ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
Община Балчик, пл. ,,21-ви септември" - 6, За: Милен Йорданов - ст. юрисконсулт, Република България 9600, Балчик, Тел.: 0579 71036, E-mail: mayor@balchik.bg, Факс: 0579 74117
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.balchik.bg.
Адрес на профила на купувача: http://46.252.49.4:8081.
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
Доставка и монтаж на фабрично нови 2 броя снегоринни гребла и 1 брой опесъчител за нуждите на Община Балчик”
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
34144512, 34300000
Описание:
Превозни средства, съоръжени със система за пресоване на събираните битови отпадъци
Резервни части и аксесоари за превозни средства и двигатели на превозни средства
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
2 броя снегоринни гребла и1 брой опесъчител за нуждите на Община Балчик.
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
• Всеки участник може да подава оферта за всяка обособена позиция, която да е съобразена с изискванията на Възложителя,
• Офертата на участниците следва да се отнася за фабрично нови 2 броя снегоринни гребла и 1 брой опесъчител и да е с включен монтаж.
• Ценовото предложение да е със следната стойност – единична цена на всеки артикул и обща цена на офертата.
• Срок на валидност на офертата на участника следва да бъде минимум 90 дни от датата, която е посочена за дата на получаване на офертите.
• Всяко заинтересовано лице /Участник/, може да направи оглед на техниката на която ще се монтират снегоринните гребла и опесъчителя - ,,Шкода Мадара” и ,,ЗИЛ 131” всеки работен ден от 09:00 до 16:00 часа в базата на ОБП ,,БКС” гр. Балчик. За допълнителна информация относно огледа на техниката – Екатерина Стоянова – Управител ОБП ,,БКС” гр. Балчик – 0579 7 21 93.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
Икономически най-изгодна оферта
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
- Предложена цена – 50 точки;
- Срок на изпълнение на доставката и монтажа в работни дни от получаване на заявката подадена от Възложителя – 30 точки – до 20 работни дни;
- Гаранционен срок – 20 точки – не по кратък от 12 месеца. Участниците следва да предложат гаранционен срок през който ще осъществяват гаранционна поддръжка изцяло за своя сметка, т.е. през този гаранционен срок участникът поема всички разходи - транспорт, труд, части и други на доставените изделия.
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
http://46.252.49.4:8081
Отварянето на офертите ще се извърши в сградата на Община Балчик, пл. ,,21-ви септември” – 6, на 26.01.2015 г. от 10:00 часа.
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни надлежно упълномощени представители, чиито оферти са приети и регистрирани, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: