Версия за печат

BG-Пазарджик

ПУБЛИЧНА ПОКАНА


ВЪЗЛОЖИТЕЛ:

"МБАЛ Пазарджик" АД, ул. Болнична 15, За: Стоянка Михайлова, България 4400, Пазарджик, Тел.: 034 408603, E-mail: mbal_pz_op@abv.bg, Факс: 034 408766

Място/места за контакт: Стоянка Михайлова

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: mbal-pz.com.

Адрес на профила на купувача: http://www.mbal-pz.com/%D0%BF%D1%80%D0%BE%D1%84%D0%B8%D0%BB-%D0%BD%D0%B0-%D0%BA%D1%83%D0%BF%D1%83%D0%B2%D0%B0%D1%87%D0%B0/%D0%BE%D0%B1%D1%89%D0%B5%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%B5%D0%BD%D0%B8-%D0%BF%D0%BE%D1%80%D1%8A%D1%87%D0%BA%D0%B8-%D0%B2%D1%8A%D0%B7%D0%BB%D0%B0%D0%B3%D0%B0%D0%BD%D0%B8-%D1%87%D1%80%D0%B5%D0%B7-%D0%BF%D1%83%D0%B1%D0%BB%D0%B8%D1%87%D0%BD%D0%B8-%D0%BF%D0%BE%D0%BA%D0%B0%D0%BD%D0%B8-%D0%BF%D0%BE-%D0%B7%D0%BE%D0%BF.


ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:

Услуги

КРАТКО ОПИСАНИЕ:

“Абонаментна поддръжка и консултиране на специализиран софтуер на „МБАЛ Пазарджик” АД, включваща програмните продукти – Гама КОДМАСТЕР, Гама КАЛК, Гама КОНТ, Гама МУЛТИЛАБ, Гама МУЛТИЛАБ-КААВ, Гама СТОР и Гама КОНКУРЕНТ” Участниците трябва да оферират по всички посочени програмни продукти от спецификацията. Липсата на предложение по някоя от продуктите ще бъде основание за отстраняването на участника от поръчката.

КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):

72000000

Описание:

ИТ услуги: консултации, разработване на софтуер, Интернет и поддръжка


КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:

Техническа спецификация за Абонаментна поддръжка и консултиране на специализиран софтуер на „МБАЛ Пазарджик” АД, включваща програмните продукти – Гама КОДМАСТЕР, Гама КАЛК, Гама КОНТ, Гама МУЛТИЛАБ, Гама МУЛТИЛАБ-КААВ, Гама СТОР и Гама КОНКУРЕНТ 1.Работни места по програмни продукти: 1. Гама КОДМАСТЕР - 46 броя 2. Гама КАЛК - 1 брой 3. Гама КОНТ - 5 броя 4. Гама МУЛТИЛАБ - 7 броя 5. Гама МУЛТИЛАБ-КААВ - 12 броя 6. Гама СТОР - 5 броя 7. Гама КОНКУРЕНТ - 1 брой Възложителят има право да променя броя на горепосочените работни места, както и да възлага допълнителни непредвидени дейности свързани с изпълнение предмета на поръчката, в зависимост от своите потребности. 2. Абонаментното обслужване включва: 2.1.1. Оказване на консултации с цел методическа помощ по текущата работа и по проблеми, касаещи технологията на ползване на специализиран програмен продукт. 2.1.2. Отстраняване на неизправности по базите данни, възникнали в резултат на скрити програмни грешки (BUGS). 2.1.3. Предоставяне на всички променени и допълнени версии на програмния продукт, направени съобразно промените в нормативната уредба или по друга причина без допълнително заплащане. 2.1.4. Възможност за Организиране на архив на базата данни и предоставените програмни продукти . 2.1.5. Отстраняване на неизправности по базите данни, възникнали в резултат на неспазване на технологичния ред за експлоатация на програмните продукти. 2.1.6. Профилактика на програмното осигуряване за отстраняване на повреди от техническо естество. 2.1.7. Предоставяне на версии, включващи допълнения във функционалността, непроизтичащи от промени в нормативната уредба. 2.2. Участникът да притежава изходния код (source code) и правата върху приложните програмни продукти Гама КОДМАСТЕР, Гама КАЛК, Гама КОНТ, Гама МУЛТИЛАБ, Гама МУЛТИЛАБ-КААВ, Гама СТОР и Гама КОНКУРЕНТ и техните модули, изграждащи информационната система на „МБАЛ Пазарджик” АД, за да е в състояние да извършва промени с цел актуализацията им съобразно промените в нормативната рамка (изисквания на НЗОК, МЗ). 2.3. Срок на реакция след подадена писмена заявка – не повече от 24 часа при отдалечен достъп и не повече от 72 часа за всички останали случаи. 2.4. Срок за отстраняване на повреда или извършване на услуга – до 24 часа. Източник на финансиране : От приходи по договор с РЗОК – Пазарджик и от собствени приходи.

ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:

50000 BGN

МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

МБАЛ ПАЗАРДЖИК АД, гр. Пазарджик, ул. Болнична №15,

NUTS:

BG423

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:

Указания за подготовка на оферта и необходими документи за участие: Участниците трябва да представят следните документи: 1. Данни за лицето, което прави предложението (съгласно Образец № 1), с посочване на единен идентификационен код /ЕИК/ по чл. 23 от Закона за търговския регистър /ЗТР/, БУЛСТАД и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция. Когато участникът не представи ЕИК съгласно чл. 23 от ЗТР, освен копие от документа за регистрация, прилага и заверено копие на документ за актуално състояние. Чуждестранните юридически лица представят еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени (в официален превод). 2. Декларация, че притежава изходния код (source code) и правата върху приложните програмни продукти Гама КОДМАСТЕР, Гама КАЛК, Гама КОНТ, Гама МУЛТИЛАБ, Гама МУЛТИЛАБ-КААВ, Гама СТОР и Гама КОНКУРЕНТ и техните модули, изграждащи информационната система на „МБАЛ Пазарджик” АД 3. Декларация, съдържаща списък на специалисти за поддръжка и актуализация на информационната система, с посочване на образованието, професионалната квалификация и сертификати за преминат курс на обучение за сервиз и поддръжка на модулите, изграждащи болничната информационна система на „МБАЛ Пазарджик” АД, издадени от производителя на съответните модули. Участникът трябва да разполага с минимум 5 (пет) специалисти за поддръжка и актуализация на модулите, изграждащи болничната информационна система на „МБАЛ Пазарджик” АД 4. Заверено от участника копие на валиден сертификат за внедрена система за управление на процесите за предоставяне на ИТ услуги в съответствие с ISO 20000-1:2011 или еквивалентен за техническа поддръжка на софтуер, издаден на името на участника от акредитирана институция или агенция; 5. Заверено от участника копие на валиден сертификат за внедрена система за управление на информационна сигурност в съответствие с ISO 27001:2005 или еквивалентен, за разработка и техническа поддръжка на софтуер, издаден на името на участника от акредитирана институция или агенция. 6. Оферта Техническо предложение (съгласно Образец № 2) с посочен срок на валидност, който не следва да е по-кратък от 30 (тридесет) календарни дни, считано от крайния срок за получаване на оферти; 7. Ценово предложение (съгласно Образец № 3); Сумата, посочена в ценовата оферта, трябва да бъде в лева, без ДДС. Посочената сума следва да е окончателна и да включва всички разходи във връзка с изпълнението на предмета на поръчката. 8. Декларация по чл. 47, ал.1, т. 1, б. "а" - "д" от ЗОП (съгласно Образец № 4); Документите се представят на български език. Документите, представени във вид на копие, следва да бъдат заверени с гриф „Вярно с оригинала”, подписани от съответния участник.. При сключването на договор определеният изпълнител е длъжен да представи документи, издадени от компетентен орган, за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. "а" - "д" и декларации за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 5 от ЗОП. Източникът на финансиране на обществената поръчка: От приходи по договор с РЗОК – Пазарджик и от собствени приходи. На интернет адрес mbal-pz.com на Възложителя в Профила на купувача се намират : -Описание на поръчката - Техническа спецификация - Данни за участника – по образец - Техническа оферта - образец - Ценова оферта - Проект на договор

КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:

Най-ниска цена

ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:


СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:

26/01/2015 13:00

ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:

НЕ

ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:

Прогнозната стойност на поръчката по реда на глава 8 „а” от ЗОП е 50 000,00 лв. (петдесет хиляди лева) без ДДС, за период от 12 (дванадесет) месеца и е в зависимост от потребностите и финансовата обезпеченост на Възложителя. При промяна броя на горепосочените работни места, както и при извършване на допълнителни непредвидени дейности, съгласно нуждите на Възложителя, стойността на поръчката, за целия период на договора, не може да надхвърля указания праг по чл. 14, ал. 4, т.2 от ЗОП. Възложителят ще заплаща, за допълнителните работни места, както и за извършените непредвидени дейности, съгласно договорените с изпълнителя единични цени. Офертата се представя от кандидата или от упълномощен от него представител лично или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка на адрес : „МБАЛ Пазарджик” АД , гр. Пазарджик, ул. Болнична 15 , Деловодство. Офертата трябва да съдържа всички посочени от Възложителя изисквания. Срок на валидност на офертите - 30 /тридесет/ календарни дни, считано от крайния срок за подаване на офертите. Начин на плащане – отложено, в срок до 60 (шестдесет) календарни дни, считано от датата на представяне на фактура и указани в договора съпътстващи документи, за извършената услуга през предходния месец. Публичното отваряне на получените оферти ще се състои на 27.01.2015г. г. от 09:00 часа в „МБАЛ Пазарджик” АД , гр. Пазарджик, Деканат, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето. На интернет адрес mbal-pz.com на Възложителя в Профила на купувача се намират : 1. Публична покана 2. Описание на поръчката 3. Техническа спецификация 4. Данни за участника – по образец 5. Техническа оферта – образец 6. Ценова оферта- образец 7. Проект на договор

СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:

26/01/2015