ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
“Доставка на печатни бланки, формуляри, канцеларски материали и офис принадлежности, подаръчни комплекти за кръводарители, покупка, зареждане и рециклиране на касети с тонер по самостоятелно обособени позиции за нуждите на МБАЛ “Д-р Братан Шукеров”АД”.
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
22000000, 30192000, 39221121, 30125100, 39295200, 19520000, 22800000, 22820000
Описание:
Печатни материали и свързани с тях продукти
Принадлежности за офиса
Чаши за чай или кафе
Касети с тонер
Чадъри за дъжд
Пластмасови продукти
Регистри, счетоводни книги, класьори, формуляри и други напечатани изделия от хартия или от картон
Формуляри
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
1. Съгласно техническа спецификация – Приложение № 1.1
2. Посочените в спецификацията количества са прогнозни и не задължават Възложителя да ги закупи в пълен обем, а съобразно своята необходимост.
3. Участниците трябва да представят задължително предложение за всички номенклатурни единици/артикула/ по отделно, включени в обособената позиция.
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Склад на МБАЛ "Д-р Братан Шукеров" АД, бул.България №2
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
1. Идентификационни данни за лицето, което прави предложението с прилагане на ЕИК или удостоверение за актуално състояние от съответния публичен регистър в оригинал или във формата на нотариално заверено фотокопие.
1.1.Нотариално заверено пълномощно в случай, че офертата е подписани от лице, различно от законния представител на участника – в оригинал или във формата на нотариално заверено фотокопие;
1.2. Представяне на участника – подписано и подпечатано от законния представител на участника – Приложение №3;
2. Техническо предложение за изпълнение на поръчката Приложение № 1 и Техническа спецификация – Приложение № 1.1
3. Декларация за приемане клаузите на договора /свободен текст/.
4. Съгласно чл.16г, ал.1 Поръчката е предназначена за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, в частност за СОП №№ 1,2 и 4. В представянето на кандидата или участника, което се съдържа в Приложение №3, съответно в офертата, се включва декларация, с която се декларира дали кандидатът или участникът, съответно всеки от участниците в обединението, е вписан в регистъра на специализираните предприятия и кооперации на хора с увреждания, поддържан от Агенцията за хора с увреждания, или еквивалентен регистър на държавата – членка на Европейския съюз.
В случай на участие в процедурата на специализирани предприятие или кооперации на хора с увреждания за горепосочените обособени позиции и при условие, че те отговарят на изискванията на възложителя, офертите на останалите участници не се разглеждат и оценяват.
5. Ценово предложение съдържащо:
5.1. Образуване на предлаганата цена: Цената, която ще се заплаща от възложителя за изпълнението на всяка отделна доставка, представлява крайна доставна цена, с ДДС и всички разходи до краен получател – склад на МБАЛ “Д-р Братан Шукеров” АД, гр. Смолян, бул. България №2. Цената се посочва за всяка номенклатурна единица и всяка обособена позиция по отделно. Участниците следва да представят задължително предложение за всички номенклатурни единици, включени в обособената позиция. Ценовото предложение - Приложение № 2 да бъде представено на хартиен и оптичен носител (CD), подписано на всяка страница и подпечатано с печата на участника. При различие между единичните цени и калкулираната обща стойност, за валидни се считат представените единични цени, като общата стойност се преизчислява съобразно единичните цени.
Цената на предлаганият комплект/продукт за обособена позиция № 6 - Подаръчен комплект за кръводарители не може да надвишава 2,40 лв. с ДДС за всяка номенклатурна единица поотделно.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Продължение на изискванията за изпълнение на поръчката
6. Договорът за изпълнение на обществената поръчка е със срок от 12 месеца или до подписване на нов договор със същия предмет по реда и при условията на ЗОП, или до изчерпване на стойността на обществената поръчка по настоящия договор.
7. Датата, мястото и часът на отваряне на офертите са: на 23.01.2015 год. от 14:00 часа в заседателната зала на МБАЛ „Д-р Братан Шукеров” АД – гр.Смолян, бул. България №2. Отварянето на офертите ще се извърши по реда на чл.68, ал.3 от ЗОП.
8. Неразделна част от настоящата публичната покана са Приложение №1 - Техническа спецификация, Приложение № 2 - Ценово предложение, Приложение №3 - Представяне на участника и Приложение №4 - Проект на договор, които са достъпни на Профила на купувача.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: