 1.Документ, удостоверяващ че участникът е производител, вносител или оторизиран дистрибутор на стоките, предмет на поръчката /заверено от участника копие/. 2.Заверени от участника копия на документи, удостоверяващи сертификацията на производителя в съответствие на следните стандарти: BS EN ISO 9001:2008 (или еквивалентно). 3.Заверени от участника копия на документи, издадени от акредитирани институции или агенции за управление на качеството, удостоверяващи съответствието на предлаганите резервни части със съответните спецификации или стандарти. 4.Списък на доставките, сходни с предмета на настоящата поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на вида на извършваните доставки, стойностите, датите и получателите, заедно с доказателства за извършените доставки - под формата на удостоверение/я, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информацията за доставката или услугата. 5.Техническо предложение по приложения образец, с валидност 60 дни, считано от крайния срок за получаване на оферти; 6.Ценово предложение по приложения образец, с валидност 60 дни, считано от крайния срок за получаване на оферти Забележки: Всички оферирани цени трябва да бъдат записани до втори знак след десетичната запетая, различни от нула (0,00). Оферираните стоки трябва да отговарят на посочените спецификации. 7.Каталози и други информационни материали- официални издания, разпространяващи се свободно, и включващи описание и цени на видовете гумени компенсатори на фланци, които предлага участникът. В. Документите описани в раздел Б., се поставят в непрозрачен плик (пакет), на който трябва да бъде изписана следната информация: ОФЕРТА във връзка с публична покана за избор на изпълнител на обществена поръчка с предмет: “Доставка на гумени компенсатори на фланци” наименование на участника, адрес за кореспонденция, телефон, факс, електронен адрес IV. Изготвената оферта съгласно т. Б и В се представя от участника или от упълномощен от него представител, лично или по пощата, с препоръчано писмо с обратна разписка, на адрес: гр. Варна, ул.”Прилеп” №33, “В и К – Варна” ООД, Централно управление, Деловодство на „ВиК-Варна” ООД, до крайната дата и час, обявени за това. Краен срок за получаване на оферти: 27.01.2015г., до 16.30ч. V. Отварянето на офертите ще се извърши на 28.01.2015 г. от 14.00 ч. в заседателна зала № 2 на Централно управление на “В и К – Варна” ООД, гр. Варна, ул.”Прилеп” №33. Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в който се извършва отварянето. VI. Разглеждането и оценяването на офертите ще се извърши съгласно реда, определен от Възложителя в Глава Четвърта, раздел II от Вътрешните правила на „Водоснабдяване и канализация - Варна“ ООД по чл. 8б от ЗОП за провеждане на обществени поръчки.

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

27/01/2015